The Pattern Forum hovedsiden

Logg innLogg inn   ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper    Tidshjulet.netTidshjulet.net    Bli medlemBli medlem 

PC-spill
Gå til side Forrige  1, 2

Start nytt tema   Svar på tema    The Pattern Forum hovedsiden -> Småprat
Vis forrige tema :: Vis neste tema  
Av Innlegg
Ashaman
M’hael
M’hael

Ble Medlem: 17 Jul 2005

InnleggSkrevet: Lør Jun 05, 2010 9:04    Tittel: Svar med sitat

Akira skrev:
Borderlands er et must for de som liker både skytespill og RPGer. Det er et utrolig underholdende og kult spill. Og det har kommet ut 3 veldig bra DLCer til spillet.

Enig, heilt konge spel!
Takk for tipset om DLCar, blei litt lei av 3. runde med gjennomspeling, så da får eg heller prøve å finne desse! Very Happy
Vis medlemmets profil Send privat melding Besøk medlemmets nettside MSN Messenger
Akira
Asha’man
Asha’man

Ble Medlem: 01 Jun 2005

InnleggSkrevet: Lør Jun 05, 2010 9:53    Tittel: Svar med sitat

Ashaman skrev:
Akira skrev:
Borderlands er et must for de som liker både skytespill og RPGer. Det er et utrolig underholdende og kult spill. Og det har kommet ut 3 veldig bra DLCer til spillet.

Enig, heilt konge spel!
Takk for tipset om DLCar, blei litt lei av 3. runde med gjennomspeling, så da får eg heller prøve å finne desse! Very Happy

Gjør det, de forlenger spillet betraktelig, og er en skikkelig vitamininnsprøytning til spillet. Wink
Akira
Asha’man
Asha’man

Ble Medlem: 01 Jun 2005

InnleggSkrevet: Lør Jul 31, 2010 10:16    Tittel: Svar med sitat

Dobbeltposter her jeg, siden det er en stund siden noen har sagt noe her.

Eerath skrev:
Kan trygt anbefale Dragon Age. Likte virkelig karakterene og interaksjonen dem imellom. Har blitt mange timer foran skjermen med det spillet, men har ikke enda tatt sjansen på å kjøpe expansion. Er redd jeg blir for oppslukt igjen.

Spiller selv Dragon Age nå, og jeg er helt oppslukt, dette er rett og slett en fantastisk spillopplevelse. Lasta ned Return to Ostagar, Soldier's Peak og Shale - The Golem in Honnleath DLCene og, det vil jeg anbefale deg å gjøre også, de forlenger ikke spillet så fryktelig mye, men gir veldig mye ekstra til historien og opplevelsen. Wink
TamalThor
Skyggeløper
Skyggeløper

Ble Medlem: 24 Sep 2009

InnleggSkrevet: Lør Jul 31, 2010 14:28    Tittel: Svar med sitat

Har nylig gått til anskaffelse av et spill. Kan anbefale Napoleon - Total war. Spillet i seg selv kan ikke sammenliknes med veldig mange andre, noe jeg ser som positivt. Også kan man selv velge å styre alle slagene på land og på vann. Wink

Forøvrig det første spillet jeg går til anskaffelse av på over et år. Anbefales varmt Smile
Lieungh
Sitter
Sitter

Ble Medlem: 27 Mar 2006

InnleggSkrevet: Tir Aug 24, 2010 23:27    Tittel: Svar med sitat

Hva med StarCraft II da? Eller er alle for opptatte med å spille det til å skrive ting her? *synes det er for lite aktivitet på forumet om dagen*
Vis innlegg fra:   
Start nytt tema   Svar på tema    The Pattern Forum hovedsiden -> Småprat Alle klokkeslett er EET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 av 2

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet