S01E05: Blood Calls Blood

Diskuter TV-serien her

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

S01E05: Blood Calls Blood

Post by Loki »

Spoilertråd for episode 5.

Ikkje så bra som førre veka, men framleis eit hakk betre enn dei fyrste fire, tykte eg. Særleg nøgd med kor effektivt og elegant dei har fått ut mykje informasjon om warders og Aes Sedai via denne minishistoria om korleis det er når den eine i bondinga døyr, og at det fungerer som eksposisjon både overfor sjåarane og overfor Nynaeve samtidig. Kunne tenkt meg at ogierdesignet var ein tanke mindre menneskeleg, men elles er eg godt nøgd med det meste her.

Liten ting som eg stussa på: De som hugsar boka betre, er det innafor at Children of Light tør fange og torturere mistenkte Aes Sedai innan synsrekkjevidde av Tar Valon, eller er det ein fridom dei har teke seg i serien? Slik eg hugsa det var det langt mindre open konflikt der i byrjinga av bøkene, offisielt sett, så det verkar som ein rart vågal risiko å ta.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
tlauen
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 3
Joined: Thu Jul 22, 2010 13:49

Re: S01E05: Blood Calls Blood

Post by tlauen »

Generelt sett likte eg episoden, og det kjenst som den bygger opp til at noko stort skal skje i neste episode. Likte godt at me fekk eit skikkeleg innblikk i voktar-verda.

Og Loial!

Men eg stussa litt over at Valda lot Moiraine gå i episode 2, men var overtydd om at Egwene var ein Aes Sedai no...

Det kvite tårnet stod ikkje heilt til forventningane. Såg litt... vel... Teikninga av Tar Valon i X-ray såg mykje betre ut.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1027
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: S01E05: Blood Calls Blood

Post by Asphyxiate »

Plutselig hoppe fram 2 måneder? Vel, det er jo en måte å få fortgang på. Synes de rusher de store linjene/hovedhistorien framover ved å egentlig hoppe over mange ting, men samtidig bruke mye tid på annet. Det er vel måten de har valgt å løse det på, så det får vi vel bare godta tenker jeg, selv om det ødelegger, for min del, mye karakterbygging. Dette var episode 5, og etter min mening har det ikke vært i nærheten av nok karakterutvikling av Two Rivers-gjengen. Hvor er sorgen etter Thom?

Apropros kjappe overganger. Det ene sekundet står Nynaeve inne i en gang/hall i det Hvite Tårnet, og neste sekundet kommer hun inn på rommet til Rand og Mat? Greit nok at Loial nevnte tidligere at han fikk gå inn i Tårnet og Liandrin småpushet Nyanaeve til å utforske litt, men det ble for kjapt og dårlig klipt. Tegn på rushinga til serien som jeg ikke liker. De kunne fint kuttet mer på alt det med Stepin, Lan og Moiraine og resten av gjengen (men Peter Franzen gjør en glimrende jobb!)

Reagerte også på at Whitecloaks er vel nærme Tar Valon. Kan ikke huske at de tør å være så nærme der. At han nå tok Egwene til fange er vel fordi han mistenkte dem i episode 2, men ble stoppet av det jeg tror var Pedron Niall eller Geofram Bornhald? Synes uansett Eamon Valda er herlig fæl i serien og at de har økt den biten av han. Egwene er jeg ikke solgt på. Perrin med gule øyne og ulver og det der. Jaja.

De kjører virkelig hardt på vokter-verden og vokter-Aes Seadai-båndet. Synes ikke det fungerte like godt her som i forrige episode.

Og den avslutninga? Det ble for overdrevent dramatisk for min smak. Selv om de ønsker å i større grad vise Lan som et mer åpent menneske og ikke det stoiske steinansiktet fra bøkene (som vel først åpner seg etter hvert, og ikke SÅ mye da heller), ble det egentlig litt for teit for meg.

Jeg likte Loial ganske greit jeg. Litt vel kunstig kanskje, men liker at de går for sminke og den slags framfor for mye CGI. Og fremtoningen hans er ganske bra. Han er også det eneste "lyspunktet" her, da serien totalt sett fortsetter i et ganske dystert lynne.

Lite glimps av Padan Fain fikk vi og, så "bra" at han holdes inne i gamet fortsatt.

Spent på om Alannas påstand at Moiraine og Siuan Sanche er "fiender" - de holder jo vennskapet skjult i bøkene og.

Noen flere hint om Rand: Han kjenner igjen Dragonmount + at Loial tar han for å være aiel.

