Hei, er ny på forumet her så tilgi hvis jeg gjør noe feil
Hva er sannsynligheten for at mannen til venstre er aiel?
- Spyd bak ryggen, noe aielere er kjent for å bruke.
- Rødt hår. Han ser sterk ut, skjold.
- "Sverdet" kan like godt være en lang dolk. Husk at "knivene" aielene bruker like godt kunne vært et sverd, men å si det til dem er som å krenke dem. Med andre ord så er den så nermest lik et kort sverd at det like greit er en lang dolk vi ser.
- Aielere er høye, og det ser ut som om han er i hvertfal et hode høyere enn Perrin hvis vi skal gjette at det er han.
- At mannen ser så feit ut er nok pga alle klærne han bruker. Husk, det er bitende kaldt. Men hvorfor går da "Perrin" rundt i skjorte.
- Og Aram er det nok ikke. For Aram går i fargerike klær.
Om det er Gaule vi ser kan vi bare fundere på til vi blir grønne av ergelse.
Selv tror jeg det er Barelain vi ser. Kan ikke huske å ha lest at hun BARE kler seg i hvitt.
- Barelain er ikke av den virkelige høye typen, noe som bakker opp teorinen om at det er Barelaine. Ettersom hun ikke er høy i bildet.
- Det er jo mulig det er en Aes Sedai, men tviler sterkt på om mannen til venstre er Vokteren. En ser ikke igjennom kappen, og den brukes ikke som en kappe heller. Og spesielt grønn er den vel ikke.
- Syns heller ikke personen er stygg. Skal ikke si at denne sweet tegner dorlig, for å fremmheve verdens vakreste kvinne bakfra i stor vinterkjole er vel ikke akkurat trolig. Kunne vært en femi mann for alt vi vet.
- Vet ikke sikkert, men mener Barelain ikke er blond.
- Du ser også at hun er bestemt. Der er ikke noe tjener vi ser.
Men nokk om henne.
Er det Perrin vi ser?
Personlig tror jeg det
- Faile liker kjegget til Perrin og vi ser jo veldig tydelig at det er kjegg vi ser i tryne hans. Og bart.
- Personen ser vel egentlig ikke pinglete ut, selv om jeg alltid har sett for meg Perrin større enn det. Smed og alt. Ser ut som en liten hissigpropp. Så hvis det er Perrin det skal være, ligner det vel egentlig ikke så mye. Syns også han ser litt gammel ut. Næremere 40 enn 25.
- En ser også tydelig at det er han som er sjefen der, at det er han som regjerer i teltet. Og dere ser jo knyttneven som er knyttet på hans venstre side. Han pleier å bli sånn i Barelaines nærvær.
Karen i bakgrunn der har jeg ikke peiling på hvem er.
Alt i alt tror jeg det er Perrin, Barelaine, en aiel og en annen viktig kar.
MEN hvor er sløret til aielen, de gule øynene og fysikken til Perrin. Uff. Syns tegningene er nøyaktige hvis en ikke vet om detaljene. Men ja, bildet er litt møkkete og billig.
Mvh meg