Etter sesong ein

Diskuter TV-serien her

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

WoTle
Soldat
Soldat
Posts: 55
Joined: Mon Dec 06, 2021 19:02
Location: Bergen
Contact:

Etter sesong ein

Post by WoTle »

I denne tråden tenker eg vi kan diskutera kva vi syntest om sesong ein. Kva funka? Kva funka ikkje? Kva er dine favorittaugeblikk? Kva episodar likte du best/verst? I tillegg kan vi gjerne snakka om forventningar for og tankar rundt sesong to.

Eg kan byrja:

I det store og det heile likte eg sesong ein. Det var delar eg elska og delar eg verkeleg ikkje likte, men heilskapen likte eg rimeleg godt. Rafe og gjengen ville openbert gjera Tidshjulet til ein serie med mange hovudkarakterar frå starten, eit val eg i utgangspunktet synest er lurt. Rand-fokuset i boka ville nok ikkje fungert like bra på skjermen. Av ulike grunnar synest eg likevel ikkje dei lyktest heilt med fleirperspektivforteljing i denne sesongen. Moiraine og hennar perspektiv blei ofte vektlagt på kostnad av dei fem frå Emonds Field; eg skjønner at Aes Sedai-greier er meir spennande enn fem enkle landsbybuarar, men det er litt dumt at vi ikkje fekk blitt betre kjent med Emonds Field-gjengen. Perrin veit vi såvidt noko som helst om ved slutten av denne sesongen.

Det er likevel mykje som funka godt i serien: Kjemien mellom Nynaeve og Lan synest eg har vore fantastisk. Endringane av Mat sin bakhistorie gjorde at han kunne etablerast som ein likande karakter før han blei smitta av dolken. Skyggeynglane har sett skikkeleg bra ut denne sesongen (med unntak av siste episode, der noko var veldig rart med spesialeffektane). Eg blei òg positivt overraska over Loial; skodespelaren fortener all honnør for å bringa karakteren til live på den måten han gjorde.Liandrin synest eg serien har gjort betre enn bøkene; ho er usympatisk, men ho framstår meir som ein heilstøpt karakter enn det ho gjer i bøkene. Det er òg mykje anna som har fungert veldig godt.

Den førebelse episoderangeringa mi ser omtrent slik ut:
1. The Dark Along the Ways
2. The Dragon Reborn
3. A Place of Safety
4. Shadow's Waiting
5. The Flame of Tar Vaon
6. Blood Calls Blood
7. Leavetaking
8. The Eye of the World

I sesong to ser eg veldig fram til å sjå korleis dei bygger vidare på det grunnlaget dei har lagt no. Eg trur at det blir ein betre sesong, og det er færre endringar som skal til for å framheva fleirperspektivsaspektet, med tanke på det som allereie ligg i bøkene. Eg trur nok at Falme kjem rundt midten av sesongen, med Steinen i Rift som sesongfinale. Eg ser skikkeleg fram til å møta Verin og Selene/Lanfear, og dei andre karakterane vi møter. Viss dei skal gjera meir ut av Moiraine si historie i The Great Hunt håper eg vi får møtt Adeleas og Vandene; det hadde vore ein god måte å visa kva Aes Sedaiar gjer når dei "pensjonerer seg".

Kva tenker dokker?
Sjekk gjerne ut podkasten Hjulpreik: ein norsk podkast om Tidshjulet, både bøkene og TV-serien, med vertane Vetle, Sigrid og Vetle. Nye episodar (nesten) kvar veke.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Etter sesong ein

Post by Loki »

