Syting? Singstar er tortur.
Jeg har overlevd ei uke uten mat og søvn. Barnemat i forhold til en fredagskveld med singstar.
Singstar
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
- Sitter
Singstar er jo litt morsomt å se på da, og, som Stefan sier, blir festene litt morsommere. Men prøver så godt som mulig å holde meg unna, men plutselig finner man seg selv foran mikrofonen.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
som sagt, men trenger ikke ha en fin sangstemme for å gjøre det bra i singstar
selv synger jeg som ei kråke(eller egentlig litt verre) men er ikke så hakkande gæli i singstar
men om ønsket om å skåne andre er sterkere enn trangen til å vinne, ja da burde man vel holde seg unna. *le*

men om ønsket om å skåne andre er sterkere enn trangen til å vinne, ja da burde man vel holde seg unna. *le*
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Ja det handler jo egentlig bare om å treffe tonen, om du så synger dypt eller i falsett (som jeg tyr til noen gangerFaile wrote:som sagt, men trenger ikke ha en fin sangstemme for å gjøre det bra i singstarselv synger jeg som ei kråke(eller egentlig litt verre) men er ikke så hakkande gæli i singstar
![]()

PS: spilte det en gang i helgen på denne festen Eivind nevnte, og slo en fyr, men han var ganske bedugget da..

Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.