Har slengt opp ordrelink for Amazon nå. Prøvde å gå igjennom ordreprosessen og da stod det at den ble sendt ut 3. november, og brukte 3-5 dager ved vanlig levering.
Er det noen som forhåndsbestilte forrige gang, hvor fort fikk dere boka da?
Erfaringer med forhåndsbestilling fra Amazon
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Jeg forhåndsbestilte, og avbestilte fra amazon, fordi jeg så bøkene i butikken før jeg fikk den i posten, etter at jeg fikk beskjed om at den skulle utsettes en uke eller noe.Eivind wrote:Har slengt opp ordrelink for Amazon nå. Prøvde å gå igjennom ordreprosessen og da stod det at den ble sendt ut 3. november, og brukte 3-5 dager ved vanlig levering.
Er det noen som forhåndsbestilte forrige gang, hvor fort fikk dere boka da?
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
- Kaptein-General
- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
@Shallis: Det kan skyldes under-trykking av den britiske varianten av tGS. Den amerikanske varianten kom i et mye større opplag og var den eneste som var tilgjengelig i starten.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Tipper det gjelder alle varer som Amazon selv selger til Norge, men det er jo ikke så nyttig for noe annet enn bøker siden man da må betalte fortollingsgebyr og moms.
Jepp:
Jepp:
http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html/?ie=UTF8&nodeId=200355380#a wrote:Does everything on the site qualify for free Super Saver Delivery?
The only items that aren't included in the offer are gift certificates, certain electrical items (where so stated on the information page for the relevant product) and items purchased from third parties on Amazon.co.uk Marketplace.