Totalt er vel min oppfatning at de fortsatt sliter med pacingen. Det er som sagt nok pga. endret fokus (langt mer fokus på Aes Sedaiene og Moiriane osv.), men det er noen ganger veldig kjapp fremgang, men så bruker de myyyyyyyyyyyyyye tid på annet.
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: S01E05: Blood Calls Blood

Post by Loki »

tlauen wrote: Fri Dec 03, 2021 22:41 Det kvite tårnet stod ikkje heilt til forventningane. Såg litt... vel... Teikninga av Tar Valon i X-ray såg mykje betre ut.
Er litt på gjerdet når det gjeld designet av tårnet. På den eine sida tykte eg det verka litt mindre eksotisk og spesielt enn eg hadde håpa. På den andre sida er det kanskje litt OK at det ser ut som ein ekte (om enn svært imponerande) bygning, heller enn ein slags utomjordisk monolitt. Trur kanskje eg landar meir på negativ enn positiv, men eg er som sagt usikker.
Asphyxiate wrote: Fri Dec 03, 2021 23:39 Plutselig hoppe fram 2 måneder?
Eg var litt usikker på dette. I byrjinga av epsoden nemnte vel Mat og Rand at dei hadde vore på veg i to månadar, men Rand seier seinare at han ikkje har sett Egwene på 1 månad. Så reknar dei med reisetida dei brukte saman med Moiraine når dei seier to, kanskje, og det er 'berre' ein månad sidan førre episode?

Asphyxiate wrote: Fri Dec 03, 2021 23:39 Vel, det er jo en måte å få fortgang på. Synes de rusher de store linjene/hovedhistorien framover ved å egentlig hoppe over mange ting, men samtidig bruke mye tid på annet. Det er vel måten de har valgt å løse det på, så det får vi vel bare godta tenker jeg, selv om det ødelegger, for min del, mye karakterbygging. Dette var episode 5, og etter min mening har det ikke vært i nærheten av nok karakterutvikling av Two Rivers-gjengen. Hvor er sorgen etter Thom?
Litt ueinig her. Altså, i utgangspunktet er eg heilt einig, eg tykkjer det er svært kritikkverdig at sesongen er så kort når dei vil ta for seg ei heil bok av slengen, men innafor kva som er rimeleg å vente seg av ein sesong på berre 8 episodar tykkjer eg dei får skvisa mykje karakterutvikling inn. Så i forhold til forventningane mine gjer dei det rimeleg bra. Mellom månad(svis?) med tidshopp og samtalen mellom Mat og Rand om at Thom døydde føler eg dei har nemnt det nok, det ville blitt treigt og melodramatisk viss dei ein månad seinare framleis brukte meir tid på han enn på barndomsvenene som for alt dei veit er like daude. Sesongen burde vore minst 13 episodar, gjerne 15-16, men innafor kva ein kan få plass til på 8 tykkjer eg dei klarar få mykje karakterbygging ut av den trass alt svært store rollelista.
bokspoiler
Rand er den som kjem dårlegast ut der i mine augo, og det er heilt på sin plass -- det både fjernar sjåarmistanke frå han som Draken og førehandskompenserar for at han automatisk vil få mest fokus i seinare sesongar.
Asphyxiate wrote: Fri Dec 03, 2021 23:39Apropros kjappe overganger. Det ene sekundet står Nynaeve inne i en gang/hall i det Hvite Tårnet, og neste sekundet kommer hun inn på rommet til Rand og Mat? Greit nok at Loial nevnte tidligere at han fikk gå inn i Tårnet og Liandrin småpushet Nyanaeve til å utforske litt, men det ble for kjapt og dårlig klipt. Tegn på rushinga til serien som jeg ikke liker. De kunne fint kuttet mer på alt det med Stepin, Lan og Moiraine og resten av gjengen (men Peter Franzen gjør en glimrende jobb!)
Eg er einig i at det kjentest altfor kjapt, men usikker på om eg er med på at dei skulle kutta i det andre (som faktisk var interessant og fengande) berre for å vise kjedelege "Nynaeve går hit og dit"-scenar som ville tappa budsjettet med flotte CGI-bakgrunnar. Og episoden var allereie ein av dei lengste dei har hatt. Det burde vel i staden ha vore fleire scenar mellom samtalen ho har med Liandrin og når ho dukkar opp på vertshuset, for å implisere at tid har gått i hovuda til sjåaren.
Asphyxiate wrote: Fri Dec 03, 2021 23:39Reagerte også på at Whitecloaks er vel nærme Tar Valon. Kan ikke huske at de tør å være så nærme der. At han nå tok Egwene til fange er vel fordi han mistenkte dem i episode 2, men ble stoppet av det jeg tror var Pedron Niall eller Geofram Bornhald? Synes uansett Eamon Valda er herlig fæl i serien og at de har økt den biten av han.
Einig, det var mi tolkning og, at sidan inkvisitoren ikkje hadde ein overordna til å stagge han her så køyrer han full gass på magekjenslene som han ikkje fekk handle på sist.
Asphyxiate wrote: Fri Dec 03, 2021 23:39 Egwene er jeg ikke solgt på. Perrin med gule øyne og ulver og det der. Jaja.
Eg liker faktisk Egwene veldig godt! Perrin er den av hovudgruppa som eg er mest usikker på (og eg liker han OK i bøkene, altså). Klarer ikkje heilt å engasjere meg i karakteren, men er usikker på om det er fordi han har hatt lite å gjere i serien, på grunn av skodespelaren, på grunn av at han forståeleg nok har vore nedbroten og deprimert sidan piloten, eller ein kombinasjon. Let nok tvilen komme han til gode i alle fall ut sesongen før eg bestemmer meg kva eg tykkjer.