WoTle wrote: Mon Dec 27, 2021 20:03 Kva funka?
* Rollesetjingane, i det store og heile.
* Design av vesen, bakgrunnar og sett.
* Eksposisjonslevering. Stort sett imponerande elegant og effektivt.
* Ensamble-fokuset på alle fem ta'veren heller enn Rand åleine. (Det halta litt til tider, men i det store og heile tykte eg det var ei god endring, inklusive Drake-spekulasjonen som dreiv sesongen.)
* Moiraine, i omtrent kvar einaste scene.
WoTle wrote: Mon Dec 27, 2021 20:03 Kva funka ikkje?
Desse punkta vil vere meir ordrike enn dei over, men det er fordi eg føler ting som fungerar treng lite kommentering, medan ting som skurrar må forklarast litt nærmare. Det tyder ikkje at eg føler dei negative tinga veg tyngre enn dei positive.
* "Levd i"-kjensla til verda -- det blei for glatt og reint. For mykje Pantom Menance / Shannara, for lite Empire Strikes Back / Game of Thrones i kostymer, gjenstandar og kulisser, om du vil.
* Sesongstrukturen. Dei brukte så mykje tid på å avsløre kven som var Draken at for meg (sjølv om eg visste det var Rand) var avsløringa i episode 7 det som kjentest som den tilfredsstillande finalen. Konfrontasjonen i episode 8 var knapt bygd opp mot i det heile.
* Relatert til sesongstrukturen er karakterarcane. Dei fem hovudpersonane har ingen utvikling- eller læringskurve å snakke om, alt dei presterer og gjer i finalen er gjort på instinkt og fordi dei er Spesielle, og motet og prioritetane dei utviser hadde dei alle allereie i piloten. (Unntaket her er kanskje ironisk nok Perrin og Way of the Leaf, trass i at han er den som har hatt minst å vise til heile sesongen.) Nynaeve kjem litt nærmare endring enn resten på grunn av forholdet til Lan, men både ho og Lan vel i finalen same prioritetane dei starta sesongen med, så det er ein svært beskjeden arc med tanke på kor mykje tid dei har vigsla til den.
* Verdsbygginga i bokstaveleg geografisk og geopolitisk forstand. Som sjåar har eg null forhold til kvar Tar Valon er i forhold til Two Rivers er i forhold til Fal Dara er i forhold til vestkysten me ser i epilogen. Eg har null forståing av kva maktforholdet er mellom Children of Light og White Tower. Eg anar ikkje om folk flest veit at Dark One har eit fysisk fengsel bak Blight eller om det er rein mytologi for den jamne borgar. Eg har all informasjonen eg treng for å forstå karakterane og plottet (difor eg skryt av eksposisjonsleveringa), men eg har nesten ingen kontekst for å gi noko av det djupn eller breidde, så difor kjennest historia unaudsynleg grunn.
* Luredødsfall. Det er ille nok at både Nynaeve og (som me vil sjå i seinare sesongar) Thom fekk "døydde eigentleg ikkje likevel"-sekvensar spredd ut i sesongen, men når dei attpåtil gir det til fem-seks ytterlagere karakterar i sesongfinalen åleine er dette typen ting som gjer at ingenting nokon gong følest som om det har risiko for hovudpersonane, og det underminerer heile historia. Særleg når det, som i sesongfinalens mange tilfelle, er openbart for folk som har sett eit fjernsynsprogram eller to før i sitt liv at dei ikkje døydde i utgangspunktet. Det har dessutan ringverknadar på andre ting -- viss dødsfall ikkje er ekte, blir andre i utgangspunktet permanente ting lettare for sjåaren å mistenke som fake-outs, som Moiraines tilsynelatande stilning i finalen. Det tek lufta ut av mykje.
* Lengden. Sesongen burde openbart ha vore merkbart lengre, særleg for å byggje karakterane og dei ulike karakterforholda frå Two Rivers, men og for å etablere meir av verda, gi ei betre kjensle av reisetid og distansar, og ikkje minst legge grunnarbeid for kva som faktisk står på spel når Rand går ned i Eye i finalen. Episodane kjentest ganske greie individuelt sett, så eg trur den beste løysinga ville vore fleire episodar heller enn lengre episodar, men fleire scenar ville hjelpt meg bry meg om kva som gjekk føre seg, nesten uansett kva dei ekstra scenane handla om og korleis dei vart presenterte.
WoTle wrote: Mon Dec 27, 2021 20:03 Kva er dine favorittaugeblikk?
Dei som kjem til meg no i farta:
* Siuan og faren
* Tam og Rands mor
* Lan som overtaler Moiraine til å varme badevatnet
* Thom som let Mat stele frå den daude aielen
* Logains utbrytningsforsøk
* Moiraine som endrar ordlyden i eiden frå Amyrlin Seat til Siuan Sanche under forvisninga
* Rand som dukker opp ved Moiraines dør i episode 7
* Moiraines stille stirring i svar på Rands tilbod om å sleppe gå i dauden med han i episode 8, og så berre byrjar gå ned før han. (For kven skal vel elles kunne vere der for å drepe deg om du vel feil, gut?)
WoTle wrote: Mon Dec 27, 2021 20:03 Kva episodar likte du best/verst?
Best:
4 "The Dragon Reborn" og 6 "The Flame of Tar Valon".

