Musikken

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Musikken

Post by Akira »

Er det noen her som vet hvor det går an å få tak i musikken til WoT, og som kanskje har hørt den, og kan si om den er noe bra?
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

finnes det musikk til WoT? :o
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Jada, det er gitt ut et album av Robert Berry

Og så er det to sider til med egenkomponert musikk:
http://www.icecavern.net/~qirien/fantasy/twot.htm
http://listen.to/wothymns/

Simen har forøvrig komponert en egen melodi på piano, som er inspirert av wot. Eneste problemet er at vi gjerne skulle hatt den som midi-fil, men vi vet ikke helt hvordan man får det til.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Takk, da tror jeg at jeg kanskje kjøper den. Bare synd det ikke gikk an å spille av de samplesene amazon har lagt ut.
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Akira wrote:Takk, da tror jeg at jeg kanskje kjøper den. Bare synd det ikke gikk an å spille av de samplesene amazon har lagt ut.
Si fra hvis den er bra da ;)
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Jeg leste et sted (sannsynligvis Dragonmount) at melodien til "Dance With Jack of the Shadows" var den samme som regimentlåte til etn eller annen amerikansk hærenhet...

Noen andre, som kaskje har litt bedre hukommelse, som har hørt noe lignende?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Stefan wrote:
Akira wrote:Takk, da tror jeg at jeg kanskje kjøper den. Bare synd det ikke gikk an å spille av de samplesene amazon har lagt ut.
Si fra hvis den er bra da ;)
Det skal jeg gjøre.
Lews Therin Telamon
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Lews Therin Telamon »

Har hørt en del på skiva og det er mye bra der, han ene er norsk og spiller i et keltisk rockeband som heter Tempest og han andre er en amerikansk progrocker.

Litt diverse, men veldig stemningsfull og fin musikk på den.
Liker særlig de låtene om forsaken og trolloker, siden de er litt tyngre og "Theme for the Wheel of Time". Absolutt å anbefale hvis man liker musikk og dessuten er WoT fan.

Tipper amazon/play eller mindre legale vis er mulige å skaffe den på.
Synd at det er vanskelig å få tak i ting som dette.
- In the Light - LTT
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Jeg har ca. 130mb med bare WoT musikk som jeg har funnet på nettet.
Det meste fant jeg på the-tinkes-song.com men denne siden er lagdtned. Han som hadde den gikk lei. Men alle sangene er hosta på en annen side, men jeg husker ikke hva den heter. (tror den heter noe med ROSE......, kankje noen andre vet dette)

Skulle fått fikset slik at han duden opprettet siden på nytt, er d foresten noen av dere som har hvert på siden hans??? Han hade "cast" av folk som lignet på WoT folkene. mange kjendiser er svært like WoT folka.

Har snakka endel med han fyren som hadde sida, men jeg hvet ikke om e-mail adressa er i bruk lenger.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

ashaman17 wrote:Skulle fått fikset slik at han duden opprettet siden på nytt, er d foresten noen av dere som har hvert på siden hans??? Han hade "cast" av folk som lignet på WoT folkene. mange kjendiser er svært like WoT folka.
Har ikke vært inne på siden du nevnte, men har en annen artig wot-side, med blant annet Cast List med kjendiser. Meget underholdende.

http://stonedog.org/wot/castsurvey.htm
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Denne var meget lig den som var på siden jeg nevnte, men mange av personene var dårligere, etter mitt syn. Men en bra side d må jeg si. Har trålet hele nettet etter siden som hostet musikken men jeg har ikke funnet den. Kansjke den også er lagt ned?? men dersom noen vet om en måte jeg kan legge ut musikken så å dere si ifra, forsi eieren av the-tinkers-song skrev på slutten at de som ville kunne hoste musikken og bildene hans, så bare kom med forslag, de som hvet hvor man kan legge ut musikkfilene!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Stine »

du kan laste det opp til yousendit.com og legge linken her. :)
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Funker ikke denne siden slik at man sender e-post til andre, d blir ikke lagdt ut på en nettside????
- Davram Bashere
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Stine »

skriv din egen mailadresse der det står at du skal skrive mailadressen til den du vil sende filen til. da får du tilsendt en link. hvis du legger ut den her, kan alle sammen laste ned. :)
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Eller du kan bruke rapidshare.de
Post Reply