Forresten: Smilte godt i skjegget av replikken om at meir vegetarsuppe no og "I'll join the dogs". Småcorny wink-wink for boklesarar, småsubtil førespegling for alle andre.
Asphyxiate wrote: Fri Dec 03, 2021 23:39De kjører virkelig hardt på vokter-verden og vokter-Aes Seadai-båndet. Synes ikke det fungerte like godt her som i forrige episode.
Einig i det, men tykte likevel det fungerte bra nok. Dessutan underbygger det triangelet Moirinae-Lan-Nynaeve, og dermed implisitt indikasjonen på at Nynaeve er hovudpersonen (dvs. Draken) som dei enda førre episode med, og det er eg veldig for.
Asphyxiate wrote: Fri Dec 03, 2021 23:39 Og den avslutninga? Det ble for overdrevent dramatisk for min smak. Selv om de ønsker å i større grad vise Lan som et mer åpent menneske og ikke det stoiske steinansiktet fra bøkene (som vel først åpner seg etter hvert, og ikke SÅ mye da heller), ble det egentlig litt for teit for meg.
Likte scenen veldig godt heilt til han reiv opp skjorta og byrja rope. Det vart veldig teit. Står då andre warders rundt der, serien har ikkje gitt nok forklaring på kvifor det er så tusen gonger verre for Lan enn for dei andre å miste ein god ven. (OK, han er redd for å miste Moiraine, men dei andre der er bonda med grøne, som då vitterleg må ha minst like høg dødsrisiko som ein blå.) Men fram til då tykte eg det var nydeleg, måten dei spelte på andletsendringane hans, Moiraines og Nynaeves, fram og tilbake. Hadde dei endt scenen før han byrja rope som om han var i ein B-film frå 1970 ville eg vore supernøgd med den.
Asphyxiate wrote: Fri Dec 03, 2021 23:39 Jeg likte Loial ganske greit jeg. Litt vel kunstig kanskje, men liker at de går for sminke og den slags framfor for mye CGI. Og fremtoningen hans er ganske bra. Han er også det eneste "lyspunktet" her, da serien totalt sett fortsetter i et ganske dystert lynne.
Heilt einig mht. sminke vs. CGI, men tykte likevel dei kunne gjort meir for å få han til å sjå Annleis ut. Skodespelaren gjorde imidlertid ein flott jobb, så slik sett likte eg han godt.
Asphyxiate wrote: Fri Dec 03, 2021 23:39Lite glimps av Padan Fain fikk vi og, så "bra" at han holdes inne i gamet fortsatt.
Oi, det gjekk meg hus forbi! Når skjedde det?
Asphyxiate wrote: Fri Dec 03, 2021 23:39Spent på om Alannas påstand at Moiraine og Siuan Sanche er "fiender" - de holder jo vennskapet skjult i bøkene og.
Det var sannsynlegvis favoritt-greia mi i episoden. "Du har to mektige fiendar her i tårnet" følgd av "du burde verkeleg fortelje hemmelegheitane dine til i alle fall _ein_ person!", og så er ein av hemmelegheita at den eine fienden slett ikkje er ein fiende, men nettopp personen ho fortel hemmelegheitane sine til.
Asphyxiate wrote: Fri Dec 03, 2021 23:39 Totalt er vel min oppfatning at de fortsatt sliter med pacingen. Det er som sagt nok pga. endret fokus (langt mer fokus på Aes Sedaiene og Moiriane osv.), men det er noen ganger veldig kjapp fremgang, men så bruker de myyyyyyyyyyyyyye tid på annet.
Hm, dette har ikkje eg følt på. Spurte kona i går kva ho tykte (ho er langt meir var på sakte pacing enn meg) og ho sa at det stort sett har vore greitt, men at det er enkelte "lulls" innimellom per episode.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1027
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: S01E05: Blood Calls Blood

Post by Asphyxiate »

