| Vis forrige tema :: Vis neste tema |
| Av |
Innlegg |
Ashaman M’hael

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Bosted: Fal Dara
|
Skrevet: Lør Jun 05, 2010 9:04 Tittel: |
|
|
| Akira skrev: | | Borderlands er et must for de som liker både skytespill og RPGer. Det er et utrolig underholdende og kult spill. Og det har kommet ut 3 veldig bra DLCer til spillet. |
Enig, heilt konge spel!
Takk for tipset om DLCar, blei litt lei av 3. runde med gjennomspeling, så da får eg heller prøve å finne desse!  _________________ "There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere |
|
| Til toppen |
|
 |
Akira Asha’man

Ble Medlem: 01 Jun 2005
|
Skrevet: Lør Jun 05, 2010 9:53 Tittel: |
|
|
| Ashaman skrev: | | Akira skrev: | | Borderlands er et must for de som liker både skytespill og RPGer. Det er et utrolig underholdende og kult spill. Og det har kommet ut 3 veldig bra DLCer til spillet. |
Enig, heilt konge spel!
Takk for tipset om DLCar, blei litt lei av 3. runde med gjennomspeling, så da får eg heller prøve å finne desse!  |
Gjør det, de forlenger spillet betraktelig, og er en skikkelig vitamininnsprøytning til spillet.  _________________ "Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny." |
|
| Til toppen |
|
 |
Akira Asha’man

Ble Medlem: 01 Jun 2005
|
Skrevet: Lør Jul 31, 2010 10:16 Tittel: |
|
|
Dobbeltposter her jeg, siden det er en stund siden noen har sagt noe her.
| Eerath skrev: | | Kan trygt anbefale Dragon Age. Likte virkelig karakterene og interaksjonen dem imellom. Har blitt mange timer foran skjermen med det spillet, men har ikke enda tatt sjansen på å kjøpe expansion. Er redd jeg blir for oppslukt igjen. |
Spiller selv Dragon Age nå, og jeg er helt oppslukt, dette er rett og slett en fantastisk spillopplevelse. Lasta ned Return to Ostagar, Soldier's Peak og Shale - The Golem in Honnleath DLCene og, det vil jeg anbefale deg å gjøre også, de forlenger ikke spillet så fryktelig mye, men gir veldig mye ekstra til historien og opplevelsen.  _________________ "Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny." |
|
| Til toppen |
|
 |
TamalThor Skyggeløper

Ble Medlem: 24 Sep 2009 Bosted: Tønsberg
|
Skrevet: Lør Jul 31, 2010 14:28 Tittel: |
|
|
Har nylig gått til anskaffelse av et spill. Kan anbefale Napoleon - Total war. Spillet i seg selv kan ikke sammenliknes med veldig mange andre, noe jeg ser som positivt. Også kan man selv velge å styre alle slagene på land og på vann.
Forøvrig det første spillet jeg går til anskaffelse av på over et år. Anbefales varmt  _________________ "The Wheel weaves as the Wheel wills" |
|
| Til toppen |
|
 |
Lieungh Sitter

Ble Medlem: 27 Mar 2006 Bosted: Oslol
|
Skrevet: Tir Aug 24, 2010 23:27 Tittel: |
|
|
Hva med StarCraft II da? Eller er alle for opptatte med å spille det til å skrive ting her? *synes det er for lite aktivitet på forumet om dagen* _________________ Jeg forstår ikke. Jeg er en katt. |
|
| Til toppen |
|
 |
|