Ceres wrote:Tror forresten ikke at Perrin og Galad har truffet hverandre enda, men han har vel truffet Mat tidligere i serien? (Kan godt hende jeg tar feil!)
Nei tror ikke Galad har truffet Perrin men Mat har han helt klart truffet og jeg tviler på at Galad vil glemme den eneste mannen om har slått han i kamp. Da var Mat i tillegg svak av "sykdom" samt at Galad fikk hjelp av sin bror.
Det er sant! Glemte det helt et øyeblikk, tenkte på den gangen mat klatra over muren til slottet i Caemlyn. Men da var jo ikke Galad der. Takk for påminnelsen!
Leste forresten et sted at E-boka skulle være på 140 sider. Ganske langt synes jeg. Nå kan selvfølgelig ikke disse sidene sammenliknes direkte med boksider, men likevel - den er kanskje så lang som 1/6 av boka? Høres rart ut.
Ceres wrote:Leste forresten et sted at E-boka skulle være på 140 sider. Ganske langt synes jeg. Nå kan selvfølgelig ikke disse sidene sammenliknes direkte med boksider, men likevel - den er kanskje så lang som 1/6 av boka? Høres rart ut.
Oj, i så fall kan det kanskje forsvares at de ikke gir den ut gratis.
For dem av dere som har fått med seg disse lovvedtakene nå for tida, hvordan er det man kan behandle ting man laster ned fra nettet? Kan man f.eks sende dem på mail til venner og bekjente? (Antakeligvis, ingen som kan undersøke...)
Ceres wrote:Denne prologen tar de 3,5 dollar for å laste ned.
For dem av dere som har fått med seg disse lovvedtakene nå for tida, hvordan er det man kan behandle ting man laster ned fra nettet? Kan man f.eks sende dem på mail til venner og bekjente? (Antakeligvis, ingen som kan undersøke...)
Det at ingen kan undersøke det er ikke synonymt med at det er lovlig
Men jeg ville ikke nølt et sekund med å gjøre det...
Jeg tenker at noen kanskje, bare for å være på den sikre sida, sletter noen av disse postene. Og kanskje kommer med en generell oppmuntring til follk om å legge ut mailadressa si...