Loki wrote: Sat Dec 04, 2021 10:35 Eg var litt usikker på dette. I byrjinga av epsoden nemnte vel Mat og Rand at dei hadde vore på veg i to månadar, men Rand seier seinare at han ikkje har sett Egwene på 1 månad. Så reknar dei med reisetida dei brukte saman med Moiraine når dei seier to, kanskje, og det er 'berre' ein månad sidan førre episode?
Ja, en måned siden forrige episode tenker jeg er riktig. Det er allikevel en noe "billig" løsning etter min mening
Litt ueinig her. Altså, i utgangspunktet er eg heilt einig, eg tykkjer det er svært kritikkverdig at sesongen er så kort når dei vil ta for seg ei heil bok av slengen, men innafor kva som er rimeleg å vente seg av ein sesong på berre 8 episodar tykkjer eg dei får skvisa mykje karakterutvikling inn. Så i forhold til forventningane mine gjer dei det rimeleg bra. Mellom månad(svis?) med tidshopp og samtalen mellom Mat og Rand om at Thom døydde føler eg dei har nemnt det nok, det ville blitt treigt og melodramatisk viss dei ein månad seinare framleis brukte meir tid på han enn på barndomsvenene som for alt dei veit er like daude. Sesongen burde vore minst 13 episodar, gjerne 15-16, men innafor kva ein kan få plass til på 8 tykkjer eg dei klarar få mykje karakterbygging ut av den trass alt svært store rollelista.

Antall episoder forklarer en del og jeg forstår godt at de gjør endringer for å passe med episodeantallet og tiden de har til rådighet. De løser det ganske greit og jeg forrige episode viste at de kan få det til, men denne episoden klarte ikke balansen mellom fremdrift og verdensbygging like godt.
Eg er einig i at det kjentest altfor kjapt, men usikker på om eg er med på at dei skulle kutta i det andre (som faktisk var interessant og fengande) berre for å vise kjedelege "Nynaeve går hit og dit"-scenar som ville tappa budsjettet med flotte CGI-bakgrunnar. Og episoden var allereie ein av dei lengste dei har hatt. Det burde vel i staden ha vore fleire scenar mellom samtalen ho har med Liandrin og når ho dukkar opp på vertshuset, for å implisere at tid har gått i hovuda til sjåaren.
De kunne fint løst det med at hun går ut i en hage, ser Loial i det fjerne. 4 sekunder. Bare for å gjøre overgangen litt mer flytende.
Eg liker faktisk Egwene veldig godt! Perrin er den av hovudgruppa som eg er mest usikker på (og eg liker han OK i bøkene, altså). Klarer ikkje heilt å engasjere meg i karakteren, men er usikker på om det er fordi han har hatt lite å gjere i serien, på grunn av skodespelaren, på grunn av at han forståeleg nok har vore nedbroten og deprimert sidan piloten, eller ein kombinasjon. Let nok tvilen komme han til gode i alle fall ut sesongen før eg bestemmer meg kva eg tykkjer.
Avventer fortsatt Egwene og Perrin. Ulvene var for øvrig de ikke fikk helt til, men gule øyne og ulver gir i hvert fall klare hint. Og at Egwene begynner å veve er jo fint.
Forresten: Smilte godt i skjegget av replikken om at meir vegetarsuppe no og "I'll join the dogs". Småcorny wink-wink for boklesarar, småsubtil førespegling for alle andre.
Smilte også godt i skjegget av matkommentaren!
Einig i det, men tykte likevel det fungerte bra nok. Dessutan underbygger det triangelet Moirinae-Lan-Nynaeve, og dermed implisitt indikasjonen på at Nynaeve er hovudpersonen (dvs. Draken) som dei enda førre episode med, og det er eg veldig for.
Her kan jeg si meg enig!
Likte scenen veldig godt heilt til han reiv opp skjorta og byrja rope. Det vart veldig teit. Står då andre warders rundt der, serien har ikkje gitt nok forklaring på kvifor det er så tusen gonger verre for Lan enn for dei andre å miste ein god ven. (OK, han er redd for å miste Moiraine, men dei andre der er bonda med grøne, som då vitterleg må ha minst like høg dødsrisiko som ein blå.) Men fram til då tykte eg det var nydeleg, måten dei spelte på andletsendringane hans, Moiraines og Nynaeves, fram og tilbake. Hadde dei endt scenen før han byrja rope som om han var i ein B-film frå 1970 ville eg vore supernøgd med den.
Det var spesielt ropet/brølet som gjorde at jeg himla med øynene. Frem til det er det helt ok. Tror kanskje bare jeg ikke likte det store fokuset på Stepin og det som skjedde med han i denne episoden, for at det endte her. Hvor viktig var det egentlig? Det får vi jo ikke vite før senere, kanskje det passer skikkelig godt i Judkins visjon/fremstilling!
Heilt einig mht. sminke vs. CGI, men tykte likevel dei kunne gjort meir for å få han til å sjå Annleis ut. Skodespelaren gjorde imidlertid ein flott jobb, så slik sett likte eg han godt.
Hadde Loial buskete øyenbryn osv? Han kunne nok vært enda mer annerledes ja, men skuespillet var bra! Gleder meg til mer Loial! Lurer på hvordan ikke-bok-folk reagerte på han!
Oi, det gjekk meg hus forbi! Når skjedde det?
Vi så han så vidt da Mat og Perrin satt oppe på rekkverket for å se på Logain. Det var vel 2 sekunder
Det var sannsynlegvis favoritt-greia mi i episoden. "Du har to mektige fiendar her i tårnet" følgd av "du burde verkeleg fortelje hemmelegheitane dine til i alle fall _ein_ person!", og så er ein av hemmelegheita at den eine fienden slett ikkje er ein fiende, men nettopp personen ho fortel hemmelegheitane sine til.
For oss boklesere er det jo ingen overraskende, men for de som ikke har lest bøkene må vel tro at Moiraine er alene og at maktkampen blant Aes Sedaiene er mye større enn det den kanskje er?
Hm, dette har ikkje eg følt på. Spurte kona i går kva ho tykte (ho er langt meir var på sakte pacing enn meg) og ho sa at det stort sett har vore greitt, men at det er enkelte "lulls" innimellom per episode.
Må være spennende å se den med noen som ikke har lest boka!
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: S01E05: Blood Calls Blood

