TWoT quiz-tråd - Plottavsløringar i spoiler.
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Damien Frost
- Sitter

-
Damien Frost
- Sitter

Har ikke lest KoD enda så kan ikke svare!! Så derfor; post i spoiler-fungsjon er dere snill!!
Kan de som har lest den svare slik at vi kan komme igang igjen??
Hadde vert himmla kjekkt, d er utrolig mye nyttig man kan finne ut av i denne tråden altså!!!!
Kan de som har lest den svare slik at vi kan komme igang igjen??
Hadde vert himmla kjekkt, d er utrolig mye nyttig man kan finne ut av i denne tråden altså!!!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Spoiler
Demandred, Semirhage og Mesaana, som har vore i allianse sidan Krigen med Krafta.
Veit ikkje om du kan kalle det ein allianse, men Cyndane (=Lanfear) og Moghedien er under kommando av Moridin. Graendal rapporterer og til Moridin, men ho er meir sjølvstendig enn Cynfear/Moghedien.
Aran'gar kan virke å samarbeide litt med Mesaana: "Why did you let her go. You were supposed to be controlling her!" (Om Egwene) Men ho/han er vel eigentleg under kommando av Moridin eller Shaidar Haran.
Veit ikkje om du kan kalle det ein allianse, men Cyndane (=Lanfear) og Moghedien er under kommando av Moridin. Graendal rapporterer og til Moridin, men ho er meir sjølvstendig enn Cynfear/Moghedien.
Aran'gar kan virke å samarbeide litt med Mesaana: "Why did you let her go. You were supposed to be controlling her!" (Om Egwene) Men ho/han er vel eigentleg under kommando av Moridin eller Shaidar Haran.
Spoiler
Kva heiter boka om krigføring som Mat "hugser" å ha lest, og kven skreiv den?
Godkjent! 
Jeg følte meg litt ond i det øyeblikket jeg stilte spørsmålet, men det er et fint spørsmål, for det krever at man har fått med seg viktige plottdetaljer fra siste bok.
Over til ditt spørsmål Incanus, jeg har liksom svaret på tunga, men hjernen er ikke så langt framme/nede i dag...
Jeg følte meg litt ond i det øyeblikket jeg stilte spørsmålet, men det er et fint spørsmål, for det krever at man har fått med seg viktige plottdetaljer fra siste bok.
Over til ditt spørsmål Incanus, jeg har liksom svaret på tunga, men hjernen er ikke så langt framme/nede i dag...
Urban tilværelse
Mesteparten av det var vel klarlagt før KoD, med unnatak av Spørsmålet var ikkje so ille i høve til nokre av dei i quiztråden på TarValon, der ideen til denne tråden er henta frå.
Edit: I tråden på TarValon er det flust med spoilerar...
Edit 2: Spørsmålet er altso dette (minispoiler for LoC):
Spoiler
nokre detaljar om Aran'gar.
Edit: I tråden på TarValon er det flust med spoilerar...
Edit 2: Spørsmålet er altso dette (minispoiler for LoC):
Spoiler
Kva heiter boka om krigføring som Mat "hugser" å ha lest, og kven skreiv den?
Spoiler
fofatteren heter Comadrin, tror jeg, men jeg husker ikke tittelen! har ikke boka her til å sjekke, og jeg finner det rett og slett ikke noen steder.... la dette være nok en ledetråd for folk som veit hvor de skal finne sånt da
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Det Faile sa er rett. Det kan forresten vere at tittelen på boka (og fornamnet hans) ikkje vert nevnt før Knife of Dreams... Vart litt usikker, og Encyclopaedia WoT fungerer ikkje, so eg får ikkje sjekka no.
Om det er nokon som har KoD liggjande, treng dei ikkje bla langt for å finne svaret. Elles kan Faile stille eit nytt spørsmål.
Om det er nokon som har KoD liggjande, treng dei ikkje bla langt for å finne svaret. Elles kan Faile stille eit nytt spørsmål.
jeg har ikke KoD her, og om noen har det, og finner hele svaret til incanus, så bare overse mitt spørsmål.
hvilke hærer finnes det i verden idag, hvilken størrelse har de, og hvem tilhører de/ er allierte med.
OBS! svaret vil være KoD spoiler.
hvilke hærer finnes det i verden idag, hvilken størrelse har de, og hvem tilhører de/ er allierte med.
OBS! svaret vil være KoD spoiler.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Me bør vel bruke spoilerar for dei siste tre-fire bøkene iallfall. Vert til dømes litt kjedeleg om nokon som er i bok 3/4/5 ser svaret på eit spørsmål somSauegjeteren wrote:Skal vi forresten heve spoilergrensa til Skumringens Korsvei/Knife of Dreams?
Vinterens Hjerte
Kva er Choedan Kal, og kva brukte Rand den til?
Lar spørsmålet ditt gå til ein annan, sjølv om eg forstår kva du er ute etter.