Usriøst II
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
- Den Eldste
Usriøst II
Nei....nå...admins!
Skrem ikke ut nye medlemmer med en gang da!
Så hvorfor ikke ha en tråd på "småprat" med akkurat det - Småprat
Skrem ikke ut nye medlemmer med en gang da!
Så hvorfor ikke ha en tråd på "småprat" med akkurat det - Småprat
-
- Den Fortapte
-
- Sitter
Jepp, et underforum til er helt uaktuell. Syns heller ikke tråden er noen særlig god idé, er helt umulig å følge med på hva det diskuteres der.
BTW, Bildetråd.
Angående oppramsingstråder er jeg egentlig litt kritisk til, det blir jo ikke noe innhold, bare oppramsing.
Tror du heller bør lage tråder for de tema du ønsker å diskutere, ellers har man jo Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II som det pleies å diskuteres så mangt i...
En annen ting er at jo lenger ut i en tråd man har kommet, jo dårligere følger moderatorene med
BTW, Bildetråd.
Angående oppramsingstråder er jeg egentlig litt kritisk til, det blir jo ikke noe innhold, bare oppramsing.
Tror du heller bør lage tråder for de tema du ønsker å diskutere, ellers har man jo Tråden for kvinnelige problemer av ymse art II som det pleies å diskuteres så mangt i...
En annen ting er at jo lenger ut i en tråd man har kommet, jo dårligere følger moderatorene med

-
- Den Eldste
-
- Den Fortapte
Det følte ikke jeg da jeg kom hit. Leser man gjennom retningslinjene på forumet (og følger dem), stiller man egentlig godt rustet til sin debut. Og selv om vi bør tåle en del feiltrinn fra nye medlemmer, ser jeg ingen grunn til å ikke gi et par velmenende råd til vedkommende når dette skjer.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
-
- Sitter
ja, okei.. har ikke sett den bildetråden jeg.. fett!Eivind wrote:Jepp, et underforum til er helt uaktuell. Syns heller ikke tråden er noen særlig god idé, er helt umulig å følge med på hva det diskuteres der.
BTW, Bildetråd.

Men synes oppramsingstråder er gøy jeg! hihi
lolzi
-
- Den Fortapte
Regner med at det er slike tråder der poenget er å nevne noe på grunnlag av en eller annen forutsetning/ting, feks favorittfarge; den første sier blå, den neste rosa etc etc, uten å utdype det. Slike tråder er i all grunn uten mål og mening da det ikke kommer noe særlig konstruktivt ut av det. Vis derimot trådstarter kommer med noen kriterier for å poste, som feks hvorform, hvordan, hvor o.l., kan det være med på å kanskje øke samhold og sånt shit
Manbearpig
-
- Sitter
Vi har hatt noen sånne. hvis du leter litt i småprat forumet, finner du noen. Men flere blir stengt også. Så hvis man tar fram gamle tråder som har vært av den sorten og begyner å bruke dem, så kan det hende administratorene stenger den, tross i at de har gått et år tidligere...
Og en artig tråd som de har nevnt flere ganger er jo "kvinnelige problemer av ymse art." Kanskje blåse litt liv i den?
Eller tegning tråden, hvor man legger ut selvlagde tegninger.
Bare å lete så finner man mye morsomt
Og en artig tråd som de har nevnt flere ganger er jo "kvinnelige problemer av ymse art." Kanskje blåse litt liv i den?
Eller tegning tråden, hvor man legger ut selvlagde tegninger.
Bare å lete så finner man mye morsomt

Som vann til tørst strupe