Sviker Ceres oss?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Sviker Ceres oss?
Hva tror dere?
Har en demon bosatt seg i Ceres!
Må vi sparke henne som Mor, og sette inn noen andre?
Kan vi stole på det hun sier og gjør lenger?
Har en demon bosatt seg i Ceres!
Må vi sparke henne som Mor, og sette inn noen andre?
Kan vi stole på det hun sier og gjør lenger?
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
- Sauegjeter
Ver ikke veldig seriøs denne tråden men, jaja.
Men var jo ikke helt bra å vrangforestille folk heller da! hehe
Jeg gikk hvertfall fem på!
Ville bare se hvordan folk reagerte.
Ceres syns og det var morro å se hvordan det endte, hehe!
Men var jo ikke helt bra å vrangforestille folk heller da! hehe
Jeg gikk hvertfall fem på!
Ville bare se hvordan folk reagerte.
Ceres syns og det var morro å se hvordan det endte, hehe!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Når sant skal sies så klarer dere dere jo utrolig godt, da, så ingen grunn til forbannelse... Og til de som jeg eventuelt forbannet ved å dikte opp en liten skrøne om Valeres Horn så håper jeg de tilgir meg også. Sånt som skjer...
Dog jeg må si jeg var bittelittegranne fristet til å skrifte over til "the dark side" for å se hva min tittel hadde blitt der... Nysgjerrighet... Men men... jeg har jo så pene kuler. Kan ikke risikere kulene mine... Huff... *grøsse*
Dog jeg må si jeg var bittelittegranne fristet til å skrifte over til "the dark side" for å se hva min tittel hadde blitt der... Nysgjerrighet... Men men... jeg har jo så pene kuler. Kan ikke risikere kulene mine... Huff... *grøsse*
Urban tilværelse
haha... det var vel å gå litt imot de tre edene ceres
men siden jeg ikke er den rett til å kritisere akkuratt den saken, så får jeg overlate til stine sedai å avgjøre om du burde sverge edene på nytt
edit: stemmer, står vel en plass at stine også er svart... jeg, av alle mennesker, er muligens alene på lysets side:roll:

men siden jeg ikke er den rett til å kritisere akkuratt den saken, så får jeg overlate til stine sedai å avgjøre om du burde sverge edene på nytt

edit: stemmer, står vel en plass at stine også er svart... jeg, av alle mennesker, er muligens alene på lysets side:roll:
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.