Post by Loki »

Asphyxiate wrote: Sat Dec 04, 2021 12:48 Ja, en måned siden forrige episode tenker jeg er riktig. Det er allikevel en noe "billig" løsning etter min mening
Billeg er det for så vidt, men eg hadde halvgrua meg til det eg rekna med var to-tre episodar med trasking frå vertshus og gard til vertshus og gard med lite peng og mykje angst, så eg var glad at det vart hoppa over og dermed villig til å tilgi slikt ... Men kanskje dei skulle kosta på seg ein liten montasje eller noko slikt for å demonstrere at mykje tid og gåing hadde funne stad, ja. Kunne klipt fram og tilbake mellom Mat/Rand, Moiraine/Nynaeve og Egwene/Perrin, kanskje til og med gitt oss eit snev av geografiforståing (det einaste punktet der eg slit med å ikkje samanlikne med GoT er at eg saknar kartet frå opningsmusikke ...).
Asphyxiate wrote: Sat Dec 04, 2021 12:48 De kunne fint løst det med at hun går ut i en hage, ser Loial i det fjerne. 4 sekunder. Bare for å gjøre overgangen litt mer flytende.
Einig. Men då måtte dei ha enten bygd eller funne ein hage, og spørst om det ville vore verdt det på pengepunkgen deira for fire sekund med hakket meir flytande overgang. Og det ville undergrave humoren i Loials stolte 'eg fann ho du leitte etter!'-foredrag om Two Rivers-flettebruk viss sjåaren visste han hadde treft på ho.
Asphyxiate wrote: Sat Dec 04, 2021 12:48 Avventer fortsatt Egwene og Perrin. Ulvene var for øvrig de ikke fikk helt til, men gule øyne og ulver gir i hvert fall klare hint.
Dei gule augo tykte eg var kleint, men det er vel vrient å vise at noko skjer utan nokon form for effekt. Ulvane i seg sjølv tykte eg fungerte greitt nok.
Asphyxiate wrote: Sat Dec 04, 2021 12:48 Det var spesielt ropet/brølet som gjorde at jeg himla med øynene. Frem til det er det helt ok. Tror kanskje bare jeg ikke likte det store fokuset på Stepin og det som skjedde med han i denne episoden, for at det endte her. Hvor viktig var det egentlig? Det får vi jo ikke vite før senere, kanskje det passer skikkelig godt i Judkins visjon/fremstilling!
Då er me einige. Var ropet som øydela det som for meg opp til det var ein scene eg tykte var uventa kjenslesterk å sjå på.
Asphyxiate wrote: Sat Dec 04, 2021 12:48 Hadde Loial buskete øyenbryn osv? Han kunne nok vært enda mer annerledes ja, men skuespillet var bra! Gleder meg til mer Loial! Lurer på hvordan ikke-bok-folk reagerte på han!

Har ikkje spurt kona, men vil tru ho føler det er for lite å uttale seg på. Så langt er han jo berre den typiske nerdekarakteren som dukkar opp før eller seinare i dei fleste seriar, ispedd nokre vage fantasytropar for Elder People. Men trur ho smilte litt av det når han babla i veg om flettebruken i Two Rivers.
Asphyxiate wrote: Sat Dec 04, 2021 12:48
Oi, det gjekk meg hus forbi! Når skjedde det?
Vi så han så vidt da Mat og Perrin satt oppe på rekkverket for å se på Logain. Det var vel 2 sekunder

Ahhh. Eg var så fokusert på å analysere augevinklar for finne ut av om Logain stirte på Mat, Rand eller begge (for så å innsjå at han stirte ikkje på nokon av dei, Mat hallusinerte det heile) at det gjekk eg beint glipp av. Takk!
Asphyxiate wrote: Sat Dec 04, 2021 12:48 For oss boklesere er det jo ingen overraskende, men for de som ikke har lest bøkene må vel tro at Moiraine er alene og at maktkampen blant Aes Sedaiene er mye større enn det den kanskje er?

