New Spring som tegneserie

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Jonas
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 13
Joined: Mon Jul 18, 2005 17:50
Location: Oslo

Post by Jonas »

Ach, kan ikke bestille New Spring, Red Eagle Ent. sine shop sider er nede, veldig irriterende. Men lurte da på om det bare er en innstilling i browseren på jobben, eller om ingen andre kommer inn?

Takk for svar.

Mvh Jonas
"Frykten er en svikter, som mang en gang har forspilt en seier, av frykt for handling" - Fritt oversatt fra W. Shakespeare.
Taraisilwèn
Hengiven
Hengiven
Posts: 122
Joined: Sat Jun 11, 2005 0:52
Location: Stavanger

Post by Taraisilwèn »

Eg stille meg positivt til tegneserie av WoT, synes det ville bare blitt morsomt å sett å lest. Film derimot er eg veldig skeptisk til, tor ikkje det ville blitt så bra siden det er så mange lange bøker. Tv-serie er eg litt mindre skeptisk til igjen,men det er såpass stor sjanse syns eg for at det kan ble drid...
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
Taraisilwèn
Hengiven
Hengiven
Posts: 122
Joined: Sat Jun 11, 2005 0:52
Location: Stavanger

Post by Taraisilwèn »

Den tegneserien som kommer nå er basert på New Spring...men det har ikke blitt lagt tegneserie ut av de andre bøkene? er det slik at det vil kanskje komme etter? (eller?)
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
Stefan
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 957
Joined: Sat Apr 30, 2005 17:18
Location: Bergen

Post by Stefan »

Taraisilwèn wrote:Den tegneserien som kommer nå er basert på New Spring...men det har ikke blitt lagt tegneserie ut av de andre bøkene? er det slik at det vil kanskje komme etter? (eller?)
Vil nok sannsynligvis komme senere, siden New Spring Comic Book virker som en suksess. Noen som har bestilt tegneserien?

REA har forresten utvidet serien til 8 utgaver i stedet for 6.
Taraisilwèn
Hengiven
Hengiven
Posts: 122
Joined: Sat Jun 11, 2005 0:52
Location: Stavanger

Post by Taraisilwèn »

Okey :)
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
Payen
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 1
Joined: Tue Aug 02, 2005 21:14

Post by Payen »

Er det noen som vet hvor mange sider hvert blad består av? Har noen fått kjøpt de?
Flott side forresten.
Damien Frost
Sitter
Sitter
Posts: 690
Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
Location: Bodø

Post by Damien Frost »

Dette ser skikkelig kult ut! :D
Men jeg må sikkert vente litt med å kunne lese den. Har jo bare kommet til bok 2 jeg da.
Tipper det er noen spoilere i den!!? :?
Stefan
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 957
Joined: Sat Apr 30, 2005 17:18
Location: Bergen

Post by Stefan »

Damien Frost wrote:Dette ser skikkelig kult ut! :D
Men jeg må sikkert vente litt med å kunne lese den. Har jo bare kommet til bok 2 jeg da.
Tipper det er noen spoilere i den!!? :?
Nja, det er ingen direkte spoilere, men RJ har sagt man bør lese bøkene i rekkefølgen de kommer ut i.
Damien Frost
Sitter
Sitter
Posts: 690
Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
Location: Bodø

Post by Damien Frost »

Stefan wrote:
Damien Frost wrote:Dette ser skikkelig kult ut! :D
Men jeg må sikkert vente litt med å kunne lese den. Har jo bare kommet til bok 2 jeg da.
Tipper det er noen spoilere i den!!? :?
Nja, det er ingen direkte spoilere, men RJ har sagt man bør lese bøkene i rekkefølgen de kommer ut i.
Typisk.. menmen, får se om jeg får tak i den etter hvert, å hvis jeg gjør det, får den bare ligge å vente på meg! :)
Stefan
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 957
Joined: Sat Apr 30, 2005 17:18
Location: Bergen

Post by Stefan »

