skikker/regler
Posted: Sat May 24, 2008 15:19
kom ikke på noe bedre å kalle denne tråden, men ponge var å lage en tråd for å å plasere enkelte skikker i tidshjulet i vår verden
i Seanchan er man gift om man sier til en person at man er gift tre ganger og personen gjentar det, mens i texas, usa er man gidt om man presenterer en person som sin mann eller hustru tre ganger en kveld. ikke helt likt, men noe av det samme
i Seanchan er man gift om man sier til en person at man er gift tre ganger og personen gjentar det, mens i texas, usa er man gidt om man presenterer en person som sin mann eller hustru tre ganger en kveld. ikke helt likt, men noe av det samme