Har fått øynene opp for Windir. Det var en norsk Black metal gruppe. Valfar, vokalisten sang (skreik) for det meste på Sognamaol, og kalte musikken de spilte for Sogna Metal. Hvis det er noen som liker å lytte på sånn type musikk så er dette anbefalelsesverdig. Et lite stykke norsk musikkhistorie vil jeg gå så langt som å si.
Var ingen av de, men har hørt endel sanger av de! Genialt bra!
Det var Journey To the End jeg hørte mye på! Fant den på sida dems!
Og så Blodssvik da!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
svært få har det du sier du hører på mye forskjellig, men kan ikke helt se for meg en som digger kaizers høre på black metal(for å ta en mer generell sjanger enn Sogna metal ), og like det...
selv liker jeg Windir svært godt. har mange fine sanger, men de er ikke helt i klasse med Thyrfing da! *le*
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Nei nei nei, nå tar du feil, det er Thyrfing som ikke er helt i klasse med Windir. Men uansett, noen som hører på Susperia her eller. De spiller sånn fin extreme metal.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Jepp, hører endel på Susperia! Genial den Mind Apart!
I never went inside my mind to see
If there was anyone else in there but me
I have feeling that there's someone there
Sucking life, taking the best of me
Minner om Rand!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Fett nok til at han hadde fått sitt eget rom på galehuset, ja.
Faile har åpna ørene mine for Thyrfing i kveld. Nå kan jeg si at det er tre metalband jeg liker alt jeg har hørt av - Octavia, A Perfect Circle (skjønt, de er vel litt i grenseland...) og Thyrfing.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.