Vet det er eksisterende tråder, men tenker at det kanskje ikke er så dumt med en ny.
Grunnen til at denne startes, er i lys av suksessen til GoT.
Så hva syntes folk? Ingen tvil om at TV-serien har økt populariteten til GM og aSoIaF betraktelig.
Jeg heller helt klart mest mot en TV-serie, fremfor film.
Forøvrig ikke sikker på om noe har blitt avkreftet av høyere hold angående dette.
NY: Filmatisering av WoT
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Er klart enig i, som jeg alltid har vært, at å lage en serie heller enn en film vil være det beste alternativet i tilfelle en interesse for dette oppstår. Tidshjulet har altfor mange karakterer og er for komplisert og full av detaljer til at det kan blir noe film ut av det - en bra film, i alle fall.
For min del håper jeg i så fall at HBO tar opp serien - de har laget så mange gode serier, deriblant GoT.
Og skal man begynne å snakke om skuespillere vil jeg nok nevne Jason Momoa som et bra alternativ til å spille Lan. Men jeg vil nok helst se at de flest skuespillerne er ukjente.
Det siste jeg leste nå var at Universal Studios hadde noen planer på gang om å lage en film av den første boka...i 2008 kom vel den ideen, tror jeg. Det er vel nevnt et eller annet om noe som skal skje i 2013- men jeg aner ærlig talt ikke. Ser helst i at de driter i det, så kan heller noen andre plukke den opp og heller lage en serie.
For min del håper jeg i så fall at HBO tar opp serien - de har laget så mange gode serier, deriblant GoT.
Og skal man begynne å snakke om skuespillere vil jeg nok nevne Jason Momoa som et bra alternativ til å spille Lan. Men jeg vil nok helst se at de flest skuespillerne er ukjente.
Det siste jeg leste nå var at Universal Studios hadde noen planer på gang om å lage en film av den første boka...i 2008 kom vel den ideen, tror jeg. Det er vel nevnt et eller annet om noe som skal skje i 2013- men jeg aner ærlig talt ikke. Ser helst i at de driter i det, så kan heller noen andre plukke den opp og heller lage en serie.
Det er visst noe alvorlig tull med Red Eagle Entertainment, at de har rettighetene til hva som skjer med det, men RJ var visst ikke noe fan av dem i det hele tatt. Red Eagle har sagt de er interessert i en film, fremfor en TV serie, så tror det er mye krangling der.
Er en facebookgruppe hvor Rey Rigney skriver en del, han er da nevøen til RJ, og han sier at i forhold til onklens ønsker bør alle ekte WOT-fans la være å støtte Red Eagle Entertainment uansett hva de finner de finner på, og håpe at noen andre får mulighet til å jobbe med rettighetene, og får laget en ordentlig serie.
Sett bort fra alt dette, er jegfor en HBO-serie all the way
Er en facebookgruppe hvor Rey Rigney skriver en del, han er da nevøen til RJ, og han sier at i forhold til onklens ønsker bør alle ekte WOT-fans la være å støtte Red Eagle Entertainment uansett hva de finner de finner på, og håpe at noen andre får mulighet til å jobbe med rettighetene, og får laget en ordentlig serie.
Sett bort fra alt dette, er jegfor en HBO-serie all the way
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
- Den Fortapte
Om man ikke får en skikkelig film, så er det i hvertfall fint å se noen lage fanfilm: http://www.youtube.com/watch?v=nt10nbVSerY Ganske fet i grunn!
Manbearpig
-
- Den Eldste