Verst er litt verre, det var ting eg likte i alle episodane uansett kva eg tykte om dei som heilskap, og dei har dessutan blødd litt saman i erindringa. Trur kanskje det blir enten episode 8 eller 2? Så ei forsøkt rangering etter mine vage minner:
1. Dragon Reborn
2. Flame of Tar Valon
3. The Dark Along the Ways
4. Blood Calls Blood
5. A Place of Safety
6. Leavetaking
7. The Eye of the World
8. Shadow's Waiting
WoTle wrote: Mon Dec 27, 2021 20:03 I tillegg kan vi gjerne snakka om forventningar for og tankar rundt sesong to.
Tenkjer den blir altfor overstappa. Det er meir enn nok å dekke berre for å hente oss inn att frå alt som mangla i sesong 1 (Rand og hegresverdet, Caemlyn-karakterane, etc.), og så kjem heile bok 2-plottet i tillegg. Eg er etter epilogen særleg uroa at Seanchan-invasjonen kjem for tidleg og at det blir hektisk og utan djupn og patos. Kvifor skal eg bry meg om ein invasjon av framande når serien framleis ikkje har fortalt meg noko som helst om nasjonane som allereie er der? Mistenkjer dei burde ha spart den til slutten av sesong 2, når dei har fått etablert ein status quo og det å endre den vil kjennast vesentleg og farleg.

Som eit lite apropos er eg skeptisk til recastinga av Mat, sidan eg tykte skodespelaren gjorde ein god jobb trass i svært lite å jobbe med på manusfronten (utover piloten og den episoden på vegen med Rand).
I meir positiv retning ser eg fram til å få sjå meir av Forsaken (særleg sidan dei gjorde ein glitrande jobb med Ishamael), Darkfriends (særleg Fain) og White Tower-infighting.

Sesong 1 overgjekk forventningane mine ein god del, men det var fordi dei var svært låge. Hadde eg forventa meg noko skikkeleg bra ville eg vore småskuffa no, og eg er veldig klar over det når eg ser fram til sesong 2. Kryssar fingrane for at no som dei har etablert det grunnleggande vil dei kunne utvikle serien meir, men ambisjonen om 13 bøker på sju resterande sesongar gjer at eg tenkjer det håpet sikkert er naivt, og at tinga som ikkje fungerte i sesong 1 vil bli fleire og større jo lenger serien fortset, heller enn omvendt. Så eg er pessimistisk, om enn framleis nokre hakk mindre enn eg var før sesong 1. Dei har openbart mykje kjærleik for kjeldematerialet, så eg vil fortsette å ta det eg kan få -- og om det over tid vil tyde fire dårlege scenar for kvar gong eg får ein god ein så vil eg nok ta det. For dei gode scenane har vore svært fine.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
WoTle
Soldat
Soldat
Posts: 55
Joined: Mon Dec 06, 2021 19:02
Location: Bergen
Contact:

Re: Etter sesong ein

Post by WoTle »

