Den Siste Strid

Del dine teorier med oss

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

elric wrote:Nei men jeg mener som flokklederen over alle flokkledere eller noe i den duren.
Man kaller fortsatt ikke flokklederen sin for valp :P
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
elric
Hengiven
Hengiven
Posts: 200
Joined: Tue Apr 07, 2009 15:52
Location: Svarte Tårnet

Post by elric »

Vel jeg syns det er logisk! og har du aldri hørt om frekke undersåtter?
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Vel. Jeg kan ikke si at jeg får teorien om at wolfbrothers er mennesker med ulvesjel til å stemme. En ulv kan huske alle sine tidligere liv, en ulvebror kan ikke det. Det er snakk om et talent, på lik linje som drømmevandring er et talent, og ingen av dem er tilknyttet den Ene Kraften.

Ulvene vet de skal kjempe i TG. De har stor respekt for Rand, som de kaller skyggedreperen. Gjennom sine tidligere liv kan de huske tider hvor menn jaktet sammen med ulver, i en slags primitiv fortid for lenge siden. Lenge før Legendenes Alder, og sikkert den første alder også. De anser Perrin som en av dem, og vet vel at han har en viktig rolle i Lysets kamp mot Skyggen, en kamp ulver er fanatiske i. Perrin vil være derfor være et naturlig knutepunkt mellom dem og de menneskelige styrkene.


Desuten så er vel alle ulver i utgangspunktet sidestilte, selvom de har en flokkleder i hver folk. Dette har ingenting med hvilken posisjon de hadde i tidligere liv å gjøre. Selvom ulver vil beskytte Perrin, og komme når han kaller, så er det noe ulver ville ha gjort for å beskytte hvem som helst av sine egne, ikke fordi han var en gjenfødt konge...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Jeg tror det beste vi kan gjøre, er å vente og se hva som skjer... Det er nok det mest fornuftige.

Men når det er sagt... :P
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1316
Joined: Mon Mar 27, 2006 18:52
Location: Oslo

Post by Shallis »

TamalThor wrote:Jeg tror det beste vi kan gjøre, er å vente og se hva som skjer... Det er nok det mest fornuftige.

Men når det er sagt... :P
Vi kan jo ikke la være å diskutere ting som er så spennende :P
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Haha, agreed :P
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Post Reply