Page 1 of 1
Kjøpe hele WOT-serien?!
Posted: Wed Aug 16, 2006 14:33
by Coorlino
Hei!
Jeg var ikke helt sikker på hvilket forum denne tråden skulle i men jeg tok sjansen her!
Er det noen steder man kan kjøpe hele serien som en pakke?
Jeg har lånt alle bøkene og de har begynt å ble litt ødelagte
Hehe, noen som vet?

Takk for svar!

Posted: Thu Aug 17, 2006 7:20
by Thomdril
Mener du på norsk eller engelsk?
Posted: Thu Aug 17, 2006 9:51
by Akira
I de fleste bokhandlere jeg har vært i har de som regel alle bøkene i serien. På Norli i Sandvika for eksempel hadde de fra 1-11 i den svarte engelske versjonen, mer komplett får du det ikke. Ellers kan du jo bruke nettet til å finne ut om de har det i en pakke. Personlig så tror jeg faktisk ikke det, men det kan jo hende.
Posted: Fri Aug 18, 2006 16:55
by Stefan
Kanskje det kommer en pakke når alle er ferdigskrevet, men er vel tvilsomt det også.
Posted: Sat Aug 19, 2006 12:58
by Lieungh
Ja, det hadde jo vært litt rart om det kom ut en pakke med "hele serien" uten den siste boka

Vi får vel bare vente og se.
:P
Posted: Sat Aug 19, 2006 13:18
by Coorlino
Hahaha. Det tenkte jeg ikke på

Posted: Sat Aug 19, 2006 20:11
by Ashaman
Og kva trur de prisen blir.?Slik det er noe er det 400,- for ei bok.
Dvs at alle 15 kostar: 15 * 400,- = 6000,-
Tja, er verd pengane, men er jau dyrt då.

Posted: Sat Aug 19, 2006 21:37
by Torbjørn
400kr for kvar bok? Ein får vel engelsk paperback til rundt 100kr...
Redigert: Vil ein ha dei på norsk er det vel slik du seier ja...
Posted: Sun Aug 20, 2006 0:58
by Terje
Ashaman wrote:Og kva trur de prisen blir.?Slik det er noe er det 400,- for ei bok.
Dvs at alle 15 kostar: 15 * 400,- = 6000,-
Tja, er verd pengane, men er jau dyrt då.

Jeg får mine finansiert av Staten, jeg!

Posted: Sun Aug 20, 2006 8:20
by Ashaman
Terje wrote:Ashaman wrote:Og kva trur de prisen blir.?Slik det er noe er det 400,- for ei bok.
Dvs at alle 15 kostar: 15 * 400,- = 6000,-
Tja, er verd pengane, men er jau dyrt då.

Jeg får mine finansiert av Staten, jeg!

Hehe, eg har lærlinge løn, så må arbeide ei stund før eg har råd.

Posted: Sun Aug 20, 2006 14:10
by Nynaeve Sedai
Ashaman wrote:Terje wrote:Ashaman wrote:Og kva trur de prisen blir.?Slik det er noe er det 400,- for ei bok.
Dvs at alle 15 kostar: 15 * 400,- = 6000,-
Tja, er verd pengane, men er jau dyrt då.

Jeg får mine finansiert av Staten, jeg!

Hehe, eg har lærlinge løn, så må arbeide ei stund før eg har råd.

Lærling lønn er i allefall en inntekt.
Jeg er arbeidsledig

Posted: Sun Aug 20, 2006 20:28
by Lothair Mantelar
Hvis dere hadde spurt litt før så var det en pakke tilgjengelig på outland.no, men den er gått ut. Men man kan vel sende en e-mail og trygle... De er hyggelige folk.
Men bøkene er på engelsk.
Ellers kan man spørre sin lokale bokaforhandler, eller maile litt rundt til forskjellige bokklubber.
Posted: Sun Aug 20, 2006 21:36
by Terje
Eventuelt sjekke om nettbokhandler har volumrabatt, eller noe sånt.
Posted: Mon Aug 21, 2006 9:34
by Lieungh
Tror faktisk jeg glimtet en slags pakke på Amazon... Men det er jo på engelsk.