'Respons-gruppe'

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Lothar
Asha’man
Asha’man

'Respons-gruppe'

Post by Lothar »

Er det noe som kunne tenke seg å være med i en "responsgruppe"? I responsgruppen vi gi hverandre tilbakemeldinger, konstruktiv kritikk og gi uttrykk for våre synspunkter angående hverandres stiler, utkast, bok-prosjekter o.l. og så videre.

De som kunne tenke seg å være med i en slik gruppe, vennligst meld fra i denne tråden og send en PM hvor du oppgir MSN-adresse. Eller noe sånt :roll:
Eirik
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Eirik »

for hvilken aldersgruppe er det?
Lothar
Asha’man
Asha’man

Post by Lothar »

Samme det, bare du ikke mangler peiling på hva du driver med :wink:
Eirik
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Eirik »

det er jo ikke det , en stil i 8 klasse trenger jo ikke å være like bra som en på universitetet og da vil 8 stilen få veldig dårlig kritikk og personen vil bli nedbrutt.
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Er ferdig med stiler jeg, men jeg tror kankje ikke oppgavene mine passer helt inn med dette. Men bra idè! :wink:
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Lothar
Asha’man
Asha’man

Post by Lothar »

Eirik wrote:det er jo ikke det , en stil i 8 klasse trenger jo ikke å være like bra som en på universitetet og da vil 8 stilen få veldig dårlig kritikk og personen vil bli nedbrutt.
Hvis en person sier han er bare 14 år, vil han ikke bli vurdert på samme måte som en 20-åring ville blitt.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Jeg har heller ingen interesse. For det første skriver jeg lite oppgaver for tiden, og dersom jeg skriver, er det på et språk som knapt kan sies å være norsk. Meget faglig. Ikke interessant for 14 åringer og vurdere. Tviler på at konteksten ville blitt forstått. Regner med at det samme er tilfelle for Damien. Forstår derfor også hans antydning til at det ikke er så interessant for oss "eldre" å være med. Vi får jo ingenting tilbake for å sitte og lese tekster skrevet av folk langt under oss i "utviklinga." Hehehe... er ikke så snill at jeg gidder det.

Men for all del, godt initiativ for dem det måtte gjelde.
Urban tilværelse
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Hvis noen tror de har kompetanse til og gidder å lese mine 12 sider lange semesteroppgaver i Stormaktspolitikk, Politisk Teori, eller Politisk Atferd, skulle jeg sikkert ha klart å gjøre gjengjeld. :P

Men når jeg tenker meg om, så pleier jeg å være ferdig med disse sånn cirka 12 minutter før innleveringsfristen, så... :roll:
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Post Reply