Page 1 of 1

skikker/regler

Posted: Sat May 24, 2008 15:19
by rand al'thore
kom ikke på noe bedre å kalle denne tråden, men ponge var å lage en tråd for å å plasere enkelte skikker i tidshjulet i vår verden

i Seanchan er man gift om man sier til en person at man er gift tre ganger og personen gjentar det, mens i texas, usa er man gidt om man presenterer en person som sin mann eller hustru tre ganger en kveld. ikke helt likt, men noe av det samme

Posted: Sat May 24, 2008 15:21
by Mierin Eronaile
er det sant??? :O

Posted: Sat May 24, 2008 15:23
by rand al'thore
hørte det just på radio norge hvor de presenterte sære ekteskapslover i usa, men skjekka det ikke