Hvilke husdyr liker dere best??
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
- Mørkefrende
Jeg har så lyst på kattepus, men alle her i huset er allergiske. Vi hadde to som var kjempesøte og litt hjerneskadede før, og med klikkertrening lærte vi dem å sitte, vinke og å spille dø. Det var gøy. Nå som vi ikke kan ha noen pelsdyr inne i huset uten at bror blir dårlig, har vi fått et hestedyr. Den er søt og snill og liten.
Du finner idioter over alt. På hele kloden.
Jeg sier ofte til meg selv: Malin, du er ikke alene.
Hva med ekornverdet?
Jeg sier ofte til meg selv: Malin, du er ikke alene.
Hva med ekornverdet?
-
- Den Gjenfødte Dragen

Jeg skulle likt å sett ei katte gå en 8 timers fjelltur...

Katter er helt ålreite dyr, men bikkjer er flokkdyr, og dermed mer sosiale og kosete. Og når en i tillegg har en langhåra dachs - kanskje en av verdens mest eksentriske hunderaser - blir alt bare bedre.

"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
- Sitter
-
- Den Gjenfødte Dragen
Hehehe, høres kjent ut.haha.. en kamerat av stefaren min hadde en sånn en som het doffen. hvis noen kjefta på ham, stelte han seg i et hjørne og furta i mange timer hadde jeg ikke sett det selv hadde jeg aldri trodd at en bikkje kunne bli så fornærma...

Bildet er forresten tatt bare litt over ei mil fra Øra...Damien Frost wrote:Ovnsrør!

"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Katter og hunder er det store for meg. Akkurat nå har vi to katter hjemme, Rambo og Mons. Disse tar jeg meg av. Når jeg først er ferdig med å studere og slått meg ned skal jeg ha en til to hunder, schæfere, og en til to katter, norske skogskatter. Jeg skal ikke ha noen katter som er verdt mange tusen. Jeg vil ha noen ekte katter med fin pels (pels er et must når det kommer til katter). Håper også at jeg kan ta med Rambo og Mons når jeg flytter hjemmefra. de har fortsatt mange år igjen å leve. Har faktisk allerede bestemt navnet på ene bikkja. Det blir Max. Dette fordi hunden til pappa het Max og den hunden passet på meg hele tiden når jeg var liten.