Tja. Dei indikerte vel der at Liandrin har planar om eit slags kupp på sikt, så mogeleg dei berre vil ha ein ganske stor maktkamp i serien. Uansett trur eg det blir ei flott avsløring at Moiraine er BFF med personen som no er bygd opp som ein av hennar største potensielle fiendar. Og ein smart måte å gjere Moiraines motivasjonar lettare å forstå samtidig som ein held på mykj av mystikken rundt ho.
Asphyxiate wrote: Sat Dec 04, 2021 12:48
Hm, dette har ikkje eg følt på. Spurte kona i går kva ho tykte (ho er langt meir var på sakte pacing enn meg) og ho sa at det stort sett har vore greitt, men at det er enkelte "lulls" innimellom per episode.
Må være spennende å se den med noen som ikke har lest boka!
Er vrient å ikkje spoile ting! Ikkje store ting, som Perrin og ulvane, eller kven som er Draken, men små ting, som det føreståande trekantdramaet med Nynaeve, detaljar om Forsaken når dei blir nemnt, etc. Men me ser så mange ulike fjernsynsseriar at for ho er det berre ein av fleire, og så vidt eg kan merke har ikkje WoT skilt seg ut særleg i verken positiv eller negativ forstand. Eg er letta at det ikkje er negativt, då det er meir min type sjanger enn hennar, så har forsøkt å ikkje spørje og grave for mykje om kva ho tykkjer om alt mogeleg for å ikkje risikere at ho går lei. :lol:
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Re: S01E05: Blood Calls Blood

Post by Ceres »

Dette føltes litt som en "fyll" episode for å forklare verdenen og bygge karakterene. Bare så synd at fokuset primært lå på stepin, som jo overhodet ikke er en del av videre drama. Enig om at Lan aldri ville ha revet av seg skjorta og skreket. De skulle slutta episoden akkurat før. Akkurat nå føles det litt som om "vi har brukt mest penger på Moiraine, så derfor må hovedfokuset være på henne... trekantdram? jepp, det er et alreight fokus..."

Det er også litt synd at de har hoppet over caemlyn og scenene hvor rand klatrer opp på muren og faller inn i hagen, og rett inn i fokus til elayne. Den biten av fortellingen likte jeg godt, husker jeg. Men antar at de vil vente med Elayne, Aviendha og Min til en senere sesong. Polygami med hovedpersonen er kanskje litt voldsomt for seerne, og noe som må gå seg til litt langsomt.

Jeg synes ikke Loial var så god som dere andre virker å synes. Han snakket for fort!! Han skal jo være en som tar seg tid... og Tar Valon - der skal de jo kjenne til ogier'er?

Hvor tror vi historien leder i episode 6? Dette er vel første episode hvor ishmael nevnes, samt forsaken. Er kanskje litt dårlig oppbygning av historien å ikke introdusere forsaken noe før, dersom finalen skal være en kamp mot en?
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: S01E05: Blood Calls Blood

Post by Loki »

Tja, det kjem vel an på -- viss eldaugo-fyren i draumane er han (som eg har gått ut ifrå, men mogeleg eg er dust?), så var han jo introdusert allereie i episode 2. Og i så fall er dette plenty tidleg for meg, dei har så visst hatt nok andre ting å få ut informasjon om. Men viss eldaugo er eit frampeik til noko anna som eg ikkje hugsar, så kan eg vere einig med deg i at det verkar seint.

Einig i at eg for så vidt likte Caemlyn-biten, men håper det er noko som berre er flytta til sesong to, heller enn fjerna fullstendig. :) (Skjønt viss ikkje sesong 2 er dobbelt så lang så tyder vel det at noko anna i sin tur blir kutta der ...)

