Page 1 of 6

Er du for hekta på WoT

Posted: Sat Oct 15, 2005 23:12
by Fantasy Freak
Her er noe som viser at du er litt for hekta kansje??

Syntes det var ganske morsomt :D

http://www.home.no/frodo/Frelst.html

Posted: Sun Oct 16, 2005 2:21
by SirGalrim
Jupp, er tydeligvis en fan
Hvis du noen gang har prøvd å lede Den Ene Kraften.
Du nekter å si Shai'...

Posted: Sun Oct 16, 2005 7:32
by Ashaman
Jepp, er VELDIG hekta da, hadde vært kult å gjort endel av d som står på siden!!!

Men siden var ganske middelmodig, ingen av bildene fungerte, og han hadde jo skrevet Tidshjulet i TO ord!!! Men den ''du er avhengig av'' var veldig bra!!!

Posted: Sun Oct 16, 2005 9:39
by Faile
haha, har vel sagt hjulet(...) saken ja, og har OFTE tenkt over hvilken ajah jeg vil inn i :D

såklart er jeg tidshjulet-gæren :D :D

Posted: Mon Oct 17, 2005 13:16
by Damien Frost
Er nok nokså hekta jeg også, men jeg går vel ikke rundt å stikker pinner i øyet på froskene.
Har ikke tid til slikt når jeg spiller Daes Damar med naboene! Jeg SKAL bli konge!!! :D

Posted: Mon Oct 17, 2005 18:45
by Ceres
Hekta? Jeg? Aldri!

Ikke se sånn på meg, jeg sa nei jo!!

Nei, for svarte!!

:?

Posted: Tue Oct 18, 2005 10:46
by Faile
*se litt skeivt og lattermildt bort på ceres* :P :wink:

Posted: Tue Oct 18, 2005 22:18
by Wolfbrother
Jeg er vel kanskje litt for hekta :oops: ! Drømmer ofte om å finne en potal stone. De skal jo kunne sende en til andre dimensjoner... WOT er hentet fra en annen dimensjon :wink:. ....hadde jo vært tøft det da.

Desvere regner jeg med å bli mindre å mindre fan etter som at bøkene blir dårligere å dårlige :cry: . Det er i affal det jeg har hørt. The knife of dreams skal ikke være så hjævelig bra heller etter det jeg har hørt :cry:.

Posted: Tue Oct 18, 2005 23:00
by Terje
Bah, drit i hva andre sier om serien. Og KoD var faktisk ei god bok. Sett sammen med CoT er den faktisk kjempebra (ikke sammenligne med, men lest som fortsettelsen av).

Posted: Tue Oct 18, 2005 23:03
by SirGalrim
Wolfbrother wrote:Desvere regner jeg med å bli mindre å mindre fan etter som at bøkene blir dårligere å dårlige :cry: . Det er i affal det jeg har hørt. The knife of dreams skal ikke være så hjævelig bra heller etter det jeg har hørt :cry:.
De blir ikke dårligere og dårligere, men det går litt opp og ned.
Jeg har ikke hørt noe om at KoD er dårlig, tvært om har jeg hørt at den er bra.

Posted: Wed Oct 19, 2005 9:03
by Ceres
All støtte til terje og galrim!! KoD var god!

Posted: Wed Nov 09, 2005 14:02
by Graendal
KoD er den beste boken siden aCoS! Så snart min kjære er ferdig med den, skal jeg lese den en gang til...

Det er vel kanskje ikke noe sunnhetstegn å spille Daes Daemar på jobb, heller....? (Og det må jeg jo - det var de andre som begynte :wink: )
Og jeg drømmer aller mest om Travel - tenk å slippe all kjip, forsinket kollektivtrafikk!

- Graendal

Posted: Wed Nov 09, 2005 17:04
by Wolfbrother
Mange grunner til å bli hehtet på WOT....
Skal være sagt at mange av LotR-fanene er mye verre en WOT fanene...
De oppfører seg bare teit, i mange sammenhenger :roll:

Posted: Wed Nov 09, 2005 18:44
by Terje
http://www.wotmania.com/humordb.asp?ID=4
Wotmanias "You might be addicted to WoT if...".

Posted: Wed Nov 09, 2005 18:47
by DucKfish
He he... følte meg truffet der ja :D men men... er ikke noe å være flau over at du er hekta på WoT.. er nå min mening.. :D

Men så har vi jo sikkert de som ikke har lest WoT og de mener vell vi er litt små rare.. :wink: