Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Om det er helt tydlig at han har ment det som en date, er det best å gjøre kort prosess (So to speak). Er bedre for ham å få det kort og brutalt enn at han får en lykkerus som bare senere blir etterfulgt av en junk-overdose (Lamed metafor, I know).
John Gabriel's Greater Internet Fuckwad Theory:
Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad.
Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad.
-
- Sitter
- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Jeg tror spyslikk er ordet du leter etter. Kombiner det med en neseblodnugat og du er sikret litt fri.Siri Sedai wrote: ....Hun burde kanskje melde avbud syk.....ta noen ...hva var det de kaltes spydropsa Fred og Frank i HP laget!![]()
Men Faile. Brutalt og forsiktig. Ikke la det trekke ut i langdrag.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
- Den Eldste
-
- Sitter
- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
- Den Eldste
-
- Den Fortapte
Tenkte jeg skulle gjøre et lite forsøk på å få liv i en tråd har vært død en stund som er ganske artig 
Vet ikke om noen har vært borte i de nye hårfjerningskremene... Bare jeg som ikke synes de funker sååå bra. Ok, fjerner hårene riktig nok, bare de er lange nok. vil jo ikke gå to uker for å få apeben igjen før jeg kan fjerne på nytt...
Tips?

Vet ikke om noen har vært borte i de nye hårfjerningskremene... Bare jeg som ikke synes de funker sååå bra. Ok, fjerner hårene riktig nok, bare de er lange nok. vil jo ikke gå to uker for å få apeben igjen før jeg kan fjerne på nytt...
Tips?
Som vann til tørst strupe
-
- Sitter
Jeg har aldri prøvd hårfjerningskrem. Kanskje jeg skl gjøre det..
Hvis du ikke er veldig fornøyd med det kan du jo prøve voksing. Elsker det! Varer kjempelenge, og huden blir ikke irritert i det hele tatt. Har vært på voksing på sånn steder, og er veldig fornøyd. Men en ting! Ikke voks mens du har mensen eller rett etter/før... VOOONDT!!!
Hvis du ikke er veldig fornøyd med det kan du jo prøve voksing. Elsker det! Varer kjempelenge, og huden blir ikke irritert i det hele tatt. Har vært på voksing på sånn steder, og er veldig fornøyd. Men en ting! Ikke voks mens du har mensen eller rett etter/før... VOOONDT!!!
lolzi
-
- Sauegjeter
-
- Sitter
-
- Sitter
-
- Den Fortapte