Tykte vel kanskje fokuset er meir på Lan enn Moiraine i denne episoden (og dermed, slik eg tolkar det, indirekte på Nynaeve i nesten like stor grad som på Moiraine). Det er eit litt overraskande val, men ikkje eit som plaga meg -- men eg har jo alltid likt dei eldre karakterane betre enn Twin Rivers-gjengen, sjølv når eg var tolv år gamal, så di oppfatning er sikkert meir representativ her enn mi. Du bør diverre sikkert stålsetje deg i så fall, går ut ifrå at Moiraine kjem veldig i fokus i neste episode sidan dei har bygd opp introduksjonen av Siuan over fleire episodar no.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Lothar
Asha’man
Asha’man
Posts: 282
Joined: Sat Nov 12, 2005 18:24

Re: S01E05: Blood Calls Blood

Post by Lothar »

Jeg stusset også over Valda. Ikke at han er så nære Tar Valon forsåvidt. I bøkene forfølger han Elayne og Gawyn fra Caemlyn til Tar Valon, og slo vel leir utenfor byen en stund om jeg ikke husker feil. Handlingene hans er derimot merkelige. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig for ham å brenne en Aes Sedai levende, og hvorfor han ønsker at Egwene skal lede Kraften, hun kunne jo gjort ham til aske for alt han vet. Og så er han, som er sverdmester i bøkene, plutselig livredd og hjelpeløs fordi Perrin har hendene fri. Hm.

Ellers sånn passe fornøyd med et meste i serien. Hadde ikke forventet at de faktisk skulle komme til Tar Valon og samles der. Det er litt snedig - jeg vet jo hva som skal skje - men er likevel spent på hva som skal skje, eller hvordan de går videre herfra. I "Verdens Øye" syntes jeg alltid det var litt merkelig hvordan tempoet plutselig skjøt fart og de reiste over halve kontinentet på noen dager osv, etter å ha brukt så mange sider på veien fra Emondsmark til Caemlyn. Jeg var ikke klar over at det skulle være så få episoder, det var leit. Helt enig i at det burde vært flere.

Thom fikk for lite tid sammen med Rand og Mat, og møtte jo ikke Moiraine i det hele tatt. Selv om han "ofret" seg for at guttene skulle unnslippe skyggeren så synes jeg ikke han får noen særlig betydningsfull rolle i serien eller livene til de andre karakterene. På en måte ikke en karakter man savner eller er lei seg fordi han døde (antar man).

Jeg skjønte ikke helt hvorfor Stepin dopet ned Lan og gikk ut i en gang for å ta livet sitt. Kanskje meningen er at Lan m.fl. passet på ham hele tiden så han ikke skulle være alene og gjøre nettopp det, isåfall skjønner jeg. Men vi ser jo ham besøke Nynaeve alene, så tja.

Edit: Tror det kommer til å bli veldig bra etterhvert altså. Da jeg leste bøkene syntes jeg også at de første var litt rotete og av middels kvalitet. Inntrykket mitt var at Jordan ikke nødvendigvis alltid hadde en plan for hvor han skulle, og fant opp ting etterhvert som han skrev. Mener å ha lest at det var slik han jobbet også. Det sier seg vel kanskje selv at det er litt sånn når man starter på en som trilogi som ender opp med å bli fjorten bøker. Og apropos bøkene var jeg på biblioteket for noen dager siden og lånte Den Store Jakten. Det blir koselig.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: S01E05: Blood Calls Blood

Post by Loki »

Valdas sjølvsikre opptreden var underleg for meg og. Men han meiner vel at Creator vaker over han og held han trygg, antakeleg. Og han hadde vel ikkje sverd i den scenen, så mogeleg dei framleis vil halde på det -- Perrin er jo langt større og sterkare enn han? Men einig i at det var mykje som halvskurra i heile sekvensen. Greitt nok at fyren openbart er sadist, men det verkar lite logisk å vere så skråsikker på at ho kan channele, men ikkje kappe av ho hendene, late ho vere utan tilsyn i fleire minutt, og på eit eller anna vis meine at han er rettferdiggjort i å drepe ein av dei uansett om ho snakkar sant eller ikkje. Ingenting i resonnementet fungerte heilt for meg, og det gjorde heile scenane der litt rare.

Einig i at Thom forsvann for fort til at me verkeleg kunne bry oss, men igjen, med åtte episodar til rådigheit er det lite å gjere med det. Skjønt hadde dei gitt han meir humor -- slik eg har etterlyst i andre episodar -- trur eg han ville blitt kjærare for sjåarane sjølv med same mengden skjermtid.

Fekk absolutt inntrykk av at Lan fann unnskuldningar for å vere med han for å hindre sjølvmord, ja. (Er ikkje det eit ganske vanleg fenomen for warders som mister Aes Sedai-en sin i bøkene som det er naturleg for dei å vere på vakt for?) Eg hugsar ikkje rekkefølgja på scenane -- kan det vere at Stepin fekk urtene frå Nynaeve før den avskjedsseremonien der han smelta ringen? For i så fall er det vel hakket meir naturleg at Lan hadde ei slags uformell sjølvmordsvake for han etterpå, då hans siste plikt var utført og han ikkje lenger kunne lite på den til å gi han meining og retning. Men viss ikkje har eg ikkje peiling, då er det sannsynlegvis berre litt lite raffinert manusarbeid. Kanskje det kan skuldast på at Lan ikkje kan fotfølgje han heile døgnet, og at det var midt på dagen medan han såg faren som størst på nattestid.

