Oversettelse + podcast på Norsk

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Britt_sedai
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 1
Joined: Sat Jul 11, 2020 10:43

Oversettelse + podcast på Norsk

Post by Britt_sedai »

Hei :D
Er ny her, og er også ny leser og håper det fortsatt er litt action her, men ser ut som det er gamle poster for det meste. Jeg har sett at dere har en fb side også, og et tips er å kanskje reklamere litt for både fb siden og forumet her på Twitter? Twitter of time og Rafe Judkins sider har kanskje en del norske følgere, og det har også The Wheel Weaves podcasten som er tilgjengeleg på youtube og og de har også en Twitter side. Har dere en twitter side forresten?
Jeg savner sårt en norsk oversettelse av de siste bøkene, og apropos "The wheel weaves" en podcast der en erfaren leser og en ny leser tar for seg et nytt kapittel eller to i hver episode, det hadde også vært veldig velkomment på norsk! :D Håper det blir litt mer fres!
#wotfirstimer😍 leser nå bok 4, ingen spoilere takk 😘
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Re: Oversettelse + podcast på Norsk

Post by Eivind »

Velkommen!

Du har rett i at det ikke er så mye aktivitet her lenger, vi hadde vår storhetstid for femten år siden før folk forsvant på Facebook o.l. :D
Vi kjørte til og med reklame på Google-søk for å få inn brukere :lol:

Vi har ingen Twitter side, og Facebook-siden tror jeg det var Siri Sedai som opprettet (er ikke på den selv)

Nå som TV-serien kommer så kan det jo hende at vi får en oppsving igjen, fikk senest i dag en reell epost til admin-kontoen, den første på 7 år 8)
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Re: Oversettelse + podcast på Norsk

Post by Siri Sedai »

Hei Britt!...og eventuelle andre nye og gamle medlemmer.

Stemmer at det er meg som har FB siden Tidshjulet Forumtroll. Mest for å reklamere for dette forumet. Fordelen her er at det er lettere å se tidligere poster. Det er ikke mange som har meldt seg på den siden, og ikke mye trafikk her heller. Hvis det skal lages Twitter reklame så må andre gjøre det. Jeg klarer meg greit med FB :). Hører til de som sjekker telefonen en gang i døgnet...snaut.

Ang. oversettelser av de tre siste bøkene, så er det bare å håpe at det blir gjort dersom det blir TV serie, og den tar av. Ellers har jeg inntrykk av at få kjenner til bøkene. Forstår at de er ikke engang lette å få tak i. Kryss fingrene for at det blir TV serie, og at den blir bra. Da vil det nok komme nye opplag.

Det er jo en tråd her for andre bøker. Så legg gjerne ut hvis du leser noe greit. Selv leser jeg mye, men sjelden fantasy for tiden. Siste var vel Ravneringene serien. Anbefales.
Post Reply