btw hva er stamina?
A Game of Stones spill! ^^
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Damien Frost
- Sitter

Hmmm.. Er vel noe ala helse/utholdenhet. Jo mer stamina man har, jo mer kan man slosse, så det er ikke dumt å ha litt av det. Hvis man sloss med noen, mister man en Stamina for hvert angrep, hvis man bare sloss ved å bruke Find Battle, så miste man en om man taper.
Hvis man taper noen så vil den bygge seg opp igjen gradvis til det maks nivået du har den på..
Hvis man taper noen så vil den bygge seg opp igjen gradvis til det maks nivået du har den på..
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
Damien Frost
- Sitter

Sjekka nå, mister ikke en hvis man bare bruker "Find Battle".terje wrote:Mister vel mer enn en hvis en slåss mot andre og taper? En er det du mister uansett, hvis jeg husker riktig.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Nja, Terje har rett når det gjelder Look around. Man mister uansett en.
Når det gjelder find battle er det uansett veldig sjeldent man taper.
Vet ikk helt vem jeg skal sende dem til smultie
Når det gjelder find battle er det uansett veldig sjeldent man taper.
Vet ikk helt vem jeg skal sende dem til smultie
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Joda, Imageshack fungerer fint det, men du må ha en avatar som ikke er større enn 150x100 pixler - du kan bruke f.eks. MSPaint til å krympe bildet du vil bruke, hvis du ikke har noe bedre, som PhotoShop, eller noe.
The Hero MAchine er forreste en kjekk ting å bruke til å lage avatarer. Jeg tror hele den standard Myrdraal-avataren er lagd der...
The Hero MAchine er forreste en kjekk ting å bruke til å lage avatarer. Jeg tror hele den standard Myrdraal-avataren er lagd der...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Dersom man bruker MSPaint til å krympe bilder, bør man ha en Image-konverter!! Da er d bare å konvertere filen til .jpg, og så blir den i d minste ikke så stor!!terje wrote:Joda, Imageshack fungerer fint det, men du må ha en avatar som ikke er større enn 150x100 pixler - du kan bruke f.eks. MSPaint til å krympe bildet du vil bruke, hvis du ikke har noe bedre, som PhotoShop, eller noe..
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
mitt forslag er å bruke Gimp....d er d jeg alltid bruker:D
Og på http://www.imageshack.us/ kan man jo forandre på bilde størrelsen!!
*Elske Gimp*
Og på http://www.imageshack.us/ kan man jo forandre på bilde størrelsen!!
*Elske Gimp*
-
Wolfbrother
- Den Fortapte