Page 1 of 5
Robert Jordan er død
Posted: Mon Sep 17, 2007 7:35
by Lothair Mantelar
http://www.dragonmount.com/RobertJordan/?p=90
Robert Jordan døde i natt klokken kvart på tre.
Jeg vil med dette uttrykke min dypeste sorg for Jordan. Han var forfatteren som introduserte meg til sjangeren og jeg håpet i det lengste han ville kjempe seg igjennom dette.
Dette er en sorgens dag for alle på Tidshjulet.
Posted: Mon Sep 17, 2007 8:21
by Ashan'Sei
Tai'shar Robert jorden.
Han var den beste forfatteren jeg noen gang har lest en bok av. Han skapte en helt ny verden for meg, et fristed for meg der jeg kunne fortape meg etter lange timer med jobb, og skolearbeid. Måtte moderens siste favntak hilse ham velkomen. Han vil alltid leve videre i mitt og alle andre sanne WOT fans.
Tai'shar Robert Jordan.

Posted: Mon Sep 17, 2007 8:24
by SirGalrim
Dette var trist å høre.
Mine tanker går først og fremst til famile og venner.
Posted: Mon Sep 17, 2007 8:33
by davram bashere
Evig eies kun det tapte.
Måtte sjelen finne hvile i krigernes hall.
Posted: Mon Sep 17, 2007 8:45
by Ashan'Sei
Hvis det er en mann som fortjener inngang i Valhall så er det ham.
Posted: Mon Sep 17, 2007 9:29
by davram bashere
Skal vi lage et offisielt kondolansebrev?
Synes vi burde det. Sende et samlet brev fra alle brukerne på tidshjulet.
Posted: Mon Sep 17, 2007 9:31
by Ashan'Sei
Helt enig med deg davram.
Posted: Mon Sep 17, 2007 13:49
by Pedron Naill
jeg synes det er veldig trist at han dør

, hans bøker har gitt meg mer enn de aller fleste bøker jeg har lest noen gang, og jeg hadde hopet at aMoL, hadde kommet(kanskje den gjør det, siden han har laget notater) man kanskje det var ment slik, at vi aldri får vitehvordan det går videre.
håper RJ kom seg fort over til den andre siden, Tai'shar Robert Jordan
om det med å lage et kondlanse brev : er enig jeg og.
Posted: Mon Sep 17, 2007 13:56
by Loki
Uff, så forferdeleg trist.

Posted: Mon Sep 17, 2007 16:21
by Arangar
Utrolig trist dette her

Selv om han er død, kommer bøkene hans til å leve evig. Det er rett og slett et mesterverk!
RIP Robert Jordan
Posted: Mon Sep 17, 2007 16:44
by Torbjørn
Las det på blogen til George RR Martin rett før eg kom inn her, og må berre slutte meg til resten og seie at dette var trist.
Posted: Mon Sep 17, 2007 16:50
by Kjetil
Veldig trist og igrunn uventet.
Posted: Mon Sep 17, 2007 16:59
by Sauegjeteren
Dette er vanvittig trist. Dette er en død som ikke påvirker de 100 nærmeste bekjente av en mann, men en død som påvirker kanskje opptil millioner av folk verden over.
Som småsjef stiller jeg meg fullt bak ønsket om å lage en siste hilsen fra oss.
Posted: Mon Sep 17, 2007 17:03
by Sisnera
Enkelte ganger finnes det ikke ord. Huff, dette var et sjokk.
Må han hvile i fred. Må lyset skinne på hans sjel.
Som en har sagt tidligere, mine tanker går til familie og venner.
Skriv et samlet brev.
Posted: Mon Sep 17, 2007 17:20
by Chiad
Huff, nå var det noe som gikk i knas inni meg!

så TRIST!! Det er til å grine av. Hadde ikke trodd han kom til å dø.
Var og ER inspirert av ham til å skrive bøker o.l vi burde helt klart som dere sier, skrive en æreshilsen til ham, måtte han få fred i sin sjel.
Medfølelse for venner, familie og resten av verden som leste bøkene hans osv
Vi får vel la fantasien vår finne ut resten av historien om hva som vil skje i den siste boken (eller rakk han å skrive den ferdig?)