Lily wrote:Bare noe som slo meg med alt snakket om ulver og darkhounds:
En ulvs sjel kan bli spist, og da er denne ulven darkhound for evig og alltid. Men betyr ikke dette at det vil bli flere og flere av dem, og færre og færre ulver, for hver gang hjulet har gått en runde? Det virker jo som om det er en måte å gå den andre veien på også, selv om jeg ikke kan se noen.
Vi vet lite om hva som skjer med en darkhoundsjel når den dør. Det er jo spekulert i om de ikke eksisterer fullstendig i denne verden(setter kun fotspor i stein, ikke i jord og gress), så hvor de havner når de dør er vanskelig å si. Kan jo være tDO ikke har muligheten til å "resirkulere" disse sjelene, og at kun nyhøsta ulvesjeler egner seg.
Når en ulv dør på vanlig vis, så havner de i T'A'R, og bli gjenfødt. Hvor lenge de befinner seg der før de blir født på ny er det derimot ingen som har sagt noe om.
Jeg skjønner hva du mener med at det burde bli færre og færre av dem hver gang hjulet snurrer rundt, men det blir også på et vis feil å tenke slik. Aginors forskjellige beist er IKKE en konstant greie hver gang hjulet snurrer rundt, og det er bare tilfeldig at denne gangen så ble det konstruert et vesen som kunne ta knekken på ulvesjeler slik. Det er bare kampen(godt vs. ondt, "Dragen" vs. tDO)som er den konstante faktoren. Forøvrig så er det jo langt ifra sikkert at ulver selv vil eksistere neste gang hjulet har snurret tilbake til utgangspunktet.