Fotball
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Fotball
Det ble snakket om musikk som et fengende tema, jeg synes også det ville vært interessant å høre hvilke fotballag de forskjellige medlemmene holder med, både norske og utenlandske
Eller dere er kanskje ikke så interesserte i fotball?
Eller dere er kanskje ikke så interesserte i fotball?
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Vært kun ett lag for meg siden jeg var 4. Og det laget har vært Rosenborg. Var på 16. mai-kampen på Lerkendal, og det var virkelig noe av det desidert tristeste jeg noensinne har sett.
Et annet norsk lag jeg har sansen for, er Molde, som jeg utvikla et ganske så godt frhold til i fjor, da jeg var på alle hjemmekampene deres i første halvdel av sesongen, og så hvordan de slet og slet uten egentlig å komme av flekken. Heldigvis ser det ut som at det skal gå litt bedre nå (seieren mot Viking var STOR), selv om de tapte mot sunnmørssvina
nå sist.
I utlandet er det Chelsea som er det store. Begynte å holde med dem da de fremdeles bare var en gjeng med middlemådige middelhavsfarere i '96, samme året som jeg begynte å interessere meg for fotball på noe mer enn et rent overfladisk nivå. Det har vært så ubeskrivelig mange nedturer de siste åra, så ligamesterskapet i år var bare så utroligdeilig.
Unner dem det noe sykt.
Et annet norsk lag jeg har sansen for, er Molde, som jeg utvikla et ganske så godt frhold til i fjor, da jeg var på alle hjemmekampene deres i første halvdel av sesongen, og så hvordan de slet og slet uten egentlig å komme av flekken. Heldigvis ser det ut som at det skal gå litt bedre nå (seieren mot Viking var STOR), selv om de tapte mot sunnmørssvina
nå sist.I utlandet er det Chelsea som er det store. Begynte å holde med dem da de fremdeles bare var en gjeng med middlemådige middelhavsfarere i '96, samme året som jeg begynte å interessere meg for fotball på noe mer enn et rent overfladisk nivå. Det har vært så ubeskrivelig mange nedturer de siste åra, så ligamesterskapet i år var bare så utroligdeilig.
Unner dem det noe sykt.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Hva mener du med det?Anonymous wrote:Her var det bra respons
krmt 9. plass krmtterje wrote:Nytter ikke å klage på dommeren når det er laget det er noe i veien med vettu...![]()
![]()
Med alle de pengene RBK har brukt, skulle det ikke vært lov å ligge der nede!
Fant forresten ut i går at klassen skal på sykkeltur onsdag 25. mai, altså samme dag som Chamions League finalen!
Tapte United?Stefan wrote:Kjenner jeg fikk en god følelse opp gjennom ryggraden nå, når United tapte straffesparkkonkurransen. Heier absolutt ikke på Arsenal, men unner ikke Unitedfansen noe godt.
Hvilken fantastisk dag.
As the plow breaks the earth shall he break the lives of men, and all that was shall be consumed in the fire of his eyes. The trumpets of war shall sound at his footsteps, the ravens feed at his voice, and he shall wear the crown of swords.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Skjønner hva du mener.Stefan wrote:Kjenner jeg fikk en god følelse opp gjennom ryggraden nå, når United tapte straffesparkkonkurransen. Heier absolutt ikke på Arsenal, men unner ikke Unitedfansen noe godt.
Jeg spiller ofte CM97-98, og da er jeg som regel manager for nettopp United. Noe som jør at jeg mister noen av antipatiene mine mot laget. Men så møter jeg en United-supporter...
Men foretrekker uansett United framfor Arsenal. Måte til snørrhoven klubb...
Når det gjelder dagens Tippeligarunde, må jeg si at selv om Rosenborg skuffa, så var resultatet helt greit for meg, siden jeg vil at Molde skal overleve i noen sesonger til...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
1. Kunne aldri falt meg inn å være manager for United, Arsenal eller Chelsea på CM, når jeg heier på Liverpool.terje wrote:Skjønner hva du mener.Stefan wrote:Kjenner jeg fikk en god følelse opp gjennom ryggraden nå, når United tapte straffesparkkonkurransen. Heier absolutt ikke på Arsenal, men unner ikke Unitedfansen noe godt.
Jeg spiller ofte CM97-98, og da er jeg som regel manager for nettopp United. Noe som jør at jeg mister noen av antipatiene mine mot laget. Men så møter jeg en United-supporter...![]()
Men foretrekker uansett United framfor Arsenal. Måte til snørrhoven klubb...![]()
Når det gjelder dagens Tippeligarunde, må jeg si at selv om Rosenborg skuffa, så var resultatet helt greit for meg, siden jeg vil at Molde skal overleve i noen sesonger til...
2. Hater United, fordi de har de verste supporterne, spesielt i Norge. Makan til medgangssupportere finnes ikke i hele verden!!!!!! Vet jeg generaliserer, men storparten er faktisk sånn! Ene dagen elsker de Nistelroy, andre dagen hater de han.