A Game of Stones spill! ^^
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Fantasy Freak
- Hengiven

- Posts: 154
- Joined: Sat Aug 06, 2005 17:01
- Location: Skjær ved Stavanger
-
Rhodry Nossredna
- Trollok

- Posts: 19
- Joined: Sun Dec 11, 2005 15:29
- Location: Nøtterøy, Tønsberg, Vestfold, Norge
Join The Vikings.
Nå Wolfie skal jeg bare si deg at det var ditt forslag( og sucker sucker), å starte en norsk klan, men med engang det tydeligvis ser ut som at du ikke blir leder begynner du mildt sagt å furte og bable om at vi skal flytte over til Manetheren. Dessuten tenk det er garantert flere som ikke får høre om GOS fra denne siden, bla annet meg og resten av the vikings, utenom Ashaman. Så derfor trenger vi på en måte å annosere at vi er norsker. Fordi Norsker stopper ikke ved deres klan manetheren og sier at å her må det være noen som er norske. JOIN THE VIKINGS NÅ, be meg eller noen andre om å sende dere en invitasjon. 
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!" (For the honor of the Red Eagle! For the Honor of the Rose of the Sun! The Rose of the Sun!)
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

- Posts: 1659
- Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
- Location: Tellus
Da snakket jeg om at alle kunne dra til Manetheren, siden vi faktisk laget den for å slå sammen to klaner.... Hvorfor starte ENDA en klan som skal være for Norsker når vi allerede har en??? Hvorfor skal 20 flytte over til 13 isteden for omvendt? Jeg har snakket med mange andre Norsker som sier at de vil være i gammel klanen sin. Det er faktisk mulig at jeg får skaffet to nye norsker pga reklame i FORSAKEN, og slikt... Tror nokk at det er bedre å holde det på engelsk, slik at vi får flest mulige medlemmer. Når det gjelder lederstillingen så har det slik at jeg ser på det som vår clan ikke min. Hvis noen vil at jeg skal dra fra klanen slik at noen andre blir det så er det helt greit. Faktisk så tyder alt på at det er dere som må ha lederen. Jeg mener dere kan flytte 13 personer på en dag, mens vi har enda ikke flyttet våre over... Hvorfor skal dere da ha så jævla vannsker me å joine Manetheren?
Dette er nå min mening. Jeg vil veldig gjerne høre flest mulige.
Dette er nå min mening. Jeg vil veldig gjerne høre flest mulige.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
Rhodry Nossredna
- Trollok

- Posts: 19
- Joined: Sun Dec 11, 2005 15:29
- Location: Nøtterøy, Tønsberg, Vestfold, Norge
Ja, neste gang får du uttrykke deg lit klarere. Men hva er det som er så teit med the Vikings, er det bare det at det ikke er stor t elle hva er det.Wolfbrother wrote:Da snakket jeg om at alle kunne dra til Manetheren, siden vi faktisk laget den for å slå sammen to klaner.... Hvorfor starte ENDA en klan som skal være for Norsker når vi allerede har en??? Hvorfor skal 20 flytte over til 13 isteden for omvendt? Jeg har snakket med mange andre Norsker som sier at de vil være i gammel klanen sin. Det er faktisk mulig at jeg får skaffet to nye norsker pga reklame i FORSAKEN, og slikt... Tror nokk at det er bedre å holde det på engelsk, slik at vi får flest mulige medlemmer. Når det gjelder lederstillingen så har det slik at jeg ser på det som vår clan ikke min. Hvis noen vil at jeg skal dra fra klanen slik at noen andre blir det så er det helt greit. Faktisk så tyder alt på at det er dere som må ha lederen. Jeg mener dere kan flytte 13 personer på en dag, mens vi har enda ikke flyttet våre over... Hvorfor skal dere da ha så jævla vannsker me å joine Manetheren?
Dette er nå min mening. Jeg vil veldig gjerne høre flest mulige.
kom igjen da hva er det som er så farlig med å joine the vikings, tar jeg ikke helt feil så kommer du sikkert til å svare og hvorfor joiner ikke bare du Manetheren, vel jeg hadde lyst til å starte en ny klan helt fra begynnelsen, ikke bar henge seg på en klan, og da det var så mange som faktisk var norske her på spillet, tenkte jeg med engang på å starte en ny klan. Og så som jeg ser det hvorfor skal man joine en klan bare fordi du mener at det var en sammenslåingsklan vel da sier jeg det er the vikings og :!:
Join join the vikings vi kan hjelpe dere med hva det nå enn skal være.
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!" (For the honor of the Red Eagle! For the Honor of the Rose of the Sun! The Rose of the Sun!)
Eg meiner det heiter nordmenn...Wolfbrother wrote:Norsker [...]Norsker ...
Dette er nå min mening. Jeg vil veldig gjerne høre flest mulige.
Om Manetheren er ein utmerka klan, kvifor joine vikingane?Rhodry Nossredna wrote:Kom igjen join the Vikings, ikke bar sliit igjen i en sånn outstanding klan som Manetheren, vi har allerede 13 medlemmer.
(Beklager, vart berre so irritert av den utstrakte bruken av "norsker", og so eg synes det var litt morosamt med den litt sjølvmotseiande setninga til Rhodry. Ikkje bry dykk noko særleg med det eg skriv, er ikkje med på spelet ein gong...)
Edit: Veit at "outstanding" har andre tydingar enn framragande/utmerka, men det er fyrst og framst den tydinga eg assosierer med ordet.
haha, vel talt incanus! hva er vitsen med mange klaner? hva er vitsen med å krangle og sloss? hvorfor ikke bare høre på de to klanen om hvor de helst vil holde hus??
(NB! en stemme per person, ikke per karakter
)
(NB! en stemme per person, ikke per karakter
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Fantasy Freak
- Hengiven

- Posts: 154
- Joined: Sat Aug 06, 2005 17:01
- Location: Skjær ved Stavanger
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

- Posts: 1659
- Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
- Location: Tellus
-
Rhodry Nossredna
- Trollok

- Posts: 19
- Joined: Sun Dec 11, 2005 15:29
- Location: Nøtterøy, Tønsberg, Vestfold, Norge
-
Rhodry Nossredna
- Trollok

- Posts: 19
- Joined: Sun Dec 11, 2005 15:29
- Location: Nøtterøy, Tønsberg, Vestfold, Norge
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

- Posts: 1659
- Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
- Location: Tellus
-
Damien Frost
- Sitter

- Posts: 690
- Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
- Location: Bodø
Hvordan fikk du tak i de? Finner bare dårlige ting jeg i kamp, maks 1000g hvis jeg selger de...Wolfbrother wrote:Greit![]()
Vil bare skryte litt: Jeg har 3 warrior borne axes. Per stykk er verd
190 000g
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

- Posts: 1659
- Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
- Location: Tellus
Når du er over level 30 er det mulig. Jeg fant min i level 39.
De to andre, fikk jeg etter noen tjenester jeg gjorde. Når skal du ta å joine Manetheren da Damien? Skrev en message på boardet på Salidar, men du svart ikke.
De to andre, fikk jeg etter noen tjenester jeg gjorde. Når skal du ta å joine Manetheren da Damien? Skrev en message på boardet på Salidar, men du svart ikke.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
Damien Frost
- Sitter

- Posts: 690
- Joined: Sun Jul 31, 2005 11:36
- Location: Bodø
-
Rhodry Nossredna
- Trollok

- Posts: 19
- Joined: Sun Dec 11, 2005 15:29
- Location: Nøtterøy, Tønsberg, Vestfold, Norge