Faile wrote:det eneste jeg ville frem til med denne posten var at hun kjeder seg egentlig, og savner tharj..
Og så jeg som hadde håpa på at du ville kommet lenger. Nå må jeg skrive en post hvor Tharj ikke gjør annet enn å lese, trene, og omgås Ogurer. Ikke akkurat topp underholdning, eller hur?
Men pytt. Fått henta meg inn med resten av forumet nå, så da skal jeg kunne ta meg et par timer i morra til å skrive denne greia.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
jeg skal lenger! er snart på vei til tsofu.
om du vil slippe en sånn kjedelig sak, så kan du jo skrive at han oppdaget noe kjepeviktig, og skyndte seg til Cairhien så fort hesten kunne bære ham.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
(Irriterende ting med å være mod: Når jeg vil klikke på "siter", treffer jeg "endre"... )
Faile wrote:jeg skal lenger! er snart på vei til tsofu.
om du vil slippe en sånn kjedelig sak, så kan du jo skrive at han oppdaget noe kjepeviktig, og skyndte seg til Cairhien så fort hesten kunne bære ham.
Eh, jeg er ikke helt sikker på om jeg gidder å la ham finne noe viktig. Er ikke engang sikker på om jeg gidder å la Ogurene hjelpe ham. Tenker han drar til Cairhien ganske kjapt, jeg. Faktisk, så kjapt som i løpet av kvelden.
- Verg., Aen., 3.315.
Terje wrote:(Irriterende ting med å være mod: Når jeg vil klikke på "siter", treffer jeg "endre"... )
Faile wrote:jeg skal lenger! er snart på vei til tsofu.
Eh, jeg er ikke helt sikker på om jeg gidder å la ham finne noe viktig. Er ikke engang sikker på om jeg gidder å la Ogurene hjelpe ham. Tenker han drar til Cairhien ganske kjapt, jeg. Faktisk, så kjapt som i løpet av kvelden.
så, da kan jeg egentlig bare glemme å legge ut forklaringen på hvorfor hun kommer seg til tsofu fortere enn fanden da
Tja, jeg har tenkt på det der, og du kan jo selvfølgelig ha kontrollen på eventuelle følgesvenner (NPCer) karakteren (PC) din har. Hvorvidt det skal være mulig å kontrollere to "hovedkarakterer", er jeg mindre sikker på. Dersom de ikke reiser i følge kunne det jo i og for seg gå an - forutsatt at de ikke var blåkopier av hverandre, og at du makta å få dem til å oppføre seg som to separate individer, og ikke ett sinn i to kropper.
Men for all del, det finnes jo smuthull...
- Verg., Aen., 3.315.
Da var det gjort. Etter to timers arbeid var posten endelig på plass. (Posten ble forresten cirka 3 sider i word..)
Hvorhen du vil ta dette videre, er opp til deg, Faile, men jeg tror jeg har gjort det ganske klart hvor Tharj vil dra i neste omgang. (Hint: samtalen med Oguren i Tsofu... ) Lykke til og alt det der. (=
- Verg., Aen., 3.315.
tok hintet, men om du hadde trodd at Vladra(eller jeg for den saks skyld) ville ha latt dem gjøre narr av Tharj uten at du skulle ha fått en mulighet til å hevne deg på et vis, så tok du skammelig feil!
Er det forresten noen andre enn meg og Faile som overhodet deltar lenger?
EDIT: Oi, overraskende vending! jeg hadde egentlig bare planlagt å la Tharj gå sin vei, men jeg får huske til neste gang at det tross alt er en ildfull taraboner jeg har som reisefølge.
- Verg., Aen., 3.315.
Damien, og black wind, og jeg har kicka [obskønitet sensurert av Moderator ] til Lee igang igjen også...
skal nok få lurt wolfie tilbake, og jobber så godt jeg kan med å få med $multr1ng og ashie(omtrent gitt opp siste mann)...
EDIT: feige høne! bare gå sin vei? uff og uff!