Ceres wrote:Loki wrote: Verst av alle er vel Nynaeve, men Elayne har andreplassen.)
For min del liker jeg Nynaeves POVer best av alle de kvinnelige!
Korleis klarar du det? Dama er trangsynt, kortsynt, fordomsfull, semi-narsisistisk, og rimeleg nedlatande.
Deretter Egwenes.
DET er eg einig i. Ho har ein del horrible karaktertrekk - hovudsakeleg ting ho vel har lært av Nynaeve - men sånn overall er ho eit fint kvinneleg POV.
Av mannfolkene pleiede jeg og like Perrin utrolig godt, men etter at slaget i Tvillingelvene var ferdig har hans historie liksom vært litt tafatt. Mat blir en større og større favoritt.
Einig, skjønt eg har aldri likt hans POV så veldig. Liker karakteren, men ikkje POV'et. Er litt usikker på kvifor. (Altså, misforstå meg ikkje, eg likar POVet hans langt betre enn nesten alle dei kvinnelege i denne serien

)
Beste mannlege POV er vel Mat eller Rand - så framt det ikkje er eit med Thom eg har gløymt, det ville antakeleg slått dei begge - sjølv om begge to har tendensar til idiotioppførsel som gjer det å lese POVene deira frustrerande til tider. (Det morsomme er at det eg anser som idiotoppførsel nesten alltid er dei få tinga Aes Sedaiene rundt om kring IKKJE omtalar som idiotoppførsel

) Lan-POVen i "New Spring" var òg veldig grei å lese.