Loki wrote:Det er ille nok at både Nynaeve og (som me vil sjå i seinare sesongar) Thom fekk "døydde eigentleg ikkje likevel"-sekvensar spredd ut i sesongen, men når dei attpåtil gir det til fem-seks ytterlagere karakterar i sesongfinalen åleine er dette typen ting som gjer at ingenting nokon gong følest som om det har risiko for hovudpersonane, og det underminerer heile historia.
Rafe har til og med langt på veg stadfesta at Loial og gjengen ikkje døydde, så eg skjønner verkeleg ikkje kvifor dei gadd lata som. Endå verre er heile greia med at Egwene Helbreda Nynaeve frå dødens rand; det gjer eit Talent (Helbreding) som allereie er ganske mektig, endå mektigare (og i tillegg frå ein person med middels dårleg Talent for det i bøkene).
Loki wrote:Sesongen burde openbart ha vore merkbart lengre, særleg for å byggje karakterane og dei ulike karakterforholda frå Two Rivers, men og for å etablere meir av verda, gi ei betre kjensle av reisetid og distansar, og ikkje minst legge grunnarbeid for kva som faktisk står på spel når Rand går ned i Eye i finalen. Episodane kjentest ganske greie individuelt sett, så eg trur den beste løysinga ville vore fleire episodar heller enn lengre episodar, men fleire scenar ville hjelpt meg bry meg om kva som gjekk føre seg, nesten uansett kva dei ekstra scenane handla om og korleis dei vart presenterte.
Einig! Sesongen hadde nok vore merkbart betre med to episodar til. Eg synest det er imponerande at skodespelarane har klart å få så mykje ut av karakterane med så lite å gå på. Dessverre trur eg at ei eventuell forlenging av sesongane ikkje vil komma før sesong 3 (sidan sesong 2 allereie var i gang med filminga då sesong 1 kom ut).
Loki wrote: Det er meir enn nok å dekke berre for å hente oss inn att frå alt som mangla i sesong 1 (Rand og hegresverdet, Caemlyn-karakterane, etc.), og så kjem heile bok 2-plottet i tillegg.
Ja, det er fare for at dei har altfor mykje å gå gjennom, spesielt sidan dei etter alt å dømma framleis berre har åtte episodar. Eg har òg sett mange spekulera i at dei òg kjem til å skvisa bok 3-plotta inn i den kommande sesongen. Det blir i så fall mykje å bita over, men det kan gå.
Loki wrote:Kryssar fingrane for at no som dei har etablert det grunnleggande vil dei kunne utvikle serien meir, men ambisjonen om 13 bøker på sju resterande sesongar gjer at eg tenkjer det håpet sikkert er naivt, og at tinga som ikkje fungerte i sesong 1 vil bli fleire og større jo lenger serien fortset, heller enn omvendt.
No skal det seiast at det er ein god del ting i midten av bokserien som sikkert blir kutta kraftig ned på, så eg trur at åtte sesongar vil kunna gå, men du har nok du har rett i at det blir litt lite. Viss sesongane etter sesong 2 får 10 episodar kvar, trur eg det kan gå sånn halvvegs (gitt att dei faktisk får 8 sesongar av Amazon).
Sjekk gjerne ut podkasten Hjulpreik: ein norsk podkast om Tidshjulet, både bøkene og TV-serien, med vertane Vetle, Sigrid og Vetle. Nye episodar (nesten) kvar veke.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Etter sesong ein

Post by Loki »

Vel, serien er jo etter sigande ein kjempesuksess, så ser ikkje for meg at Amazon vil vere negativ til åtte sesongar (så framt den ikkje plutseleg synk kraftig i popularitet i sesong to og tre). Ironisk nok er vel nettopp at dei hastar seg gjennom for mykje plott på for kort tid nettopp noko som kan øydeleggje kritikkane ... Og kan ikkje sei at restane av bok 1 + bok 2 + (deler av?) bok 3 på åtte episodar høyrest oppmuntrande ut. Men me får krysse fingrane og håpe!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Etter sesong ein

Post by Asphyxiate »

Totalt sett er jeg nok mer på skuffet-siden enn fornøyd-siden. Sesongen har absolutt vist at de kan få det til hvis de vil/treffer, men også at de er ganske langt unna et bra nivå i andre tilfeller.

Jeg kan være misfornøyd med mye som kanskje blir for detaljfokusert, men det jeg virkelig ikke liker, og som er ganske likt med mye av det Loki skriver, er at jeg kanskje ikke føler meg helt kjent med denne verdenen ennå - og det til tross for at jeg har lest bøkene flere ganger! Verken selve verden eller mange av karakterene. Det er stort sett Moiraine jeg føler vi virkelig har blitt kjent med, mens resten ikke har fått den muligheten ennå.

Det blir nok bare 8 episoder i sesong 2, men jeg håper ikke s2 blir like påvirket av korona som de siste episodene av s1 ble. Det er merkbart hvordan endringer ble gjort pga dette og jeg håper man i ettertid kan skylde svakhetene på det!

Spent på hva som skjer mer Mat og hvordan de løser det. Hadde han forsvunnet med e6, hadde det jo vært greit, men vi ser han jo i e8...

Og: Trollocene ser dårligere ut i e8 pga ren bruk av CGI og ikke de visuelle effektene fra tidligere (folk i masker/sminke og på stylter). Dette hang vel sammen med korona, som så mye annet.
Manbearpig
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Re: Etter sesong ein

Post by Eivind »

Jeg er litt usikker, i prinsippet har jeg likt å se episodene, men jo mer man tenker seg om jo mer usikker blir jeg på kvaliteten.

