Wolfbrother wrote:Husk: Vist det går i boks å den andre norske gruppa blir med å spleiser på ei super gruppe ville vi vært på en mulig førsteside
Er det de som kaller seg "Ashaman"?
I så fall er jeg usikker på om jeg vil være i samme klan som dem - de er jo analfabeter!
Forøvrig ville vi ikke vært på førstesida - de har 19 medlemmer, vi har 9 eller 10, og for å nå førstesida må en for øyeblikket ha 30. Eller 31.
Ashaman is in the world to fight the darkness, or was it the Light..
YOU desides it
You desides, du liksom.
Hehe, jeg sendte lederen dems en melding og retta på grammatikken hans.
Apropos uforskamma meldinger, jeg har i det siste begynt å sende meldinger hvor jeg på subtilt vis gjør narr av dem som angriper meg i gjen og igjen og igjen for å ta pengene mine. (Litt mer subtilt enn det jeg sendte til deg, Wolfie... )
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
???
Jaså du.. Mista tråden helt jeg nå. Fra siden min står jeg helt uten klan.
Jaja, får håpe det skjer et lite julemirakel da, så ting ordner seg!
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Er ikke helt med her nå.... Hvorfor er John Taz boss i klanen?? OG som Terje sier: Hva skal liksom FORSAKEN gjøre mot oss?? de kan ikke gjøre stort da!!!!!!!!
Jeg dro fra klanen for å snakke med noen andre bl.a Lost in the light.
Skulle tilbake så var Jonh Taz (Thomdril) blitt leder. Den med høyest exp er lederen viss den opprinelige slutter. Så dro Jonh taz slik at jeg kunne ta tilbake plassen, men enda han ikke var i en klan står han som leder.
Men jeg tror at vi får ny leder viss han joiner en annen klan.
Jeg har sakt hvorfor jeg ikke vil ha FORSAKEN så vldig forbanna på meg.
De er alerede rimelig pisst.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Nå er jeg med i salidar. Si ifra hvis det hjalp noe da..
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Det hjalp ikke
Går ikke ann å være med i en klan som ikke kan ledes.
Jeg tar å lager en ny klan hvor jeg IKKE tar å gjør noe totalt idiotisk.
Hva skal jeg kalle den? Burde ikke være tidsjulet i alle fall
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Positiv overraskelse: En av dem som angrep meg og tok alle pengene mine i går, og som jeg følgelig fornærma, sendte meg en melding og tilbød meg gullet tilbake.
Slikt varmer et kaldt og kynisk hjerte, og gir meg håp.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Leste akkurat inne på Salidar-forumtingen at Aaron(visstnok kompisen til Craig, som driver hele GoS) sa at GoS ikke kom til å bli oppdatert igjen. Han hadde blitt lei hele greia, så den versjonen som er nå bare kom til å fortsette.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Vi får håpe det da! Bare hinte litt om folk synes der er bra eller ikke. Hehe. Men det ser vel ut til å fungere, da de på Salidar oppmuntret alle til å sende mail til han for å få han til å fortsette.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara