Rand, Perrin eller Matt?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Begge de to andre har da humor de også, selv om de ikke har hatt anledning til å vose særlig av det de siste fem bøkene eller så.
Forskjellen ligger kanskje mer i at Mat, til tross for å være en skikkelig fyr som gjør det han må selv om han kanskje sutrer litt først (som Nynaeve en gang formulerte det), så klarer han å blande pliktene sine med en god del moro.
Dog, Rand har jo vært under så mye stress på grunn av skjebnen sin i det siste, og Perrin det samme på grunn av Faile; Matt er sjelden nevneverdig morsom når han er under press, han heller...
Forskjellen ligger kanskje mer i at Mat, til tross for å være en skikkelig fyr som gjør det han må selv om han kanskje sutrer litt først (som Nynaeve en gang formulerte det), så klarer han å blande pliktene sine med en god del moro.
Dog, Rand har jo vært under så mye stress på grunn av skjebnen sin i det siste, og Perrin det samme på grunn av Faile; Matt er sjelden nevneverdig morsom når han er under press, han heller...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Thom Merrilin
- Trollok

-
Thom Merrilin
- Trollok

Fordi vi ikke liker den tøyta... Eller snarere, ikke vil ha henne i nærheten av Perrin overhode. Og jeg tror kanskje ikke det bare var at de skulle komme overens TM tenkte på. Nasty.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Thom Merrilin
- Trollok