For folk som ikke har lest serien syns jeg ikke vi har blitt noe særlig kjent med hovedkarakterene, jeg syns vi nesten har blitt mest kjent med Lan og Moiraine?

Det har også vært svært lite bakgrunnsinformasjon om universet, var vel først i episode 3 eller 4 at man fikk noe, og dermed ble favoritt-episoden min :P

Tok forøvrig å leste litt på andre forum + reddit, og det er rimelig mye kritikk der ute fra de som er blodfans — både velbegrunnet og helt søke ting :lol:

Skal ikke ta opp den kritikken her, men en ting å reflektere over som ikke ødelegger for mye:
Både WoT og Ringenes herre trilogien har vært på 8 timer, men kvaliteten på historiefortellingen i sistnevnte har vært milevis over det vi har blitt servert...
WoTle
Soldat
Soldat
Posts: 55
Joined: Mon Dec 06, 2021 19:02
Location: Bergen
Contact:

Re: Etter sesong ein

Post by WoTle »

Einig med dei førre postarane i tråden om at det kjennest ut som om vi har blitt betre kjent med Moiraine og Lan enn med resten av karakterane. Eg trur i utgangspunktet det var lurt tenkt å legga meir vekt på Aes Sedaiane enn det dei gjer i den første boka, men eg trur det blei litt for mykje. Det var litt rart, for i første episode blei Emonds Field-gjengen framstilt som veldig viktig, og så har dei falle heilt i bakgrunnen seinare i serien. Eg håper vi får blitt betre kjent med dei neste sesong.
Eivind wrote:Tok forøvrig å leste litt på andre forum + reddit, og det er rimelig mye kritikk der ute fra de som er blodfans — både velbegrunnet og helt søke ting
Ja, det er mykje sakleg kritikk der ute, men det er òg veldig mykje drittkasting. Sjølv har eg i all hovudsak tru på visjonen til serieskaparane, men eg trur at faktorar som budsjett, tid, korona og strenge rammer frå Amazon har gjort det vanskelegare å få serien til slik dei opphaveleg ville. (Men sjølv om dette unnskylder mesteparten av tinga som ikkje fungerte, er det òg nokre val som har blitt gjort som verkeleg ikkje fungerte, og som dei nok sjølv er ansvarlege for.)
Eivind wrote:Både WoT og Ringenes herre trilogien har vært på 8 timer, men kvaliteten på historiefortellingen i sistnevnte har vært milevis over det vi har blitt servert...
Eg skjønner kva du meiner, men Ringenes Herre-trilogien fortalde på ein måte ein fullført historie, og dei filma vel alle filmane i eitt. Her har serieskaparane vore nøydde til å gjera nokre val for å prøva å hekta folk som aldri har lese serien, slik at dei kunne få fornying for fleire sesongar. Det er ei ganske stor oppgåve å få til både verdsbygging, karakterutvikling og eit godt grunnlag for vidare sesongar, samtidig som dei held det "kult" nok for Amazon. Med det sagt er eg heilt einig med deg i at historieforteljinga her kunne vore betre. Det var mange kule små hint og referansar til oss som har lese bøkene, men eg vil tru at nye sjåarar sit igjen med både litt forvirring og eit ønske om meir (men det gjorde kanskje fleire av oss etter den første boka òg?).
Sjekk gjerne ut podkasten Hjulpreik: ein norsk podkast om Tidshjulet, både bøkene og TV-serien, med vertane Vetle, Sigrid og Vetle. Nye episodar (nesten) kvar veke.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Etter sesong ein

Post by Loki »

