Tøft, det hadde eg gløymt. Men dei har i alle fall blitt betalt av Tyrion via Bronn i "Clash".
Jeg kom akkurat på hvorfor du kom på å spørre om dette. Hehe, jeg er så treig.
Hvis jeg skal være enig, er jeg ikke sikker på om menn som Kettleblackene er i stand til å føle lojalitet...
Det trur ikkje eg heller, sjølv om lojalitet ovenfor ein fellow sellsword som har gitt dei masse penger kanskje slår lojalitet ovenfor ei nedlatende dame som har gitt dei tomme titler? Men eg hadde gløymt at Petyr var med i miksen, då blir resultatet straks langt mindre forutsigbart
Og eg skjønnar ikkje kva du meinar med den fyrste setningen der.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Jeg hadde bare litt problmer med å forstå hvorfor du mente at Bronn kunne ha behov for Kettleblackenes lojalitet, men så kom jeg plutselig på at han hadde litt problemer i Feast...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Jeg fant forresten den her på Wotmania sitt Other Fantasy-board:
Two elder knights of Edmure's take the Black and will be welcome with open arms by Jon. But as Edmure was at Robb's declaration of Jon as his heir would he have told Ser Robin and the other guy to give the message to Jon.
I know people say Jon is oathbound to protect the Wall and I agree. But if you had a choice of leading 500 blackmen or 10,000 northmen to defend the Wall what would you take?
I think Jon may end up marrying Asha making her Queen of the North down the track. Stannis, Euron and Victarion are going to be done in eventually and this would lead to the Boltons being left out in the cold (no pun intended)
At dei to ridderene fortel Jon om arven er meget mogeleg, og det same er hans potensielle avgjerdsle om å akseptere. Giftermål med Asha... der er eg meir tvilsam. Hugs at Robb trudde Bran og Rickon var døde, og dersom ein av dei kjem fram i lyset att vil Jon neppe godta arven. Og dersom han alt har gjort det, vil han seriøst vurdere å abdisere for å unngå konflikt (og fordi det er det rette å gjere).
Dernest kjem det faktum at å akseptere tittel som King of the North medan Stannis' menn er overalt rundt han neppe er det smartaste av trekk.
Edit: Og kartlenkja fungerar ikkje.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Dernest kjem det faktum at å akseptere tittel som King of the North medan Stannis' menn er overalt rundt han neppe er det smartaste av trekk.
Det ser ut som at han som kom på dette forutsetter at både Euron, Victarion og Stannis tar kvelden...
Hvor realistisk dét er har jeg ingen anelse om.
Ellers er jeg vel enig.
Euron trur eg tek kvelden. Antakeleg Victarion òg. Men om Stannis gjer det er meir usikkert, og eg trur ikkje nokon av dei tre har gått as undas på det tidspunktet dei to ridderene når Jon med nyhendene.
Følg lenka som heter "Westeros", og ignorer spesielt verdenskartet - det er improvisert og feilaktig. Edit: Make that ekstremt feilaktig; Bravoos skal f.eks. være den nordligste av Fribyene.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.