TWoT quiz-tråd - Plottavsløringar i spoiler.
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Æff. Godkjenner dette her. en av dere, fyr løs med et nytt spørsmål...
Hvis ikke de skriver noe på noen dager så kan man en eller annen svare på dette:
Hvorfor burde Moiraine i utgangspunktet ikke like Thom?
Enkelt og greit. Lett oppvarming for et nytt semester her på sia. ^^

Hvis ikke de skriver noe på noen dager så kan man en eller annen svare på dette:
Hvorfor burde Moiraine i utgangspunktet ikke like Thom?
Enkelt og greit. Lett oppvarming for et nytt semester her på sia. ^^
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Vel. Det var vel hovedsakelig fordi han alt var gift med dronningen av Andor, og dermed ikke egnet til å styre landet. Desuten vil jeg anta at de fleste ikke ville ha en ny Damodred på tronen rett etter Aielkrigen...
Nytt spørsmål: I korte trekk, hva var "De Svarte Årene" og hva skjedde i korte trekk?
Bare sånn for å fortsette min veldig ensretta spørsmålsrekke om det som tydeligvis er favoritt-temaet mitt i denne tråden.
Nytt spørsmål: I korte trekk, hva var "De Svarte Årene" og hva skjedde i korte trekk?
Bare sånn for å fortsette min veldig ensretta spørsmålsrekke om det som tydeligvis er favoritt-temaet mitt i denne tråden.

Dobbelposting, men siden ingen svarer så stiller jeg et nytt spørsmål:
Gjennom serien har vi lest om mange gjenstander laget av elfenben. Hvilke av dem er den mest prangende og overdådig utsmykkete? Burde ikke være så vanskelig å tenke seg til... Virkelig en grell ting laget for å beundres, ikke brukes som den egentlig skal.
Svar på det forrige spørsmålet mitt er årene mellom FY 961 og da Hawkwing møtte sin andre kone Tamika. I denne perioden var han svært langt nede, og tok mange dårlige avgjørelser.(som forsøket på å innvadere Ødelandet)
Gjennom serien har vi lest om mange gjenstander laget av elfenben. Hvilke av dem er den mest prangende og overdådig utsmykkete? Burde ikke være så vanskelig å tenke seg til... Virkelig en grell ting laget for å beundres, ikke brukes som den egentlig skal.
Svar på det forrige spørsmålet mitt er årene mellom FY 961 og da Hawkwing møtte sin andre kone Tamika. I denne perioden var han svært langt nede, og tok mange dårlige avgjørelser.(som forsøket på å innvadere Ødelandet)
Er nok ikke det jeg tenker på. Hint er vel at akkurat den delen av gjenstanden som er laga av elfenben ikke har noe med kraften å gjøre såvidt jeg veit.
Hehe, søtt Shallis. ^^ De som har vært her en stund veit at jeg er fryktelig glad i dette vesenet, men denne gangen lar jeg ballen sprette videre til noen andre