Page 1 of 1
Musikk til tidshjulet
Posted: Fri Aug 25, 2006 17:55
by the black wind
Fant en nettside en gang som jeg har glemt å legge ut
Den har musikk fra temaet tidshjulet
den er fin
http://www.icecavern.net/~qirien/fantasy/twot.htm
Posted: Fri Aug 25, 2006 17:58
by Wolfbrother
Er vel helt sikkert fra spillet.
Tviler på at det er veldig bra mussik, og gidder ikke høre

Posted: Fri Aug 25, 2006 18:21
by Ashaman
Det er er ikkje frå spelet.
Er noko synsa greier. Har hatt det på maskina mi i 4-5 år.

Posted: Fri Aug 25, 2006 19:52
by Eivind
Kan folk lage ordentlige linker? Dette er andre gang jeg må endre en link fordi den er alt for lang. Og hva er vitsen med å linke til et bilderesultat på google?
Posted: Fri Aug 25, 2006 21:50
by Terje
Hvem bryr seg om musikken når sida det lenkes til har et WoT-scenario for Civ II?!
Og den WoT Concordance-fila så etter første skumming ut som et nyttig verktøy. Tror jaggu den er verdt å legges til i lista vår, jeg.
Posted: Mon Aug 28, 2006 17:13
by the black wind
Terje wrote:Hvem bryr seg om musikken når sida det lenkes til har et WoT-scenario for Civ II?!
Og den WoT Concordance-fila så etter første skumming ut som et nyttig verktøy. Tror jaggu den er verdt å legges til i lista vår, jeg.
bra at noen likte det

Posted: Tue Aug 29, 2006 22:17
by stefan_hoy
Hadde vært stas å sett et screenshot av det WoT scenariet for oss som ikke har civ2..
Posted: Sat Sep 02, 2006 22:30
by Arandal
Musikken i WoT må være storslått og pompøst...sånn musikk som får deg til ville gripe et sverd og slåss til siste bloddråpe...hehe...

Posted: Sat Sep 02, 2006 23:02
by Ashaman
Har slik WoT-musikk, men det er litt usikkert om den er lovleg eller ikkje, og vil ikkje settja admins i ei gnipe om den er ulovleg, så vil ikkje leggje den ut her.
Posted: Mon Sep 11, 2006 14:22
by Terje
stefan_hoy wrote:Hadde vært stas å sett et screenshot av det WoT scenariet for oss som ikke har civ2..
Vel, nå som jeg har fått kikka på det, innser jeg at jeg har dette "scenariet" fra før, og at det egentlig er mer et kart enn et scenario. Og et ganske dårlig kart også. Det er altfor lite, og kartet er laga med en dårlig "round world"-løsning...
Posted: Tue Sep 12, 2006 7:01
by stefan_hoy
Kunne jeg egentlig tenke meg.
Hva er "round-world" løsning? Er det ikke bare "nasjonskontinentet"?
Posted: Tue Sep 12, 2006 11:33
by Terje
I Sid Meier's Civilization II er det mulig å spille både med flat og rund verden. Forskjellen ligger i at i runde verdener er det mulig å gå vestover fra ei rute lengst i vest, og så dukke opp igjen lengst i øst. Dette er ikke spesielt hensiksmessig når man kan gå rett fra Seanchan til Ødelandet Aiel...