Damien Frost wrote:
Stefan wrote:
Damien Frost wrote:Dette ser skikkelig kult ut! :D
Men jeg må sikkert vente litt med å kunne lese den. Har jo bare kommet til bok 2 jeg da.
Tipper det er noen spoilere i den!!? :?
Nja, det er ingen direkte spoilere, men RJ har sagt man bør lese bøkene i rekkefølgen de kommer ut i.
Typisk.. menmen, får se om jeg får tak i den etter hvert, å hvis jeg gjør det, får den bare ligge å vente på meg! :)
Jeg anbefaler deg hvertfall å lese fram til bok 6-7 før du begir deg utpå New Spring. Disse bøkene er de beste i serien etter min mening, sammen med Winters Heart. Så de glir du "fort" igjennom.
Damien Frost
Sitter
Sitter
Posts: 690
Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
Location: Bodø

Post by Damien Frost »

Mange som har bestillt enda? Eller venter dere til hele New Spring er publisert?
Jonas
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 13
Joined: Mon Jul 18, 2005 17:50
Location: Oslo

Bestilt

Post by Jonas »

Jeg har bestilt. Bestilte vel for en eller en og en halv uke siden. Ikke fått første blad enda. Skal gi en liten feedback når jeg har lest igjennom.

Håper de andre bladene kommer i comic utgivelse også, likte god streken og fargen på de bildene jeg har sett så langt.
"Frykten er en svikter, som mang en gang har forspilt en seier, av frykt for handling" - Fritt oversatt fra W. Shakespeare.
Taraisilwèn
Hengiven
Hengiven
Posts: 122
Joined: Sat Jun 11, 2005 0:52
Location: Stavanger

Post by Taraisilwèn »

Er heller ikke komt så langt i serien, bok 5, men har aldri tenkt på at jeg ikke måtte lese tegnerserien - selv om jeg har bestemt meg for å ikke lese boka. Tenker ikke alltid like langt nei... :roll:

Har aldri kjøpt noe på internet før jeg, langt mindre fra utlandet. Funker det bra - tar det lang tid å slikt? Må man være 18 forresten? :?
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
Damien Frost
Sitter
Sitter
Posts: 690
Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
Location: Bodø

Post by Damien Frost »

Taraisilwèn wrote:Er heller ikke komt så langt i serien, bok 5, men har aldri tenkt på at jeg ikke måtte lese tegnerserien - selv om jeg har bestemt meg for å ikke lese boka. Tenker ikke alltid like langt nei... :roll:

Har aldri kjøpt noe på internet før jeg, langt mindre fra utlandet. Funker det bra - tar det lang tid å slikt? Må man være 18 forresten? :?
Hvorfor skal du ikke lese boka? :?

Som oftes funker det jo bra å bestille fra utlandet, men det varierer mye da. Hvor raske de er til å sende ut tingene og mye slikt. Noen kan gå på en uke, annet mye lengre tid. Kommer også litt an på hvor lenge toll-folka vil holde på tingen før de sender den videre da.
Og en annen ting da: Om de bare lurer deg, å tar pengene dine. :lol:
Men så lenge du har et kredittkort(Visa/Mastercard), så er du nok godt på vei..
Jonas
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 13
Joined: Mon Jul 18, 2005 17:50
Location: Oslo

Post by Jonas »

Funker jo bra å bestille fra utlandet, har gjort det en haug med ganger, leveringstiden kommer litt ann på hvor du bestiller fra. Bestilte en dvd fra cdon.com og en fra amazon.co.uk samtidig, dvden fra cdon.com kom 3 dager før dvden fra amazon.co.uk.

Og New Spring serien sendes fra USA, så regner med at det tar litt tid. Venter fortsatt i spenning. Gleder meg til å sjekke postkassa når jeg kommer hjem fra jobb.

Et Visa/MC/AmEx må man ha som regel, men noen tilbyr og sende det i postoppkrav, eller sender med en faktura. Så vidt jeg vet tilbyr dessverre ikke Red Eagle Ent. det. Bare å låne kortet til morra di!
:lol:
"Frykten er en svikter, som mang en gang har forspilt en seier, av frykt for handling" - Fritt oversatt fra W. Shakespeare.
Post Reply