Håpar du kosar deg med attsynet av boka! Er byrja bli litt smålysten på å lese dei omatt sjølv, men blir nok neppe med det fyrste -- skal lese-hylla har bokstaveleg talt over femti bøker ståande som det er. :/
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1027
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: S01E05: Blood Calls Blood

Post by Asphyxiate »

Jeg tolke Lan og Stepin-greia, med at Stepin bare dopa ned Lan slik at han kunne stikke av og ta selvmord. Han får jo de urtene av Nynaeve før dette, så for meg var den ganske enkel og ikke verre enn det.
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: S01E05: Blood Calls Blood

Post by Loki »

Jau, det trur eg me alle er einige om, men det Lothar påpeika (slik eg forstod det) var at dersom han ikkje vart vaka over til alle døgnets tider så trengte han ikkje dope nokon for å stikke av og ta sjølvmord. Verka unødvendig komplisert. (Men dei er jo i tårnet, der ein gul ajah kunne dukke opp og helbrede han i siste liten, så han ville vel ikkje ta nokon sjansar.)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
WoTle
Soldat
Soldat
Posts: 55
Joined: Mon Dec 06, 2021 19:02
Location: Bergen
Contact:

Re: S01E05: Blood Calls Blood

Post by WoTle »

Eg likte episoden veldig godt! Dei har gått veldig fort fram i TV-serien så langt, sikkert for å fenga folk som ikkje har lese bokserien. No ser det ut som om dei begynner å ta litt tid for å pusta, og la oss bli endå betre kjent med karakterane. Det synest eg dei klarte godt denne episoden, i tillegg til at dei sneik inn ein del kule frampeik mot ting som skjer seinare i serien. Eg var litt bekymra for korleis dei skulle klara å fanga Loial sin karakter, men eg synest skodespelaren gjorde ein fantastisk god jobb!

Når det gjeld Valda og Egwene, trur eg han var litt mistenksam allereie den gongen han møtte heile gjengen, men at mistanken hans blei bekrefta av at han tilfeldig trefte på Egwene og Perrin. Det verka nesten som om han trudde at gjensynet med dei var Lyset som fortalde han at mistankane hans var korrekte. Kvifor Lysets Barn tør å kidnappa folk såpass nærme Tar Valon tør eg ikkje seia noko særleg om; kanskje dei er akkurat langt nok unna til at Aes Sedaiane ikkje gidd å gjera noko med det?
Sjekk gjerne ut podkasten Hjulpreik: ein norsk podkast om Tidshjulet, både bøkene og TV-serien, med vertane Vetle, Sigrid og Vetle. Nye episodar (nesten) kvar veke.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3338
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: S01E05: Blood Calls Blood

Post by Loki »

Kan kanskje verke som om implikasjonen er ein kombinasjon at Tar Valon ikkje er klar over omfanget på forfølgjinga og at Valda er langt meir framfusen og dristig enn kva som er vanleg i organisasjonen (sidan dei gjer eit stort vesen ut av at han samlar ringane osv.). Elles vil det vere vanskeleg for meg å kjøpe at verdas einaste magikarlaug ser gjennom fingrane med at deira eigne medlem blir torturert og drepne i den bokstavelege skuggen av hovudkvarteret.

Trur du har rett mht. tidleg fart mot nedsakking no. Men det er jo berre tre episodar att, så usikker på kor mykje pusterom dei eigentleg kan ta seg. (Dette er dei tidlege sesongane Game of Thrones om igjen for meg slik sett, eg har få store problem med invididuelle val, men tendensen til at mykje ville vore betre om berre sesongen var tre-fire episodar lengre kjem støtt tilbake. Men det er vel ei vanleg kjensle når ein ser tjukke bøker kondensert til fjernsyn.)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Yawron
Hengiven
Hengiven
Posts: 171
Joined: Thu Sep 07, 2006 14:31
Location: Oslo

Re: S01E05: Blood Calls Blood

Post by Yawron »

Etter fem episoder tror jeg at jeg begynner å komme i stemninga de går for.

Satte pris på Logain sin latter når han ser Rand.
Syns også det funket bra å hoppe til Tar Valon (og 2mnd fram). Effektiv måte å komme videre på. Fikk også dumpa mye info i denne episoden uten at det ble så veldig unaturlig.

Det jeg ikke liker er Children of the Light. Ikke superbegeistret for kostymene deres, men det er først og fremst den vanvittige overspillingen til Valda som tar meg ut av dette. Forhåpentligvis har de gjort mye av det de skal foreløpig, så jeg slipper dem framover.
"Once more the drama begins"

- Paul Muad'dib
Post Reply