Sørgebånd?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
- Den Gjenfødte Dragen
Sørgebånd?
Jeg bare lurte på, dersom det ikke er for mye arbeid, om det hadde vært mulig å legge til en svart rand et eller annet sted på den linja der logoen befinner seg? Er jo så mye fin, tom plass der, at det kunne være rom for for eksempel et svart skråbånd oppe i venstre hjørne.
Dersom det lar seg gjøre, uten for mye bry, naturligvis. For det hadde vært en fin gest...
Dersom det lar seg gjøre, uten for mye bry, naturligvis. For det hadde vært en fin gest...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
- Den Gjenfødte Dragen
Sent? Tja. Det er jo sånt man i teorien kunne ha hatt der på noenlunde permanent basis, i og med at mannen hvis forfatterskap forumet er dedikert nå er død. Selvfølgelig, det hadde vært fint om det hadde kommet på plass tidligere, men bedre sent enn aldri, eh?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
- Den Eldste
Korleis det? Slutter sånt å vere trist etter ei veke?Siri Sedai wrote:Det hadde vært greit første uka, nå synes jeg det er tull!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
- Den Eldste
Gamal Tradisjon tilseier vel eit år. Anar ikkje kor lenge folk faktisk gjer det, dog.Siri Sedai wrote:Nei! Men effekten blir ikke det samme.
Hvor lenge kler folk seg i sort ( de som vanligvis ikke kler seg i sort da)!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
- Sauegjeter
Som Terje påpekte, mannen er faktisk død enda. Og det er lite trolig at han kommer tilbake, så et sørgebånd, eller annen referanse til RJ og årstall i headeren kan ha en fin effekt likevel.
Men så spørs det hvem som skal gjøre det, og om de kyndige vil ta seg tid til det.
Men så spørs det hvem som skal gjøre det, og om de kyndige vil ta seg tid til det.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
- Hengiven
-
- Hengiven
Hehe, synes det er flott at du tar opp gamle tråder jeg! Men det kan kanskje være lurt å sjekke om det er en grunn til å ta opp saken igjen. Sånn som her er det vel mindre uaktuelt, mens tråder som beste bok eller andre avstemninger som alltid vil være aktuelle, er det bedre å tørke støv av 

Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat
-
- Hengiven