Eg er personleg heilt OK med at dei bruker meir tid på Moiriaine og Lan enn på dei andre, men det er sjølvsagt utelukkande fordi eg som tolv år gamal fyrstegongslesar av serien ville ha sett enormt pris på om bøkene gjorde det same. Viss eg skal forsøke sjå situasjonen litt objektivt trur eg de har eit poeng med at fyrsteepisoden feilrepresenterar kor viktige dei yngre karakterane kjem til å vere utover i sesongen samanlikna med kva som så blir levert. Men det sagt, og mine eigne preferanser til side, så er premisset at dei skal bli viktige ein dag, og at sesongen så kastar dei inn i ei verd der dei enno ikkje er det. Det er dermed relativt naturleg at fokuset ikkje blir på dei som snart skal bli dei viktigaste, men på dei som for augneblinken er det, og som former verda som no skal forme dei. Så eg tykkjer problemet, i den grad det er eit, ligg i gradene av fokus heller enn eit totalt feil skift i det. Og som så mykje anna trur eg dette ville vore betre hadde sesongen vore lengre og gitt oss meir tid til å berre vere saman med karakterane i staden for å haste gjennom så mykje plott som mogeleg. Plott i sesong 1 er i stor grad likskapsteikn til alt anna enn ungdommane som er kjernen i historia som seinare vil følgje, sidan dei førebels berre er brikkene som andre flyttar rundt på. Så viss plott er alt ein har tid til, blir det mindre om hovudpersonane. Ironisk nok.

At blodfansen har ei uheilag blanding av legitim og idiotisk kritikk er vel typisk for dei fleste fanskarar rundt om kring ... ;D

Samanlikninga med Ringene herre-filmane i speletid og resultat er forresten litt interessant. Eye of the World er ein del kortare enn dei tre Tolkien-binda til saman, og dei har ikkje byrden med å måtte knyte alt saman og lage ein Slutt på seg her, så haugane av skilnadar på produksjonsvilkåra til sides så er det litt augeopnande å tenkje på kor relativt lite eg sakna eller reagerte på i dein eine adapsjonen kontra den andre. Det tyder dessutan at Elaida førebels er Tom Bombadil, og det er kanskje den mest sjarmerande tanken eg har hatt så langt i 2022.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Etter sesong ein

Post by Asphyxiate »

Enig med det meste her. At de prioriterer Moiraine (dog ikke Lan så mye synes jeg) er OK, men det gjør jo også at vi ikke akkurat har fått det forholdet til ungdommene fra Eamonds Field som vi burde når ting drar seg til mot slutten - og kanskje utover de neste sesongene. Spent på hvordan de kommer til å løse dette framover; vil de øke fokuset på Rand, Egwene etc. og vil Moiraine tre tilbake, eller vil hun fortsatt være den soleklare hovedpersonen?

Angående kritikk: Også gøy å høre på podcasten til Filmpolitiet. En del ganger har de likt det jeg ikke har likt og motsatt, og mange innsendere reagerer også på ting jeg ikke reagerte på og motsatt. Jeg er dog kanskje ikke like positiv som Marthe og Sigurd er, da min overall reaksjon er mildt skuffet og mildt negativ. (skal få hørt på podcasten din WoTle når jeg får tid!)
Manbearpig
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Re: Etter sesong ein

Post by Eivind »

Loki wrote: Wed Jan 05, 2022 10:35 At blodfansen har ei uheilag blanding av legitim og idiotisk kritikk er vel typisk for dei fleste fanskarar rundt om kring ... ;D
Den idiotiske kritikken må ha nådd nye høyder: Vi snakker hudfarge, og rollen til kvinner på bekostning av menn... :shock:

Det er med andre ord roughly halvparten av amerikanske blodfans :P
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Etter sesong ein

Post by Asphyxiate »

Også lest flere som ikke direkte kritiserer at serien er ganske kvinnedominert, men at det har gått på bekostning av mennene/guttene i serien (Rand, Matt, Perrin - åh, stakkars Perrin) - OG det er jeg enig i, men det handler mer om total personutvikling, enn akkurat gutter vs. jenter
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Etter sesong ein

Post by Loki »

Uff. Å tykkje Wheel of Time blir framstilt som for kvinnedominert verkar på meg som ei klage på line med å sei at det er for mange hobbitar i Lord of the Rings-filmane, men no har jo eg (heldigvis) ikkje lese desse klagene sjølv, då ...
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Etter sesong ein

Post by Asphyxiate »

De er både skremmende og morsomme å lese - litt sånn det ofte er med forum/kommentarfelt på nett. Fascinerende hva folk henger seg opp i, men jeg har jo hengt meg opp i en del detaljer selv, selv om jeg prøver å ikke fokusere for mye på det. Sånn er det jo med fankultur, som ble nevnt over her.

Det ser uansett ut som at sesong 1 er ganske grei suksess for Amazon, så da blir det i hvert fall en sesong 2.

