Post nettsider dere vet om hvor det er nyttig informasjon, eller andre interessante saker relatert til WoT, her. Helst ikke noe annet!!!
Bloggen – RJs egen blogg. Informasjon om serien, og om ham selv.
RSSfeeden til RJs blogg – nerdegreie deluxe...

Dragonmount – Den største WoT-sida. En av de mest populære WoT-sidene. Er ofte de første som kommer med nyheter om WoT, og har et stort forum, RPG, korte kapittelsammendrag og persondatabase.
Encyclopedia WoT - kapittelsammendrag med lenker og kryssreferanser til både andre artikler i Encyclopedia WoT og i WoT FAQ (se lenke lenger ned). Karakterbiografier, stedsbeskrivelser, og mye annet.
Hjemmeside om RJ og WoT – mye rart: lenker, fanart, omslagsillustrasjoner, ...
Moiraine-ekvivalenten til "Nynaeve Rules"? - side for Moiraine-fanatikere.
Nynaeve Rulez - et ganske lite og sjarmerende forum for "den offisielle Nynaeve-fanklubben". Ikke det beste eller mest aktive forumet, men jeg tar det med likevel.
Seven Spokes - mye nyttig informasjon.
Stone Dog´s Hold - teorier, forum, oversiktsartikler. Dessverre er det ikke sannsynlig at siden vil oppdateres mer, siden webmasterens engasjement i WoT ikke er like stort lenger.
Tar Valon – Et ambisiøst prosjekt, hvis mål er å bygge en virtuell modell av Det hvite tårnet. De driver også å bygger et slags onlinesamfunn, som de selv omtaler som "en familie"... (les post av Incanus lenger ned for mer.)
Tar Valon Forums - Tar Valon sine forumer.
Tar Valon Library – Biblioteket til Tar Valon. Voldsomme mengder informasjon; blant kuriositetene kan nevnes en norsk-OT-ordbok...
Tellings of the Wheel - The Chronology of WoT - lurer du på i hvilken rekkefølge hendelser i WoT fant sted? Sjekk denne sida.
The Compleat Old Tongue - lurer du på hva OT-ord betyr? Sjekk her!
Theoryland - Har rundt 1400 teorier.
The Wheel of Time Character Archive [color - En vidunderlig side som inneholder informasjon om samtlige 4-5000 figurer i WoT. Har også lenker til WoT FAQ (se lenke lenger ned). Er dessverre nede for øyeblikket, men jeg håper den vil komme tilbake snart, siden den er uunværlig for meg. (Hvis det er noen som trenger den, har jeg en zip-fil som inneholder hele sida fra da den var oppdatert til WH liggende på harddisken. Så send meg en PM med mail-adressa deres, så skal jeg sende den som vedlegg. Men ikke si det til noen, for den er ikke for videredistribusjon!

The Wheel of Time Frequently Asked Questions - hvis du lurer på noe om WoT, finner du mest sannsynligvis svaret her. Her har de gjennomganger av så godt som alle de største teoriene, samtidig som de svarer på alle de små tingene.
WoT Ideal Search - gir deg visstnok muligheten til å søke etter fraser i WoT-bøkene. Er litt usikker på hvor bra det funker, men det er nå der.
Wotism.net – Generelt WoT-forum. Ifølge Ceres liker de oss ikke...

Wotmania - feed your wheel of time addiction - kanskje favorittnettstedet mitt når det gjelder WoT, nest etter tidshjulet.net, selvfølgelig. Ikke bare har de enormt store messageboards (for store etter min smak, men det får så være), men de har også en bråte med rassurser for dem som måtte lure på noe. FAQ, POV- guide, teorier, m.m. I tillegg kommer naturligvis det eminente OF-boardet deres.
WoT Concordance - Komplette referanser til alle kulturelle elementer i Randland til og med The Path of Daggers.
Post dine egne favorittsider, eller eventuelle sider jeg har glemt, så setter jeg dem inn her...
EDIT 30-11-2005: Alfabetiserte, og copypasta inn senere "bidrag".