RJ vorte diagnosert med sjeldan sjukdom!

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Hun impliserer da ikke noen sammenheng.
Sisnera
Sitter
Sitter
Posts: 771
Joined: Fri Jun 01, 2007 15:30
Location: Bortenfor nordlyset

Post by Sisnera »

Det hadde vert topp om RJ hadde klart å skrive ferdig serien, men syns det er litt mye fokus på det. Tenk å få vite at du kanskje kommer til å dø, du har ti tusner av folk der ute som vet hvem han er og det vi tenker mest på er hvor mye han rekker å skrive før han dør? Håper han gjør noe av det han har mest lyst til, at han bruker sine siste år til å realisere noen av sine drømmer. Vis det ikke blir noen bok får det være. Finnes andre serier

Men venter på A memori of lith (hvordan skrives det igjen?) og tilegsbøker hadde vert topp, men at RJ får noen gode år er viktigere.
Som vann til tørst strupe
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1438
Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen

Post by Torbjørn »

Ettersom han har drive med serien i rundt 20 år, so ville det ikkje overraske om han svært gjerne vil gjere den ferdig. Og: A Memory of Light.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 838
Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
Location: Tinn

Post by stefan_hoy »

Det bildet som er skissert opp, at alle bare bryr seg om serien, og ikke mannen -- vel det stemmer toppen delvis.

Jordan får, noe han selv bemerker, masse post med lykkeønskninger fra fans verden over. Grunnen til dette er at han har skrevet en populær bokserie, derfor skulle det bare mangle at ikke fansen ønsker seg en slutt, men det betyr da heller ikke at det er det eneste de ønsker seg. Det ene ønsket utelukker ikke det andre, med andre ord.

Og det skrives "A memory of light" :wink: .
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Sisnera
Sitter
Sitter
Posts: 771
Joined: Fri Jun 01, 2007 15:30
Location: Bortenfor nordlyset

Post by Sisnera »

Takk for rettinga, skal se om jeg husker det til neste gang.

Kan hende det bare er delevis riktig, og skjønner jo at mannen vil bli ferdig, men man ser jo overalt ikke bare her. Ønsker at han blir ferdig, Han bare må leve så lenge osv...

men det er jo noen som bryr seg også så klart, men siden få kjenner ham er det jo litt vannskelig å engasjere seg på et høyere plan, for å si det sånn.

men tror egentlig ikke at mer enn 50% av de som har lest bøkene bryr seg. men har ingen bevis på noen måte da.
Som vann til tørst strupe
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Siden jeg kun har kontakt med mannen gjennom bøkene ser jeg helst at han gjør seg ferdig med serien, og gjerne lager tilleggsstoff attåt. Og lever nå mannen videre så forventer jeg nesten det av ham.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Sisnera
Sitter
Sitter
Posts: 771
Joined: Fri Jun 01, 2007 15:30
Location: Bortenfor nordlyset

Post by Sisnera »

Stakkars mann. Syns nå han skal få lov til å skrive når han har lyst jeg.
Som vann til tørst strupe
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste
Posts: 509
Joined: Sat May 27, 2006 15:08
Location: Vennesla

Post by Siri Sedai »

He he!

Tror nok det er RJ høyeste ønskedrøm å få serien ferdig.
Lilla My
Soldat
Soldat
Posts: 39
Joined: Wed Jul 12, 2006 22:52
Location: Frankrike

Post by Lilla My »

Nyheter !

HER
"Si vous trouvez un être humain dans la foule, suivez-le..."
http://bizarreland.over-blog.com
Post Reply