Jeg merker nå at forventningene mine til serien er annerledes. Det har blitt en ganske annen serie enn jeg trodde og de har tatt historien, både hovedlinjer og detaljer, andre steder enn bøkene, og det er helt greit og gjør det jo egentlig litt spennende fordi nå kan vi som boklesere kanskje ikke vite like mye. Men som Marte Hedenstad sa i filmpolitiets podcast: Det var når skaperne av GoT begynte å skrive ting selv og gå bort fra bøkene, at GoT ble merkbart dårligere.
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Etter sesong ein

Post by Loki »

Jepp. For meg er det ikkje endringar i seg sjølv som er problemet, det er endringar som ikkje kan seiast å vere i alle fall omtrent like bra som det dei endra bort frå. Ein serie som er skapt ut av ingenting kan eg tilgi ei svakare plottline, karakter eller utvikling utan å tenkje vidare over det, men når eg veit at dei hadde ein "fasit" som openbart handterte situasjonen betre, og likevel valte å gjere det annleis, så kan eg ikkje late vere å dømme det nord og ned. GoT gjorde mange endringar eg trekte på skuldrene av, men eit par som var så openbart underlegne originalen at eg framleis irriterer meg over det nesten ti år seinare. (Og det var før serien tok att bøkene og byrja dikte fritt, som filmpolitiet med rette peiker på som det store skiljet i kvalitet i serien.) WoT hadde eg rett nok langt lågare forventningar til enn GoT, men dei sit utsett for same situasjonen like fullt. Viss noko endrast og det openbart er underlegent det lesarane venta seg så er det bortimot umogeleg å tilgi.

Så er det jo subjektivt kva som utgjer kvalitetstap i ei slik endring, og der er eg kanskje meir tilgivande enn dei fleste. Det er få endringar som verkeleg har plaga meg så langt.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Thomdril
Asha’man
Asha’man
Posts: 257
Joined: Tue Oct 04, 2005 18:20
Location: Vålerenga
Contact:

Re: Etter sesong ein

Post by Thomdril »

Dæven! Her har man ikke vært på noen år.. Artig at samfunnet holder koken fortsatt :)

Jeg som en del andre er litt skuffet over totalen. På ingen måte katastrofe, men når man avslutter sesongen på en dårlig måte sitter man ofte med en litt dårlig smak i munnen.
Håper samtidig at serien gjør litt som bøkene og bare blir bedre de kommende 2-3 sesongene.

Trekantdramaet mellom kameratgjengen er bare unødvendig. Den tiden kunne de brukt til så mye annet!
Jeg forstår at Covid utfordringer i tillegg til det at skuespilleren til Mat plutselig forsvinner gjør at de har måtte ta noen snarveier. Får gi dem litt slakk der, men det merkes. Slaget om Fal Dara er ganske puslete greier og Perrin er nok kasta inn der hvor Mat muligens skulle ha vært. Det får meg samtidig til å spørre om hva Perrin ellers ville gjort..
Med begrensede midler syntes jeg scenene hvor brenner ut og nedkjemper tusenvis av trolloker er bra gjort. Men "nesten-døden" til Nynaeve med påfølgende Egwene mirakel gjør meg skeptisk. Burde jo vært omvendt om den scenen i det hele tatt skulle være der.
Pacingen er tidvis på trynet, men forstår også det er vanskelige bøker å lage serie av..

For å nevne det positive er jeg positiv til den meste av castingen. Loial er ikke veldig fremtredende, men er spilt meget bra!
Jeg liker også veien de har gått med Mat og ergrer meg litt over at det kommer en ny mann inn der. Men for all del han kan jo også bli bra!
Rand synes jeg har fått lite å jobbe med så langt, men virker lovende. Som skuespiller må det presteres bra fremover mtp utviklinga hans.
Jeg liker også både landskapene samt musikkbildet i serien.

Alt i alt litt skuffa. Vil gi den 6/10. Får liksom ikke helt den godfølelsen jeg føler jeg kunne ha fått. Samtidig håper jeg de fremover kan jobbe i fred og ro uten for mye uforutsette hindringer de så langt har hatt!

Jeg kommer uansett til å se sesong 2. Kanskje til og med denne sesongen om igjen.
Jeg håper inderlig de kan legge på et par episoder pr sesong. Det vil automatisk heve kvaliteten på dialog, politikk og karakterbygging.
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Post Reply