Ny moderator på Tidshjulet.net: Lothair Mantelar

Les de siste oppdateringene fra oss

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Ny moderator på Tidshjulet.net: Lothair Mantelar

Post by Eivind »

Vi admins spurte i ettermiddag Lotta om han hadde lyst til å bli moderator på dette forumet. Det er med glede vi kan meddele at han takket ja.

Dette håper vi kan få hevet kvaliteten på forumet, da det har lidd av lite aktivitet fra vår side.

Så, ønsk Lotta velkommen som moderator alle sammen 8)
Last edited by Eivind on Tue Oct 23, 2007 0:39, edited 1 time in total.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Nå blir det harde kår for spammere :P

Jeg regner med at Eivind og Co valgte meg på grunn av min transogyne kallenavn. Det er en åpenbar mangel på kvinnelige moderatorer her så jeg er vel det nærmeste man kommer.

Ellers har både jeg og Brækar fått i oppdrag å få opp aktiviteten på WoT-delen av forumet. Jeg håper alle vil bli med å bidra til at dette skjer.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Ceres
Amyrlin
Amyrlin
Posts: 2637
Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo

Post by Ceres »

Lykke til med det, små'n! :D Den nye generasjonen av wotere overtar forumet stadig mer, og jeg synes det passer godt å ha dyktige folk i spissen også for neste generasjon.
Urban tilværelse
davram bashere
Sitter
Sitter
Posts: 797
Joined: Sun Feb 11, 2007 0:01
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Lothair Mantelar wrote:Jeg regner med at Eivind og Co valgte meg på grunn av min transogyne kallenavn. Det er en åpenbar mangel på kvinnelige moderatorer her så jeg er vel det nærmeste man kommer.
Ja det har ihvertfall ingenting med dine store kunnskaper, det at du ikke bjeffer så overdervent mye til nybegynnere og at du generelt er hyggelig, å gjøre.



Men hvorfor blir det harde kår for spammere? Du vil vel ikke lage trøbbel for oss din slemming?!
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Ikke noe trøbbel. Faktisk vil dere etter hvert ikke merke at dere finnes :P


Dere vil bare forsvinne...


Være borte vekk...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Post Reply