3Leowilde wrote:Er det forresten noen som vet hvor mange bind bok 4 er delt inn i på norsk? Noen ganger når jeg leser bok 5, hender det at jeg lurer på om jeg har gått glipp av noe. :/
Hvorfor begynte du å lese WOT?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
- Sauegjeter
-
- Mørkefrende
Jeg synes lillesøsteren min leser seint, hun leser Narnia nå og har holdt på siden August xD Den ble jeg ferdig med på rundt en uke på Kreta, jeg gleder meg nesten til hun skal lese WOT
Når jeg først skriver kan jeg også si at jeg har omtrent 40 sider igjen av CoT, gleder meg til KoD 

Dovie´andi se tovya sagain, Det er på tide å trille terningen. - Matt
Begynte for ikke så veldig lenge siden da jeg ikke kunne finne flere bøker på bibilioteket, det er jo ofte slik at bøker ser veldig kjedelige ut når man ikke har lest dem. Til slutt tenkte at jeg skulle prøve den første av den laaange rekka med bøker. Og nå er jeg helt hekta.
Har blitt spesielt hekta nå i det siste nå jeg er syk, og har brukt mindre enn seks dager på å lese alle tre delene av femte bok. (Ferdig for under en time siden, var derfor jeg endelig måtte finne på noe annet.)
Har blitt spesielt hekta nå i det siste nå jeg er syk, og har brukt mindre enn seks dager på å lese alle tre delene av femte bok. (Ferdig for under en time siden, var derfor jeg endelig måtte finne på noe annet.)
Hjulet vever som hvulet vil...
Vel, etter å ha lest Horngudens tale, bestemte jeg meg for å begyne på en nye serie, det var da Tidshjulet fanget mit øye, hadde egentlig tenkt til å lese den før Horngudens Tale, men jeg tok feil bok:P
Men etter at jeg begynte med Tidshjulet, har jeg lest serien nesten tre ganger på Norsk, men bare en gang på engelsk:( Holder på med "Brisingr" net nå, fikk den for et par dager siden, men er ikke komt så langt enda.
Men etter at jeg begynte med Tidshjulet, har jeg lest serien nesten tre ganger på Norsk, men bare en gang på engelsk:( Holder på med "Brisingr" net nå, fikk den for et par dager siden, men er ikke komt så langt enda.
My way of the ninja
Den var så svær og feit der den serien sto på hylla, også fikk jeg første bok til jul. Hadde faktisk ikke særlig lyst til å lese den, leste første siden i prologen og tenkte "lame". Men så greide jeg nå å lese prologen etterhvert da, og nå er setningen:"Be healed, Lews Therin" brent inn i skallen, dog jeg bare leste prologen en gang 

Også kalt Tyr, Old Anger (eller bare et av ordene), Nin, Amon, og Brian. Velg selv 

Nesten et og et halvt år siden forrige post!
Da jeg fant WoT i hylla i kjelleren i biblioteket, lette jeg egentlig etter "Den Eldste", oppfølgeren til Eragon.. Men den fant jeg selvfølgelig ikke! Da måtte jeg nøye meg med noe annet..
En venn av meg leste på den tiden WoT, og anbefalte serien på det sterkeste. Så da jeg fikk øye på EotW noen meter unna...!
Angrer ikke, for å si det sånn..

Da jeg fant WoT i hylla i kjelleren i biblioteket, lette jeg egentlig etter "Den Eldste", oppfølgeren til Eragon.. Men den fant jeg selvfølgelig ikke! Da måtte jeg nøye meg med noe annet..
En venn av meg leste på den tiden WoT, og anbefalte serien på det sterkeste. Så da jeg fikk øye på EotW noen meter unna...!
Angrer ikke, for å si det sånn..