Page 1 of 3
Når begynte du å lese WoT, og hvor lenge siden er det nå?
Posted: Thu Jan 19, 2006 20:21
by Katten
Jeg begynte når jeg var 10, to år siden nå. Når begynte dere?
Posted: Thu Jan 19, 2006 20:34
by Eivind
Begynte når jeg var 17, ca. et og et halvt år siden,
Posted: Thu Jan 19, 2006 20:36
by Wolfbrother
Begynte du å lese engelsk i den alderen
Jeg begynte i sommer, i en alder av 15...
Posted: Thu Jan 19, 2006 20:36
by Faile
sommeren, enten slutten eller starten av 8.ende. 3,5 eller 2,5 år siden.
Posted: Thu Jan 19, 2006 21:47
by Akira
Da jeg ble 16 i sommeren 2003.
Posted: Thu Jan 19, 2006 21:57
by Torbjørn
Fekk dei to fyrste bøkene til jul i 2001, men byrja ikkje før ut på sommaren 2002 trur eg, altso ca. 3,5 år sidan. Var forøvrig 16 år på den tida.
hmm
Posted: Fri Jan 20, 2006 7:48
by ludde
Sånn ca i 2002. Om vinteren. Var vel omtrent 16 da.
Posted: Fri Jan 20, 2006 14:14
by Damien Frost
Starta i sommer jeg(altså 2005), så jeg har lest i et halvt år. Og er passe hekta..

Posted: Fri Jan 20, 2006 16:19
by Daughter of the Nine Moon
Startet å lese WoT rundt den tiden jeg startet på videregående (for to år siden), dvs. at man var 15 eller noe i den duren.
Posted: Fri Jan 20, 2006 17:34
by aviendha
Jeg begynte å lese WoT nå i høst, jeg

Posted: Fri Jan 20, 2006 18:04
by Katten
Wolfbrother wrote:Begynte du å lese engelsk i den alderen
Jeg begynte i sommer, i en alder av 15...
Nei, jeg har lest på norsk til nå, men nå skal jeg begynne og lese på de engelske bøkene.
Posted: Fri Jan 20, 2006 18:56
by Terje
Etter at venninnene til søstra mi hadde anbefalt den til meg i et halvår eller noe sånt, begynte jeg endelig på den høsten 2001 - tror det var oktober eller noe sånt. Uansett, høstferia førsteåret på vgs. Så jeg var 16, og det er litt over fire år siden. Leste serien tre ganger i løpet av de to første åra etter at jeg begynte på den, og har nå begynt på fjerde gjennomlesning.
Posted: Fri Jan 20, 2006 22:05
by Ashaman
Begynte å lese når jeg gikk i 9. klasse, var 14. Ca 3,5 år siden eller noe.
Posted: Fri Jan 20, 2006 23:19
by Eirik
tror jeg begynte å lese serien i 5 eller 6, 3 år siden eller noe sånt
Posted: Sun Jan 22, 2006 17:51
by Ayreon
Leste den på norsk i 2003. På engelsk i 2005