Gratulerer med ny rang

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Stine
Den Fortapte
Den Fortapte
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!

Post by Stine »

ikke diss meny. :P
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Så du har altså ikke begynt å bruke kallenavnet deres? Du vet, Harskt-og-billig-hestekjøtt-meny? Image
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Stine »

hvordan hestekjøttet dems er blåser jeg i. har ikke spist kjøtt (med unntak av en og annen fisk) på fire år. synes meny er koselig, jeg. det er hvertfall mye penere enn kiwi! :P
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Det er da Kiwi veggiser burde digge... :roll:
- Verg., Aen., 3.315.
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Stine »

jeg blir gal av det stygge designet til kiwi. meny er sånn varmt og koselig. kiwi er skrikende og ekelt. dessuten har jeg meny rett ved skolen, i sentrum og rett ved huset mitt - akkurat der jeg trenger det. kiwi ligger langt vekk (minst to km! :o) og er bare upraktisk.

meny owns kiwi
Gurthang
Hengiven
Hengiven

Post by Gurthang »

Er en fan av det gode gamle samvirkelaget, eller "COOP" som ungdommen kaller det.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Nei nei nei... alle vet jo at skikkelig mat, det får man på Ica! (Eller på Rema dersom det begynner å komme faretruende nær den 15.)
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Stine »

har hverken ica eller coop noe sted i nærheten så vidt jeg vet, og rema ligger bare upraktisk til. rimi er et par meter nærmere enn meny, men der har de jo ikke stort.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Gurthang wrote:Er en fan av det gode gamle samvirkelaget, eller "COOP" som ungdommen kaller det.
Det er jeg også. Samvirkelag er jo en gammel, klassisk anarkistgreie, så det må man jo bare digge... 8)
- Verg., Aen., 3.315.
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Simen wrote:Ja, hehe, hvis du lar admin få vite det kan du risikere å bli stilled, dvs derangert til Accepted. :twisted: :wink:
Men siden vi admins er blant Forsaken, får du bare et klapp på skulderen og beskjed om å jobbe på videre i det skjulte ;)
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Gurthang wrote:Er en fan av det gode gamle samvirkelaget, eller "COOP" som ungdommen kaller det.
Det heter faktisk coop marked :p

Joker er den værste butikk-kjeden noen sinne, bare se på reklamene :roll:
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Av alle mogelege diskusjonar... :roll:

Eg handlar delvis på ein liten Ica-butikk som er dyrare enn ein Rema 1000 like ved sidan av, men som er åpen oftere og lengre, så det blir handling på Rema når den er åpen og på Ica når den ikkje er det. Ica'en var forøvrig ein Rimi fram til for berre tre månadar sidan, så handla ein del der òg.

Det er altså i hybelstaden... :P I heimbygda er det Coop for alle pengane, mest fordi eg har ein kassajobb der og det då ser rart ut om eg går og handlar hjå konkurrenten (Rimi) i staden. :lol:
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Stine
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Stine »

Stefan wrote:
Simen wrote:Ja, hehe, hvis du lar admin få vite det kan du risikere å bli stilled, dvs derangert til Accepted. :twisted: :wink:
Men siden vi admins er blant Forsaken, får du bare et klapp på skulderen og beskjed om å jobbe på videre i det skjulte ;)
hehe :D
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Jeg har faktisk jobba på Kiwi, det var noe så innih******* kjipt. Pleier for det meste å stikke på rema eller meny. Forresten rimi og, den ligger like ved skolen.

Siden jeg har jobbet på butikk (kiwi) så har jeg fått sett "bak kulissene", og butikkene er ikke så spesielt renslige som de skryter av. Mye drit og faenskap inne på lagerrommet på den kiwibutikken jeg jobba på.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Sånn er det vel over alt - mye faenskap kundene ikke får se, mener jeg. Har jobba på gatekjøkken, og nå orker jeg for bare livet ikke å spise gatekjøkken mat!
Post Reply