Page 1 of 1
Navn bytte! :)
Posted: Sat Oct 08, 2005 21:49
by Ashaman
Posted: Sat Oct 08, 2005 21:50
by Eivind
Ja, ble det ikke mye finere
Offtopic var forøvrig skrevet feil (mitt ansvar).
Posted: Sat Oct 08, 2005 22:07
by Faile
hmm.. tenkte visst på det samma vi småen.. hehe.. fjerna min tråd da

kjempekoselig!!!!!

Posted: Wed Dec 07, 2005 21:51
by Terje
Apropos navnebytte.
Er det mulig for en av dere O Store Admins å hjelpe meg med en bitteliten ting? Jeg har nemlig veldig lyst til å hete Terje, heller enn terje, men det funker ikke å bare endre det under innlogging, som på enkelte andre forum jeg har vært borti...

Posted: Wed Dec 07, 2005 22:03
by Simen
Da skulle det være i boks.
Posted: Wed Dec 07, 2005 22:10
by Terje
Takktakktakktakk!
Si fra hvis det er noe jeg kan gjøre til gjengjeld. Jeg har fra sikre kilder at jeg er en jævel på å massere skuldre og nakker.

Posted: Wed Dec 07, 2005 22:17
by Eivind
Kan jeg bare spørre hvorfor du heller ville ha Terje? Jeg syns terje er mer stilig, og skulle akkurat til å klage til simen over at han hadde endra no

Posted: Wed Dec 07, 2005 22:27
by Terje
Det ser så analfabetisk ut når jeg gir inntrykk av at jeg ikke vet at egennavn skal ha stor bokstav.
Neida, det er ikke grunnen. Alle ser jo, når de leser postene mine, at jeg er smartere enn som så.

Årsaken er ganske enkelt at jeg bruker Terje på de fleste andre forum, og da er det ikke noe særlig å skille seg ut med terje her. Enten det, ellers så ser det, fra mitt synspunkt, ganske enkelt bedre ut med stor T enn med liten t...
Dammit! Ikke still så vanskelige spørsmål!

Nå ble jeg usikker på meg selv, og allting...

Posted: Thu Dec 08, 2005 17:28
by Ashaman
Jepp, er enig i at d ser bedre ut med stor bokstav, Terje!!
Enra mitt jeg og, av samme grunn! D så bare teit ut!!
Posted: Thu Dec 08, 2005 18:35
by Faile
men du hadde jo også an alder bak som ikke kom til å stemme svært lenge også da
er en grunn til at jeg alltid skriver nick med stor bokstav! det ser rett og slett bedre ut

Posted: Fri Dec 09, 2005 11:44
by Ceres
Gratulerer Terje, hehe... jeg har irritert meg over den lille forbokstaven ved flere anledninger, og det er flott at fornuften og estetikken seiret!

Posted: Thu Jan 12, 2006 15:10
by Akira
Du kan jo kalle Småprat for GPP (Generelt Piss Preik).