Page 1 of 3
Hvorfor finnes det ikke en eneste WoT-Quiz på Facebook?
Posted: Fri Feb 29, 2008 23:30
by Shallis
Jeg har akkurat fått meg facebook, og jeg vet jeg er sent ute.
Her gikk jeg og trodde at vi WoT-fans var godt representert der, og det var et par grupper, Men ingen qiuzer? Selv Startsiden.no har 6 eller 8 quizer fra tidshjulet!
Først tenkte jeg at jeg skulle lage en, men så kom jeg på at alle sammen er jo mye bedre, så nå håper jeg dere kommer med gode forslag til spørsmål med alternativer, og når de ikke er helt opplagte, ta gjerne med riktig svar og

Posted: Sat Mar 01, 2008 14:29
by Kjetil
Fordi Facebook handler stort sett om den virkelige verden?
Posted: Sat Mar 01, 2008 18:25
by Shallis
Jeg liker ikke den virkelige verden

Posted: Sat Mar 01, 2008 18:52
by Chriz
Tenker du en lett quiz med spørsmål som "Hva heter Den Gjenfødte Dragen?" eller er det en vanskeligere en som "Hva kalles lederen i Slekten?" (Den er kanskje ikke så vanskelig

?)
Posted: Sat Mar 01, 2008 19:28
by Shallis
Jeg tenker vanskelig

Posted: Sat Mar 01, 2008 21:33
by Chriz
Hmm... jeg har en fra dit jeg er kommet akkurat nå
I en landsby i Gealdan treffer Perrin en som heter Noam. Hva var det som var galt med denne personen? Og hva het landsbyen?
Skal jeg si svaret her eller skal jeg sende PM?
Posted: Sun Mar 02, 2008 12:07
by Shallis
Bare si svaret her du

Posted: Sun Mar 02, 2008 12:28
by Chriz
Ok
Noam:
Noam hadde egenskapen å snakke med ulver, men hadde blitt mer ulv enn menneske.
Noam kunne bruke den ene kraften og hadde begynt å råtne.
Han var bare fryktelig syk og holdt på å dø.
Landsbyen:
Jarra
Malden
Samara
Eller er det jo bare å finne på alternativer selv
Posted: Sun Mar 02, 2008 20:10
by Shallis
Oppfordrer alle til å ta min quiz på facebook om hvor mye dere kan om tidshjulet
Den ble ikke supervanskelig menmen...
Posted: Mon Mar 03, 2008 21:32
by Chriz
Men *kremt* hvor/hvordan finner man den?

Posted: Tue Mar 04, 2008 11:40
by Mierin Eronaile
lurer jeg og på.. tror ikke jeg har sånn qiuz jeg...
Posted: Tue Mar 04, 2008 15:37
by Siri Sedai
Så hvem av dere har tenkt å melde dere på "Kvitt eller Dobbelt" ?
Posted: Tue Mar 04, 2008 16:47
by Shallis
chriz wrote:Men *kremt* hvor/hvordan finner man den?

Du må ha sånn Quiz greie, også tror jeg du kanskje kan søke den opp, hvis du bare søker på wheel of time. Hadde problem med en venninne som heller ikke fant den=/
Posted: Tue Mar 04, 2008 18:28
by Torbjørn
Quizzes heiter den, applicationen. Like under søkeboksen på venstresida står det edit. Klikk her, og so på Browse more applications. Søk etter Quizzes, og legg til den. Når du so går inn på Quizzes kan du søke etter wheel of time, den nederste er Shallis sin.
Posted: Tue Mar 04, 2008 18:40
by Asphyxiate
Søke?? Hvor da? Er'ke no søkegreie innpå Quizzes, ihvertfall ingen som jeg finner