Håper vi fortsetter på facebook

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Re: Håper vi fortsetter på facebook

Post by Siri Sedai »

Ashaman wrote: Fri Oct 15, 2021 18:27 Er det interesse for ei Facebook-gruppe for Tidshjulet / Wheel of Time Norge?

Tenker me kanskje kan fange opp litt fleire nye fans der ifm. med TV-serien? Forum er vel dessverre ikkje det mest bruka formatet i alle kretsar lenger...
Men kan jau gjere forsøk på å lose dei hit også!

Eg har laga ei gruppe for ei stund til bake sidan, som ikkje har nokon medlemmer endå, så sei ifrå om det er interesse! :)
Bra initiativ! Hva heter gruppa di Ashaman? Søkte på Wheel og time Norge, men fant den ikke.

Jeg var inne på tanken selv, da det er litt feil med "Side". Men gruppene var vel ikke oppfunnet, da jeg laget Tidshjulet forumtroll siden. Der sender jeg bare folk hit. Regner med litt trafikk når serien starter.
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Re: Håper vi fortsetter på facebook

Post by Siri Sedai »

Endret navnet på siden til Wheel of Time / Tidshjulets forumtroll, og skrev et nytt innlegg for å få folk hit. Håper det hjelper litt.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1465
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Re: Håper vi fortsetter på facebook

Post by Eivind »

Er i utgangspunktet ikke så glad i Facebook for diskusjoner, UIet gjør at ting fort forsvinner og blir gjemt. Er det noe dere savner her? Notifications på mobilen?
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Håper vi fortsetter på facebook

Post by Loki »

Ikkje for min del. Men mobilvarsel kan kanskje hjelpe for dei som elles ville likt å bruke Facebook, om eg skal spekulere -- det er vel i hovudsak nettopp det at det alltid er så tilgjengeleg og minner deg om at det er der som gjer at det elles utkonkurrerer fora.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Re: Håper vi fortsetter på facebook

Post by Ashaman »

Eg er heilt enig i at FB er dårlegare egna til diskusjonar, og at det er "trådar" ein raskt mistar eller ikkje finn att...
Det er litt same med Slack/Discord osv, dei er mykje i bruk for tida, men eg opplever at dei er vanskelegare å halde oversikt på.

Savnar absolutt ikkje noko på denne sida (anna enn den tida me alle var så aktive, hehe). Eg ser berre ikkje for meg at 16-25åringar som no kanskje blir begeistra for serien, kjem til å finne fram hit, forum er dessverre "utdanka" av nye, dårlegare løysingar... men kanskje eg tek feil, kven veit.

Gruppa eg har laga heiter: Tidshjulet (Wheel of Time - Norge)
Eg kan sette opp ei kunngjering som linkar hit til forumet, dersom det blir noko aktivitet der.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Re: Håper vi fortsetter på facebook

Post by Siri Sedai »

Ashaman wrote: Sat Oct 16, 2021 10:04 Eg er heilt enig i at FB er dårlegare egna til diskusjonar, og at det er "trådar" ein raskt mistar eller ikkje finn att...
Det er litt same med Slack/Discord osv, dei er mykje i bruk for tida, men eg opplever at dei er vanskelegare å halde oversikt på.

Savnar absolutt ikkje noko på denne sida (anna enn den tida me alle var så aktive, hehe). Eg ser berre ikkje for meg at 16-25åringar som no kanskje blir begeistra for serien, kjem til å finne fram hit, forum er dessverre "utdanka" av nye, dårlegare løysingar... men kanskje eg tek feil, kven veit.

Gruppa eg har laga heiter: Tidshjulet (Wheel of Time - Norge)
Eg kan sette opp ei kunngjering som linkar hit til forumet, dersom det blir noko aktivitet der.
Hvem er forfatter: Askeladden..ha ha ..var fristet
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Re: Håper vi fortsetter på facebook

Post by Siri Sedai »

Eivind wrote: Sat Oct 16, 2021 9:33 Er i utgangspunktet ikke så glad i Facebook for diskusjoner, UIet gjør at ting fort forsvinner og blir gjemt. Er det noe dere savner her? Notifications på mobilen?
Er så enig i at Facebook ikke duger. Forumet her er helt i orden. Må bare få folket tilbake + de nye som (forhåpentligvis) blir hektet.
Hvis jeg skal mene noe, så er det trådoverskriftene som møter meg når jeg går inn hit. De aller fleste er ikke brukt på veldig mange år, og omhandler handlingene i bøkene den gang de kom. Det vil vel også være gedigne spoilere for seere av serien. Men ikke sikker på hva som kan gjøres med det. Innspill?

Den siden jeg laget for lenge siden, er nå kun til å få folk hit. Har laget link. Når serien starter vil sannsynligvis noen søke på facebook.
Post Reply