Syns det fremdeles er best å starte en ny klan. jeg kommer til å lage et forum. broren min blir leder for klanen. mye smarter å ha de som har spilt lengst, og han spilte spillet før det ble reset'a.
bare kom og join den nye klanen.
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!" (For the honor of the Red Eagle! For the Honor of the Rose of the Sun! The Rose of the Sun!)
1 spillet er veldig lett lært, så om han har vært dær lengst er uviktig.
2 Navnet, The vikings blir litt teit.
3 Ubrukelig med et forum nå. Kanskje på neste realese.
De som vil får gå, så får vi se.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Greit nok, men the Vikings med liten T..... Ser bare helt teit ut...
Dusuten er det viktig å snakke engelsk slik at vi kan tiltrekke seg flere.
Jeg mener, og at siden vi har flest medlemmer burde vi ha lederen.
På neste realese vil alle stå på bar bakke, så da kan du ikke komme med noe, vi er sterkere, derfor burde vi ha leder tale.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Wolfbrother wrote:Greit nok, men the Vikings med liten T..... Ser bare helt teit ut...
Dusuten er det viktig å snakke engelsk slik at vi kan tiltrekke seg flere.
Jeg mener, og at siden vi har flest medlemmer burde vi ha lederen.
På neste realese vil alle stå på bar bakke, så da kan du ikke komme med noe, vi er sterkere, derfor burde vi ha leder tale.
Støttes!
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Mener bare at du ikke trenger å gi dem flere medlemmer enn de har selv.... Mistenker nemlig at de eier alle medlemmene selv
Jaja gjør nå bare som du vil...
hvis du leter etter en klan som du kan få hjelp når du trenger det vill jeg trekke fram Lost in the light, og FORSAKEN, men for all del, så er det mange jeg ikke aner om er bra eller dårlig.
Last edited by Wolfbrother on Mon Dec 12, 2005 19:40, edited 1 time in total.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.