Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert
Moderators: Lothair Mantelar , Sauegjeteren
Ashaman
M’hael
Posts: 1746 Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara
Post
by Ashaman » Mon Dec 19, 2005 23:02
Får bare dette opp når jeg skal registrere meg:
E-postadressen er allerede i bruk av en annen bruker.
Brukernavnet du ønsker er allerede i bruk.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Rhodry Nossredna
Trollok
Posts: 19 Joined: Sun Dec 11, 2005 15:29
Location: Nøtterøy, Tønsberg, Vestfold, Norge
Post
by Rhodry Nossredna » Mon Dec 19, 2005 23:03
Jo Ashaman du er registret fra før men jeg kan be Cire om han kan slette deg så du kan lage en ny
Si ifra hvis jeg skal :!: :!: :!:
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!" (For the honor of the Red Eagle! For the Honor of the Rose of the Sun! The Rose of the Sun!)
Ashaman
M’hael
Posts: 1746 Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara
Post
by Ashaman » Mon Dec 19, 2005 23:05
Tror ikke jeg har registrert meg før!!!
Men kan hende!! Pass på at det ikke er noen andre da, hadde vert litt kjedelig!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Wolfbrother
Den Fortapte
Posts: 1659 Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus
Post
by Wolfbrother » Mon Dec 19, 2005 23:07
Kan ikke være noen andre... Ville nesten vært umulig med samme E-pst, og navm, eller passord.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Rhodry Nossredna
Trollok
Posts: 19 Joined: Sun Dec 11, 2005 15:29
Location: Nøtterøy, Tønsberg, Vestfold, Norge
Post
by Rhodry Nossredna » Mon Dec 19, 2005 23:08
skal jeg slette deg da
:
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!" (For the honor of the Red Eagle! For the Honor of the Rose of the Sun! The Rose of the Sun!)
Ashaman
M’hael
Posts: 1746 Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara
Post
by Ashaman » Mon Dec 19, 2005 23:08
JA, vil vell d!! hehe
Den ene gangen sa den bare at d var e-posten da!!
JA, bare slatt, kan lage ny!!
kommer ikke inn uansett!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Rhodry Nossredna
Trollok
Posts: 19 Joined: Sun Dec 11, 2005 15:29
Location: Nøtterøy, Tønsberg, Vestfold, Norge
Post
by Rhodry Nossredna » Mon Dec 19, 2005 23:11
jeg kan heller bytte passordet ditt pm om hva det skal være så kan du heller bytte til et nytt et når du kan passordet ditt og alt sånn
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!" (For the honor of the Red Eagle! For the Honor of the Rose of the Sun! The Rose of the Sun!)
Ashaman
M’hael
Posts: 1746 Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara
Post
by Ashaman » Mon Dec 19, 2005 23:15
veit hva passordet mitt er!!
Men er d noe mer enn ''ashaman'' i navnet??
Jeg fikk ikke lov med ''Ashaman88'' heller!!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Rhodry Nossredna
Trollok
Posts: 19 Joined: Sun Dec 11, 2005 15:29
Location: Nøtterøy, Tønsberg, Vestfold, Norge
Post
by Rhodry Nossredna » Mon Dec 19, 2005 23:24
Nei det er bare Ashaman
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!" (For the honor of the Red Eagle! For the Honor of the Rose of the Sun! The Rose of the Sun!)
Wolfbrother
Den Fortapte
Posts: 1659 Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus
Post
by Wolfbrother » Mon Dec 19, 2005 23:36
Er det fiksa nå da?
Hvor er fantasy freak??? Han må nesten melde seg inn som tidligere leder.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Ashaman
M’hael
Posts: 1746 Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara
Post
by Ashaman » Tue Dec 20, 2005 0:16
Nope, får ikke laga bruker nå heller!!
Må vel bruke et annet brukernavn og e-post da!!
Ikke så mye annet å gjøre!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Fantasy Freak
Hengiven
Posts: 154 Joined: Sat Aug 06, 2005 17:01
Location: Skjær ved Stavanger
Post
by Fantasy Freak » Tue Dec 20, 2005 9:50
Wolfbrother wrote: Er det fiksa nå da?
Hvor er fantasy freak??? Han må nesten melde seg inn som tidligere leder.
Jer er her, Vikings forumet og Game of Stones
Ashaman
M’hael
Posts: 1746 Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara
Post
by Ashaman » Tue Dec 20, 2005 10:33
Laga er ny bruker der, men fant ut etterpå at jeg kunne skjekke gjennom mailen å se om jeg hadde fått melding på den forige, og d hadde jeg!!!!
Men jeg fikk ikke logge inn med han heller, kan d være at admins på siden ikke har godkjent meg enda??? Dersom d er der feilen ligger, kan admins bare slette den nye brukeren jeg laget akkuratt!! (den heter ashaman88)
D var sikkert pågrunn av at d var i the Vikings perioden jeg registrerte meg på forumet, og blandet litt da!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Sebbe
Trollok
Posts: 7 Joined: Wed Nov 30, 2005 19:21
Location: Auli (nes kommune)
Post
by Sebbe » Tue Dec 20, 2005 22:52
hva burde man oppgradere da man er Channeler/ Wolfkin
Wolfbrother
Den Fortapte
Posts: 1659 Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus
Post
by Wolfbrother » Tue Dec 20, 2005 23:37
Alltid stammia.
Wolfkin har jeg hært dette om; Bloodgeondl, eller hva det nå enn heter, og pil, og bue. Jeg bruker Pil og bue, og øks, virker helt fint det og.
Chaneller; The one power, og knives. Dette var det en lang debatt om, på Salidar.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.