Jeg er en stor manga-fan. Begynte med å se Naruto-anime'n og en del andre serier, men i det siste har det blitt mer og mer manga. Favoritten er vel Bleach.
Ikke jeg heller. Leser riktignok mangawebcomic'en Chugworth Academy, men bortsett fra det har jeg aldri egentlig fått sansen for tegnestilen. Samt at mange av dem virker noe, hva skal jeg si, barnslig? Noe som vanligvis ikke er noe stort hinder for meg, men akkurat manga har aldri slått an her i gården.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Syns den Blade-serien som var før var svinbra da! Har ikke lest på lenge, så vet ikke om den er med lenger! Den var kanskje litt voldelig, men artig var den!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Liker ikkje manga noko vidare. Plottene kan vere greie, men teiknestilen fell meg ikkje i smak og eg likar ikkje dei karakteristiske overdrivelsane i karakterreaksjonane.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Så litt Dragon Ball i Portugal hvis det er Manga... Falt alldeles ikke i smak, men tegneserier kan jo være morsomt. Gamelt Billy er ganske lokkende, mens moderne donald begynner å bli meget dårlig...
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Jeg liker Manga og Anime. Artige saker det gitt. Samler foreløpig bare på Conan-serien om den lille mesterdetektiven Conan. Også har jeg noen filmer: Akira, mm.