Fått med dere at prologen til KoD har kommet? I hvertfall i USA. Såtr visst i New Spring paperback. Den kommer også ut i E-book utgave i slutten av juni. Sjekk ut theoryland.com for sammendrag og sånt. Høres artig ut!
Tror nok desverre ikke det - må nok vente til de har lagt ut hele prologen på e-book, og så kjøpe den.
Et resyme av det hele ble postet på forumet på theoryland. Her lå det også et utdrag, men jeg vet ikke om det ligger der enda - sikkert ganske ulovlig å skrive av slike ting...
Hvis det er noen som ikke har fått med seg hva som ble skrevet kan jeg alltids gi et resyme av resymeet.
Spoiler
Spoiler
Advarsel!!
Galad kjemper med lederen hos hvitekappene og vinner. Blir dermed den nye sjefen. Taler til de andre, og det er enighet om at for å være tilstede i last battle, så må de kjempe på samme side som aes sedaier og asha maner. Meget kort fortalt.
Last edited by Ceres on Mon Jun 06, 2005 14:15, edited 1 time in total.
Ceres wrote:Tror nok desverre ikke det - må nok vente til de har lagt ut hele prologen på e-book, og så kjøpe den.
Et resyme av det hele ble postet på forumet på theoryland. Her lå det også et utdrag, men jeg vet ikke om det ligger der enda - sikkert ganske ulovlig å skrive av slike ting...
Hvis det er noen som ikke har fått med seg hva som ble skrevet kan jeg alltids gi et resyme av resymeet.
Galad kjemper med lederen hos hvitekappene og vinner. Blir dermed den nye sjefen. Taler til de andre, og det er enighet om at for å være tilstede i last battle, så må de kjempe på samme side som aes sedaier og asha maner. Meget kort fortalt.
Gaaaaah!!!!
Format c:
Format c:
Format c:
Spoiler, mann! Spolier!
EDIT: Jeg har blitt gjort oppmerksom på at personen jeg i denne posten refererte til som "mann" faktisk er er kvinne. I stedet for å skrive denne lange utlegningen, kunne jeg derfor bare bytta ut ordet "mann" med ordet "kvinne". Dette er imidlertid altfor lettvint. Derfor velger jeg å heller rette oppmerksomheten til herskapet på at jeg er tilhenger av en såkalt kjønnsendringsorientert tilnærming til likestilling (The Gender Reconstruction Approach). På bakgrunn av dette lar jeg mitt utsagn der jeg kalte Ceres for "mann" stå i fred.
Last edited by Terje on Mon Jun 06, 2005 19:29, edited 1 time in total.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.