Brukernavn, signaturer, avatarer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Damien Frost
- Sitter

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Nytt element i signaturen min:
"It is better to serve in Heaven than to rule in Hell."
En omformulering av noe Lucifer sier i Neil Gaimans Sandman-tegneserie, i albumet "Seasons of Mist" ("Nøkkelen til Helvete" på norsk). Opprinnelig er det vel fra Miltons "Paradise Lost" - kanskje det første fantasyverket i moderne tid.
Egentlig er dette mitt livsmotto, tror jeg. Jeg vil heller tjene "Det Gode" enn å lede noe "Ondt"; det er ingen skam i tjeneste, så lenge din mester behandler deg skikkelig. Eller noe sånt.
"It is better to serve in Heaven than to rule in Hell."
En omformulering av noe Lucifer sier i Neil Gaimans Sandman-tegneserie, i albumet "Seasons of Mist" ("Nøkkelen til Helvete" på norsk). Opprinnelig er det vel fra Miltons "Paradise Lost" - kanskje det første fantasyverket i moderne tid.
Egentlig er dette mitt livsmotto, tror jeg. Jeg vil heller tjene "Det Gode" enn å lede noe "Ondt"; det er ingen skam i tjeneste, så lenge din mester behandler deg skikkelig. Eller noe sånt.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Jeg har jo verken avatar eller signatur her enda, men brukernavnet mitt kan jeg jo skrive litt om. Selv før jeg begynte å registrere meg på forums, het jeg Katta på MSN. Så registrerte jeg meg på litt forskjellige forum, hvor jeg kalte meg Katten. Så da ble MSN-navnet også byttet. Grunnen til at jeg kaller meg det er bare det at jeg liker katter utrolig godt.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Enda en ny signatur:
I will never serve you, Father of Lies. In a thousand lives, I never have. I know that. I’m sure of it. Come. It is time to die.
Det er et Rand-sitat, fra kampen hans mot Baalzamon over Falme. Idet han inntar Heron Wading In The Rushes, med sverdet høyt hevet, uttaler han dette, og Ishy svarer, "Then die, worm!" Ah, slike øyeblikk gjør det verdt alt slitet.
I will never serve you, Father of Lies. In a thousand lives, I never have. I know that. I’m sure of it. Come. It is time to die.
Det er et Rand-sitat, fra kampen hans mot Baalzamon over Falme. Idet han inntar Heron Wading In The Rushes, med sverdet høyt hevet, uttaler han dette, og Ishy svarer, "Then die, worm!" Ah, slike øyeblikk gjør det verdt alt slitet.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Jepp, då skiftar eg endeleg signatur her, for å reflektere at "Angel" er slutt. Snufs.
Det er eit sitat som eg finn veldig vakkert sett i den konteksten det er presentert i i tv-serien, etterfulgt av eit semi-sitat/ein episodetittel som både passar overeins med sitatet over og med at serien er slutt.
"You don't worship me at all, do you?"
- Illyria
Det er eit sitat som eg finn veldig vakkert sett i den konteksten det er presentert i i tv-serien, etterfulgt av eit semi-sitat/ein episodetittel som både passar overeins med sitatet over og med at serien er slutt.
"You don't worship me at all, do you?"
- Illyria
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Du har 144 episoder Buffy pluss 15 episodar Angel usett?
Eg misunner deg. Ååååh som eg misunner deg!
(sei forøvrig i frå her kva du tykkjer om sitatet mitt når du har komme til episoden der det kjem i)
Eg misunner deg. Ååååh som eg misunner deg!
(sei forøvrig i frå her kva du tykkjer om sitatet mitt når du har komme til episoden der det kjem i)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Hvem må research? Jeg var inn på en side som Lotus hadde skrevet, men så ingen signatur på han! Derfor sa jeg det! Dersom det er Terje du skriver til er det en annen sak, men tror ikke det var det, hehe!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Endret signaturen til 
Takker $multr1ng for genial signatur!
*beklager dobbelt post, men det er jo forskjellig innhold!
Edit: bedre nå Eivind?

Takker $multr1ng for genial signatur!
*beklager dobbelt post, men det er jo forskjellig innhold!
Edit: bedre nå Eivind?
Last edited by Ashaman on Fri Feb 10, 2006 22:01, edited 1 time in total.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere