Page 1 of 1

Hvorfor: "Alt etter tFoH skal i spoiler!"?

Posted: Wed Nov 28, 2007 14:35
by Ninin
Skjer det noe spesielt i "The fires of heaven" som gjør at det skal være spoiler advarsel der? :P

Posted: Wed Nov 28, 2007 16:31
by Terje
Det er vel mest for å skjerme de som ennå ikke har kommet så langt. Men de som ikke har kommet lengre enn til de første fire-fem bøkene bryr vi oss ikke om. Tydeligvis.

Den bakenforliggende årsaken til at vi vil ha spoilere for spørsmål fra etter Himmelens Flammer er nok det at vi da gjør det mulig for flere å delta, og siden det ikke er så mange av oss her...